Beter voor álle betrokkenen. Win-win.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:06 schreef detaris het volgende:
Jehova getuigen stemmen vanuit hun geloofsovertuiging ook niet. Lekker belangrijk allemaal.
Ook kan toch om het eerste punt blij zijn en (niet kortzichtig) beseffen dat deze gasten er zijn? Ik ben echter als burger niet bij machte de acties van deze gasten te veranderen. Hopelijk kan een partij die nu NIET weggedrukt zou worden door een knuffelpartij dat wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 04:29 schreef Stabiel het volgende:
Iedereen die hier blij is dat (sommige) moslims niet stemmen omdat dat weleens goed kan zijn voor hun favoriete politieke partij, maar in alle kortzichtigheid dus niet beseffen dat je een hardnekkig groepje mensen hebt dat zich in het meest essentiële (het democratisch proces) afkeert van de samenleving. Een slechte ontwikkeling dus.
Goh, zijn de radicale moslims en gelijkgestemden als mezelf het eindelijk eens over hetzelfde onderwerp.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 02:22 schreef LelijKnap het volgende:
Dom, een stem op de PvdA of SP doet de islamitische zaak alleen maar goed.
Aldus de poortwachter van de democratie. Mensen dwingen te stemmen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:28 schreef Marsenal het volgende:
Als je je niet aan wilt sluiten bij onze democratie, dan moet je hier niet wonen. En zijn heus wel plekken waar je wél gewoon het stemmen ontzegd wordt, kijk daar eens.
Lees ik nergens. Ik lees dat Turken en Marokkanen minder stemmen dan Nederlandse jongeren omdat ze minder vertrouwen hebben in de politiek. Lees nergens dat ze niet stemmen omdat de islam dit verbiedt. Dat is wel wat jij graag wil zien.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:07 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Jongeren vertellen dat ze in de hel komen als ze van het kiesrecht gebruik maken is geen vrijheid van meningsuiting en ook geen vrijheid van godsdienst, het is iemand belemmeren in zijn rechten door psychologische dwang.
Zie ook SGP en vrouwenkiesrecht: religie moet wijken voor kiesrecht.
De moslims die niet stemmen doen dat niet. Maar al zou je stemmen, als moslim word je toch niet gehoord. Dan kan je maar beter dus niet stemmen. Bespaart je ook nog eens zonde.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:53 schreef Metro2005 het volgende:
En na afloop zeker weer lekker in de slachtofferrol kruipen: Wij worden niet gehoord boehoe.
Calimero's eerste klas .
Dat zeg ik, calimero gedrag.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
De moslims die niet stemmen doen dat niet. Maar al zou je stemmen, als moslim word je toch niet gehoord. Dan kan je maar beter dus niet stemmen. Bespaart je ook nog eens zonde.
Het gaat hier over ontmoedigen!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Aldus de poortwachter van de democratie. Mensen dwingen te stemmen.
Die bedreigen anderen niet. Dat is het verschil.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:06 schreef detaris het volgende:
Jehova getuigen stemmen vanuit hun geloofsovertuiging ook niet. Lekker belangrijk allemaal.
Wat lul je toch veel. De moslims die ik ken stemmen allemaal wel. En zij die niet stemmen doen dat niet uit bepaalde overwegingen en niet omdat ze gedwongen worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:12 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Die bedreigen anderen niet. Dat is het verschil.
Er is geen enkele partij dat in de bres schiet voor moslims. Alleen als ze er zelf een slaatje uit kunne slaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, calimero gedrag.
Ik als blanke nederlander kan ook wel roepen dat mijn stem niet gehoord wordt als ik op de partij voor de dieren of andere mini partij stem. Zo werkt een democratie nu eenmaal.
Afkeert? Ze hebben al vanaf het begin niet meegedaan en altijd een een hekel gehad van de westerse waardenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 04:29 schreef Stabiel het volgende:
Iedereen die hier blij is dat (sommige) moslims niet stemmen omdat dat weleens goed kan zijn voor hun favoriete politieke partij, maar in alle kortzichtigheid dus niet beseffen dat je een hardnekkig groepje mensen hebt dat zich in het meest essentiële (het democratisch proces) afkeert van de samenleving. Een slechte ontwikkeling dus.
Wat is er mis met afkeer hebben van bepaalde westerse waarden? Ik heb een afkeer van bepaalde westerse waarden. Ik heb ook een afkeer van bepaalde Marokkaanse waarden. En ook weer van andere waarden....quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Afkeert? Ze hebben al vanaf het begin niet meegedaan en altijd een een hekel gehad van de westerse waarden
Er zijn diverse islamitische partijen geweest maar die hebben geen zetels gehaald en we hebben bv Denk die nu een poging doet. Maar als er geen moslim op stemt dan houdt het op ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Er is geen enkele partij dat in de bres schiet voor moslims. Alleen als ze er zelf een slaatje uit kunne slaan.
Moslims willen dat ze de baas zijn, al het geld hebben. Dat is wat ze willen. Daar is het allemaal om te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:20 schreef Boris_Karloff het volgende:
Dus moslims zijn tegen democratie en tegen dictators. Wat willen ze dan wel?
Betekent niet dat ik het eens moet zijn met islamitische partijen alleen omdat ze islamitisch zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Er zijn diverse islamitische partijen geweest maar die hebben geen zetels gehaald en we hebben bv Denk die nu een poging doet. Maar als er geen moslim op stemt dan houdt het op ja.
Er zitten van die lichtgetinte teksten in de OP. Dat zijn links. Daar kun je op klikken en verder lezen over het onderwerp. Daar, in het artikel achter de link, staat het wel in: de democratie is haram. Wist ik ook niet hoor, en ik heb het niet verzonnen. En er zijn blijkens het artikel dus groepen "orthodoxe" moslims die andere moslims met hel en verdoemenis dreigen als ze gebruik maken van hun stemrecht.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lees ik nergens. Ik lees dat Turken en Marokkanen minder stemmen dan Nederlandse jongeren omdat ze minder vertrouwen hebben in de politiek. Lees nergens dat ze niet stemmen omdat de islam dit verbiedt. Dat is wel wat jij graag wil zien.
Dus stem je, net als de rest van Nederland, op een partij die het meest aansluit bij jouw belangen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik het eens moet zijn met islamitische partijen alleen omdat ze islamitisch zijn.
Bestaat ook niet. Verder stem ik niet. Mag toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus stem je, net als de rest van Nederland, op een partij die het meest aansluit bij jouw belangen.
Niemand is het 100% eens met de standpunten van een partij.
Verzuiling is verleden tijd. Helaas voor je. Onze verlichting is al geweest. Nu jullie nog.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ach, hebben we onze tokkie.
Helaas voor jou heb ik geen broer. En al helemaal geen vader die me het stemmen zou verbieden. Misschien dat het bij jou zo werkt en jij verplicht wordt door je ouders op de PVV te stemmen. Sneu voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |