abonnement Unibet Coolblue
pi_170491965
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:02 schreef nagelknipper het volgende:
Beste BMW Liefhebbers,

Nu ben ik al een tijdje geregistreerd op fok, maar ik ben een lurker. Lees heel veel en reageer/typ eigenlijk nooit berichten. Maar nu zit ik met mijn handen in mijn haar. Ik ben redelijk een leek op het gebied van auto's, woon in de stad (Utrecht), heb eigenlijk geen auto nodig, maar liep zo'n anderhalf jaar geleden tegen een mooie BMW e23 728i, 1985 aan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel in overweging genomen: oude auto/niet veel verstand van auto's/ geen hele grote beurs/ oude auto, dus misschien vaker mankementen of problemen met de auto etc.

Toch heb ik hem gekocht.

Ik heb een vraag. Toen ik zondag thuiskwam was mijn achterruit compleet gebarsten. Nu moet daar een nieuwe ruit in en mogelijk ook ander rubber. Dat rubber is behoorlijk prijzig zag ik al, zelf doen gaat waarschijnlijk niet lukken. Heeft iemand tips adviezen voor een garage in de buurt van Utrecht, die ook niet al te duur is?
Hier zou ik ook niet op besparen. Zoek reviews van glaszetters want lees vaak slechte ervaringen. Vaak ook bij de grote/bekende bedrijven van de reclames. Wel apart dat het zomaar gesprongen is. Geen vandalen? Ik heb het 1x gehad, dat de zijruit bestuurderskant zomaar sprong, terwijl ik op de snelweg reed (MB Sprinter), dan schrik je best wel 😄

En misschien een ruitenverzekering afsluiten? Kost bij mij amper meer maar als je een auto langer hebt haal je het er meestal wel uit (steenslag, barst, etc.).
pi_170536087