echt?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Geen idee? haat carnaval vanaf mijn 18e zoiets.
Technisch gezien weet je er drie. Ik gaf je nummer 4quote:
ik weet nu toch er vier?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Technisch gezien weet je er drie. Ik gaf je nummer 4
Dit jaar 40 jarig jubileum carnaval haten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
echt?
ik al sinds mijn 15 daarvoor kende ik het niet.
heb je fotos van hoe je er vroeger bij liep?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:28 schreef Stien_Struis het volgende:
Bij die kruikenzeikers vonden ze het niet leuk wanneer je als punker langskwam.
Ah, nice! Vlakbij Landgoed het Hof? Jan van Scorelhotel?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:27 schreef tailfox het volgende:
Morgen naar een hotel met henkelientje in Bergen.
leuk he
Kon je altijd nog zeggen dat je verkleed was.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:28 schreef Stien_Struis het volgende:
Bij die kruikenzeikers vonden ze het niet leuk wanneer je als punker langskwam.
Ik haat het al zo lang als ik het ken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dit jaar 40 jarig jubileum carnaval haten.
geeeeeeeeen ideeeequote:Op woensdag 1 maart 2017 00:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah, nice! Vlakbij Landgoed het Hof? Jan van Scorelhotel?
In wat oude fotoboeken maar no way dat ik die op internet ga zetten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb je fotos van hoe je er vroeger bij liep?
DM staat open.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In wat oude fotoboeken maar no way dat ik die op internet ga zetten.
Oh dan hoop ik dat je het hotel wel kunt vindenquote:
Het was wel lachen zo vanaf mijn 12e al aan het bier.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik haat het al zo lang als ik het ken.
Henkelien heeft alles geregeldquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik dat je het hotel wel kunt vinden
Was mijn vlogavontuur niet al genoeg verkrachting?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb je al sexfilmplje gemaakt? Da's helemaal in tegenwoordig.
Ik volg dat niet zo? Hoe gaat het daarmee?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
Was mijn vlogavontuur niet al genoeg verkrachting?
gestopt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik volg dat niet zo? Hoe gaat het daarmee?
Op Koningsdag ergens.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:44 schreef tailfox het volgende:
Piet gaan we binnenkort een anarchist duo show doen?
Triple Threat Show?quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:22 schreef Stien_Struis het volgende:
De spullen heb ik staan, het kan wel voor de flat hier.
klinkt goed.quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Stroom uit de berging en netwerkkabel vanaf 4 hoog .
Gewoon een tent bouwen toch?quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Grasveld alleen dat NL weer is altijd afwachten.
ik ga normaal altijd naar optreden van mijn papa.quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Doe ik al elk jaar met goed weer.
Kan de datum wel verplaatsen maar zonder vergunning krijg ik dan waarschijnlijk gemeente in mijn nek, op Koningsdag mag het gewoon.quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ga normaal altijd naar optreden van mijn papa.
maar als weer goed is kom ik zeker
Oh ja, dat was ik even vergetenquote:
hahaquote:Op woensdag 1 maart 2017 01:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kan de datum wel verplaatsen maar zonder vergunning krijg ik dan waarschijnlijk gemeente in mijn nek, op Koningsdag mag het gewoon.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:35 schreef Stien_Struis het volgende:
De grenzen heb ik ook leren kennen.
Het meest lachen was politie inval op Noize Tnollywood Elektrofeest.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:44 schreef Stien_Struis het volgende:
Er waren klachten van campings uit de buurt dat luchtbedden van plaats verschoven door de bas.
wobwobwobwobquote:
Rare dag vandaag, tegelijk kindercarnaval en uitvaart van schoonmoeder in de stad waar ik geboren ben.quote:
gecondeleerdquote:Op woensdag 1 maart 2017 02:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Rare dag vandaag, tegelijk kindercarnaval en uitvaart van schoonmoeder in de stad waar ik geboren ben.
Oh damn, gecondoleerdquote:Op woensdag 1 maart 2017 02:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Rare dag vandaag, tegelijk kindercarnaval en uitvaart van schoonmoeder in de stad waar ik geboren ben.
Dat is wel een beste leeftijd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 02:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze was 92, feest moet je vieren dan.
Oeh, lekkahquote:
oi knaaaaaaaaaw wheeh Syd Bawwet liiiiiiiiiivzquote:
Geniaal bandje is dit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 02:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
oi knaaaaaaaaaw wheeh Syd Bawwet liiiiiiiiiivz
quote:
dank u enquote:
Dank u. Dank u.quote:
Doe Maarquote:Op woensdag 1 maart 2017 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
Doe Maar komt op 9 september een strandconcert geven in Scheveningen! Daar wil ik heen! En peaceman gelukkig ook, dus morgen maar even tickets zien te krijgen.
Meteen dan hotelletje boeken, maken we er een nachtje weg van.![]()
Ow, de belastingdienst is lief voor ons... we krijgen (aanzienlijk) meer terug over 2016 dan we hadden gedacht.![]()
![]()
Ja spijkerbroek. Wat je zegt. Ik vind jou ook geweldig en attente user.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge, wat een geweldige users zijn jullie toch! </World Compliment Day>
Wat spontaan!quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ja spijkerbroek. Wat je zegt. Ik vind jou ook geweldig en attente user.
Wat geweldig dat jij mijn koffieliefde in stand houdtquote:Op woensdag 1 maart 2017 12:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge, wat een geweldige users zijn jullie toch! </World Compliment Day>
Je hebt je sleutels gevonden! Wat ben je goed!quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:18 schreef knokkels het volgende:
Half uur op zoek geweest naar mijn sleutels, liggen ze voor mijn neus.
Dank je wel voor dit mooie compliment. Jij laat mensen daardoor naar buiten gaan met een goed gevoelquote:Op woensdag 1 maart 2017 13:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt je sleutels gevonden! Wat ben je goed!
Wie de neu... Wat een held! Standbeeldwaardig!quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:26 schreef knokkels het volgende:
Complimenten aan Hans Poortvliet. Zonder hem hádden we geen World Compliment Day.
Wat. Een. Baas!
quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie de neu... Wat een held! Standbeeldwaardig!
En nu ga ik mijn stalen ros beklimmen, en daarmee richting opticien.quote:History of World Compliment Day
This creative day was originated by Hans Poortvliet, a recognition professional in the Netherlands. He started the initiative in the Netherlands and with the success of it, wondered if making it worldwide instead of national if there be “The Most Positive Day in The World”. These are lofty goals, but Mr. Poortvliet feels that if every person took the time to sincerely offer a compliment to three people in their life that we would be that closer to the goal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |