Haha goeiequote:
quote:Op maandag 27 februari 2017 15:50 schreef Reya het volgende:
De fittie tussen Kaas- en Iwanius smeult door. Nice.
Linkie? Ben getraumatiseerd door de rectumexploitatie in Kaas-'s geschiedenis.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ook gewoon een laffe actie natuurlijk. Die keer dat ik met Kaas- had afgesproken heb ik hem ook gewoon een paar tikken verkocht. Moet kunnen.
KLB / Gemeente R'dam wenst u een fijne "Subh Holi 2017" WTF is dat!quote:Op maandag 27 februari 2017 16:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Linkie? Ben getraumatiseerd door de rectumexploitatie in Kaas-'s geschiedenis.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:16 schreef Perrin het volgende:
Baudet op GS!
http://www.geenstijl.nl/m(...)_hebt_er_zin_an.html
Heb hier toch wel kostelijk om moeten lachen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
KLB / Gemeente R'dam wenst u een fijne "Subh Holi 2017" WTF is dat!
Ga om naar lekkere wijven te gluren.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:18 schreef KetchupFTW het volgende:
Pokkel geef me eens een motivational speech om naar de sportschool te gaan met een slaaptekort.
Bibsen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:18 schreef KetchupFTW het volgende:
Pokkel geef me eens een motivational speech om naar de sportschool te gaan met een slaaptekort.
quote:
Vooral veel harige Marokkanen in mijn sportschool.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga om naar lekkere wijven te gluren.
En als je de klappen die Kaas- van mij heeft gekregen nog wil nalezen. Hierzo.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Heb hier toch wel kostelijk om moeten lachen.
Je bent dik, lelijk én dom, maar voor één van die drie dingen ben je zelf verantwoordelijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:18 schreef KetchupFTW het volgende:
Helaas al gecensureerd.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.
Goeie fipo ook
Klinkt alsof jullie elkaar even lekker in elkaars anus hebben genomen die avondquote:Op maandag 27 februari 2017 16:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En als je de klappen die Kaas- van mij heeft gekregen nog wil nalezen. Hierzo.
Ik kan er ook niets aan doen dat ik niet altijd zin heb om gell in mijn haar te doen in de ochtendquote:Op maandag 27 februari 2017 16:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Je bent dik, lelijk én dom, maar voor één van die drie dingen ben je zelf verantwoordelijk.
Goed hè?
Echte fans volgen al je stappen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:26 schreef Kaas- het volgende:
Kan niet citeren uit het oude topic, maar:
- "ik mistte" kan niet remmie; en
- Wat doet Ketchup in de homo-SC?
Zeg, dit is een beschaafd forum.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:29 schreef KetchupFTW het volgende:
Kaas krijgt even een flinke levensstoot in de poepert na deze ontdekking.
Pokkelmans enkel even bij mij, terwijl die Raging Cunts of zo opstonden en ik in het rollenspel moest doen alsof ik John ben, waarop hij telkens "bek houden, John!" zei en me dan ik m'n gezicht petste. Prima sekspartijtje.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie elkaar even lekker in elkaars anus hebben genomen die avond.
Die brand heeft Matchbox goed gepromoot.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:31 schreef Leandra het volgende:
Taalgevoel bij m'n zesjarige hoor....
- "Mama, weet je wat ik kan verstaan in het Engels?"
- "Nou?"
- "Hot Wheels!!"
McDonald's verstaat 'ie ook.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:31 schreef Leandra het volgende:
Taalgevoel bij m'n zesjarige hoor....
- "Mama, weet je wat ik kan verstaan in het Engels?"
- "Nou?"
- "Hot Wheels!!"
Cognitief wel een goede match.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:32 schreef Kaas- het volgende:
ik in het rollenspel moest doen alsof ik John ben
Dit is een soort kink waar ik op mijn jonge, onschuldige leeftijd nog niet geheel bij kan.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pokkelmans enkel even bij mij, terwijl die Raging Cunts of zo opstonden en ik in het rollenspel moest doen alsof ik John ben, waarop hij telkens "bek houden, John!" zei en me dan ik m'n gezicht petste. Prima sekspartijtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |