Meedoen of tegenwerken?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:48 schreef Knip het volgende:
In Nederland geldt geen plicht om te stemmen. De beweegreden om niet te stemmen maakt hierbij niet uit. Verder geldt hier vrijheid van meningsuiting dus iedereen mag iok verkondigen waarom hij niet stemt.
Als moslims zelf al geen onderscheid kunnen maken tussen wat de islam jaram vindt en wat niet, waarom zouden buitenlanders er dan nog rekening mee moeten houden?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of gewoon een lunatiek? De ene moslim is de andere niet. Islamitische mensen in Nederland zijn gesegmenteerd en niet iedereen is hetzelfde. Ik stem bewust niet. Mijn vader weer wel. Beiden moslims.
Dat. Zelf niet stemmen, oké. Anderen intimideren om niet te stemmen of op andere wijze hun kiesrecht te belemmeren is bij mijn weten strafbaar.quote:
Wat heeft dat met islam te doen? Ik heb het hier over de moslims. Mensen die dus zelf bepalen hoe ze de islam naleven. De een doet dat wat strikter dan de ander.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:58 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Als moslims zelf al geen onderscheid kunnen maken tussen wat de islam jaram vindt en wat niet, waarom zouden buitenlanders er dan nog rekening mee moeten houden?
Als je niet gaat stemmen moet je verder ook niet zeuren.
Jongeren vertellen dat ze in de hel komen als ze van het kiesrecht gebruik maken is geen vrijheid van meningsuiting en ook geen vrijheid van godsdienst, het is iemand belemmeren in zijn rechten door psychologische dwang.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:48 schreef Knip het volgende:
Verder geldt hier vrijheid van meningsuiting dus iedereen mag iok verkondigen waarom hij niet stemt.
Ik weet iets, laten we er massaal over gaan klagen op internet. Oh wacht.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 02:17 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom laten we dit toe en wat gaan we eraan doen?
Waardoor de islam dus niet meer als religie gezien hoeft te worden en je privileges ontnomen worden. Wat overblijft zijn een paar culturen met een hoog peutergehalte.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat heeft dat met islam te doen? Ik heb het hier over de moslims. Mensen die dus zelf bepalen hoe ze de islam naleven. De een doet dat wat strikter dan de ander.
Als ik er bewust voor kies niet te stemmen is dit niet de schuld van de islam, noch worden me privileges ontnomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:10 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Waardoor de islam dus niet meer als religie gezien hoeft te worden en je privileges ontnomen worden. Wat overblijft zijn een paar culturen met een hoog peutergehalte.
Die zwarte leerlingen hebben ook gelijk met hun 'het is gewoon poppenkast, meester".quote:Op dinsdag 28 februari 2017 02:17 schreef Elfletterig het volgende:
Radicale moslims in Nederland zetten alles op alles om ervoor te zorgen dat moslims op 15 maart niet naar de stembus gaan. Dagblad Trouw berichtte vorige week al dat slechts een kwart van de moslimjongeren gaat stemmen. En radicale moslims staan met verbale kapmessen klaar om deze groep te bekritiseren.
Op de Facebook-pagina van Ahlus-Sunnah Publicaties is een filmpje geplaatst om de boodschap kracht bij te zetten. Ook is maandag een e-book gepubliceerd: Het islamitische oordeel over stemmen en participatie aan de democratie.
Aangezien het citeren van Trouw niet is toegestaan, hier een link naar hun artikel van vorige week:
https://www.trouw.nl/same(...)et-stemmen~a9420540/
Het is kort gezegd één grote slachtofferzang, uit de categorie "onze stem wordt toch niet gehoord"![]()
Een politicoloog van de (bewezen niet-neutrale) Universiteit van Amsterdam stelt dat Marokkaans- en Turks-Nederlanders jongeren zich afwenden van de politiek als gevolg van segregatie en polarisatie. Ze voelen zich niet verbonden met de Nederlandse samenleving.
The Post Online analyseert het Trouw-artikel en voegt daar het nieuws over de stem niet-campagne aan toe: http://politiek.tpo.nl/20(...)im-dus-ik-stem-niet/
[..]
Bron: The Post Online
Via TPO is het filmpje te zien en kun je doorklikken naar de Facebook-pagina van die moslim-radicalen. Je wilt niet weten wat je daar aantreft... Zelfs iemand als Tunahan Kuzu en zijn partij DENK wordt genadeloos door het slijk gehaald.
Tienduizenden mensen zonderen zich af van de Nederlandse samenleving en nemen daarbij ook nog een totaal misplaatste slachtofferrol aan. Waarom laten we dit toe en wat gaan we eraan doen?
Eens!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
Domme mensen horen niet te stemmen.
Met jou een hele hoop mensen om exact die reden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar zou ik er wel eens een van kunnen zijn, om de doodeenvoudige reden dat ik niet weet op wie ik zou moeten stemmen.
Laatste keer heb ik nog op Rutte gestemd, maar daar ga ik maar eens mee ophouden. Ik neig eigenlijk nog het meest naar CDA nu, maar dat is tegenwoordig zo'n marginaal partijtje dat me dat eerder een verloren stem lijkt. Kortom, ik weet het gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Met jou een hele hoop mensen om exact die reden.
Normaal heb je 1 of 2 partijen die jou aanspreken, waar jij achter staat. En dan maak je een weloverwogen keuze.
In Nederland moet je stemmen op een partij die je het minst tegenstaat aangezien het letterlijk allemaal leugenaars en zakkenvullers zijn die er enkel voor zichzelf zitten en al een groot aantal jaren niet in staat zijn tot regeren. Het doormodderen van nu houden ze aardig vol, maar daar is alles wel mee gezegd.
En Nederlanders hebben wel de intelligentie om te stemmen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 02:49 schreef Roland_Deschain het volgende:
Moet de tt niet zijn; 'ik ben moslim, ik ben te dom om te stemmen'?
Ik niet in ieder geval. Ik stem PVV dus ik ben een domme tokkie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En Nederlanders hebben wel de intelligentie om te stemmen?
Oh knap. Ik stem onbewust niet.quote:
Dat zijn je eigen woorden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:45 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Ik stem PVV dus ik ben een domme tokkie.
Dat denk ik eigenlijk ook. Ik wil wel stemmen dus dan stem ik iig op een partij die tegen Brussel is. Dan blijven er niet veel partijen over.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat zijn je eigen woorden.
Tussen ons gezegd en gezwegen: ik denk dat stemmen vandaag de dag zinloos is. Brussel doet toch wat het wil.
Maw: Brussel heeft maling aan jou en mij en aan al die miljoenen anderen.
Heel wat leden hier zijn hier het lichtende voorbeeld van.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En Nederlanders hebben wel de intelligentie om te stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |