quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat arme dier is daarheen gevlucht toen Voet die "grab them by the pussy"-track draaide....
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat arme dier is daarheen gevlucht toen Voet die "grab them by the pussy"-track draaide....
Het is niet mijn huisdier, beest woont hier maar tijdelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je huisdier is in acute nood....
Gaat straks een trauma rijker terug naar de eigenaarquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is niet mijn huisdier, beest woont hier maar tijdelijk.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:19 schreef Dj_Vout het volgende:
Met confetti in je reet is het feest bij elke scheet!
Toch wel mooi dat dit nummer zo'n indruk heeft gemaakt dat je deze onthouden hebt, 11.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Het komt eigenlijk doordat je die plaat van confetti in m'n bier draaide. Daardoor kwam deze ineens weer in mijn onderbewustzijn boven. Ik had 'm net verdrongen....
Welk fimpje?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[riazop] Al bijna 639.000 kliks op de JoeToep [/riazop]
Vout weet wel hoe hij je onderbewuste een onherstelbare steek kan toebrengen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Het komt eigenlijk doordat je die plaat van confetti in m'n bier draaide. Daardoor kwam deze ineens weer in mijn onderbewustzijn boven. Ik had 'm net verdrongen....
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vout weet wel hoe hij je onderbewuste een onherstelbare steek kan toebrengen natuurlijk
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[riazop] Al bijna 639.000 kliks op de JoeToep [/riazop]
Op een vakkundige, edoch goede positieve manier. Natuurlijkquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig past zonder overleg de eindtijd aan naar 22:33 uur
Dat is een stuk carnavalesker...
Morgen 3 minuten langer slapenquote:
Baas: "Vout, je bent drie minuten te laat"quote:
Het scheelt dat mijn baas er morgen niet is.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Baas: "Vout, je bent drie minuten te laat"
Vout: "Ja, dat komt allemaal door die vervelende Elfletterig"
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:33 schreef Dj_Vout het volgende:
Niet more!![]()
Vout duikt zijn bed in.
Allemaal bedankt voor het luisterenen wellicht tot de volgende keer.
je kunt uitslapenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:28 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Het scheelt dat mijn baas er morgen niet is.
quote:
Geen probleem...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:34 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Weet niet of Mad daar blij mee is.
hoe heet tilly met carnaval?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:34 schreef Stien_Struis het volgende:
Het was kindercarnaval in Tilburg en mijn vaste worstenbroodbakker was gesloten.
Kruikenstadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |