echt?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Geen idee? haat carnaval vanaf mijn 18e zoiets.
Technisch gezien weet je er drie. Ik gaf je nummer 4quote:
ik weet nu toch er vier?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Technisch gezien weet je er drie. Ik gaf je nummer 4
Dit jaar 40 jarig jubileum carnaval haten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
echt?
ik al sinds mijn 15 daarvoor kende ik het niet.
heb je fotos van hoe je er vroeger bij liep?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:28 schreef Stien_Struis het volgende:
Bij die kruikenzeikers vonden ze het niet leuk wanneer je als punker langskwam.
Ah, nice! Vlakbij Landgoed het Hof? Jan van Scorelhotel?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:27 schreef tailfox het volgende:
Morgen naar een hotel met henkelientje in Bergen.
leuk he
Kon je altijd nog zeggen dat je verkleed was.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:28 schreef Stien_Struis het volgende:
Bij die kruikenzeikers vonden ze het niet leuk wanneer je als punker langskwam.
Ik haat het al zo lang als ik het ken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dit jaar 40 jarig jubileum carnaval haten.
geeeeeeeeen ideeeequote:Op woensdag 1 maart 2017 00:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah, nice! Vlakbij Landgoed het Hof? Jan van Scorelhotel?
In wat oude fotoboeken maar no way dat ik die op internet ga zetten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb je fotos van hoe je er vroeger bij liep?
DM staat open.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In wat oude fotoboeken maar no way dat ik die op internet ga zetten.
Oh dan hoop ik dat je het hotel wel kunt vindenquote:
Het was wel lachen zo vanaf mijn 12e al aan het bier.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik haat het al zo lang als ik het ken.
Henkelien heeft alles geregeldquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik dat je het hotel wel kunt vinden
Was mijn vlogavontuur niet al genoeg verkrachting?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb je al sexfilmplje gemaakt? Da's helemaal in tegenwoordig.
Ik volg dat niet zo? Hoe gaat het daarmee?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
Was mijn vlogavontuur niet al genoeg verkrachting?
gestopt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik volg dat niet zo? Hoe gaat het daarmee?
Op Koningsdag ergens.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:44 schreef tailfox het volgende:
Piet gaan we binnenkort een anarchist duo show doen?
Triple Threat Show?quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:22 schreef Stien_Struis het volgende:
De spullen heb ik staan, het kan wel voor de flat hier.
klinkt goed.quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Stroom uit de berging en netwerkkabel vanaf 4 hoog .
Gewoon een tent bouwen toch?quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Grasveld alleen dat NL weer is altijd afwachten.
ik ga normaal altijd naar optreden van mijn papa.quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Doe ik al elk jaar met goed weer.
Kan de datum wel verplaatsen maar zonder vergunning krijg ik dan waarschijnlijk gemeente in mijn nek, op Koningsdag mag het gewoon.quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ga normaal altijd naar optreden van mijn papa.
maar als weer goed is kom ik zeker
Oh ja, dat was ik even vergetenquote:
hahaquote:Op woensdag 1 maart 2017 01:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kan de datum wel verplaatsen maar zonder vergunning krijg ik dan waarschijnlijk gemeente in mijn nek, op Koningsdag mag het gewoon.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:35 schreef Stien_Struis het volgende:
De grenzen heb ik ook leren kennen.
Het meest lachen was politie inval op Noize Tnollywood Elektrofeest.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:44 schreef Stien_Struis het volgende:
Er waren klachten van campings uit de buurt dat luchtbedden van plaats verschoven door de bas.
wobwobwobwobquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |