Dat blijkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:17 schreef opperkleurder het volgende:
GGMM, ik ben niet iemand die overal op hapt.
Dom varken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb ook een mooie foto van Nicki maar ik weet niet hoe je een foto van Facebook hier plaatst op de telefoon
En ondertussen stem je vanuit het buitenland nog gewoon per postquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig kun je daar toch niks mee zonder machtiging.
Ik stel voor om bij de volgende verkiezingen gewoon een poll hier op fok te starten.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ondertussen stem je vanuit het buitenland nog gewoon per post
Het schijnt dat jouw stem al is onderschept en is aangepast tot een stem op Emiel Roemer.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat lijkt me echt achterlijk fraudegevoelig
Dan pleeg ik harikiri.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het schijnt dat jouw stem al is onderschept en is aangepast tot een stem op Emiel Roemer.
Misschien wordt het tijd om verder te gaan met z'n leven.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan mag Elan toch nog steeds wensen dat die man in vrede gaat rusten?
Doe je nu de suggestie dat Elan geen leven heeft?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd om verder te gaan met z'n leven.
Oh wacht..
Omdat die grappenmakers zo lekker verschillig zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit met de vraag: waarom moeten er overal kansloze kutcabaretiers worden geplugd bij de VARA voornamelijk waar niemand op zit te wachten?
waar nu weer?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit met de vraag: waarom moeten er overal kansloze kutcabaretiers worden geplugd bij de VARA voornamelijk waar niemand op zit te wachten?
Is er nog voetbal vanavond?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ziggo Sport zendt Juventus v Napoli uit van de Coppa Italia. Napoli wel met wat wijzigingen dus ik denk dat die zinspelen op het redden van hun seizoen in de Serie A en hun kansen in de Champions League.quote:
Dat was niet veel nee.quote:
Meh. Italiaans voetbal kan mij nooit zo bekoren.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziggo Sport zendt Juventus v Napoli uit van de Coppa Italia. Napoli wel met wat wijzigingen dus ik denk dat die zinspelen op het redden van hun seizoen in de Serie A en hun kansen in de Champions League.
Vanavond Martijn Koning, om die man kon ik nog wel lachen toen ik drie jaar geleden bij het Cabaret-festival was. Grappiger dan de kandidaten wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man was echt pijnlijk niet grappig met zijn opmerking over Wilders.
Oh dat zijn die amateurs toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sportfreunde Lotte - Dortmund op de ARD
Napoli is een onitaliaanse ploeg. Juventus zie ik als een belangrijke kandidaat voor de CL-eindwinst.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meh. Italiaans voetbal kan mij nooit zo bekoren.
Die man trad een keer bij ons op het werk op. Dat was echt heel pijnlijk. Werkelijk niemand kon om hem lachen, en nee dat lag niet aan mijn collega's.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond Martijn Koning, om die man kon ik nog wel lachen toen ik drie jaar geleden bij het Cabaret-festival was. Grappiger dan de kandidaten wel.
Was die niet bedreigd door Javier Guzman?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond Martijn Koning, om die man kon ik nog wel lachen toen ik drie jaar geleden bij het Cabaret-festival was. Grappiger dan de kandidaten wel.
De laatste keer dat ik een cabaretshow keek was de oudejaars van Herman Finkers.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man trad een keer bij ons op het werk op. Dat was echt heel pijnlijk. Werkelijk niemand kon om hem lachen, en nee dat lag niet aan mijn collega's.
Of je kijkt een avond naar La Liga, alles kan koffie kan thee kan melk kanquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:36 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen Bayern - Schalke als je geen Sparta - Vitesse wilt kijken
Voor mij ook denk ik, ik weet nog wel dat ik die wel grappig vond.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een cabaretshow keek was de oudejaars van Herman Finkers.
Heb jij niet naar de Breij gekeken?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een cabaretshow keek was de oudejaars van Herman Finkers.
Dat was geweldig. Ik denk dat dat de enige man is die ik een goede cabaretier vind.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor mij ook denk ik, ik weet nog wel dat ik die wel grappig vond.
Nee, ik denk dat ik opscheept zat met Ik Hou Van Holland.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb jij niet naar de Breij gekeken?
Jochem Meyer vond ik eerst ook wel leuk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was geweldig. Ik denk dat dat de enige man is die ik een goede cabaretier vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |