Daar zit dan ook het probleem. Zelfstandigenaftrek enzovoorts.quote:
Geldt ook voor Asscherquote:Op zondag 26 februari 2017 22:33 schreef richolio het volgende:
Roemer is niet zo goed in debatteren. Beste man hoor. Maar zeer matig in dit debat.
Of natuur en milieu / klimaatproblematiek.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:32 schreef MakkieR het volgende:
Moet de automatisering en robotisering niet aan bod komen?
Trends in Wereldwijdquote:Op zondag 26 februari 2017 22:32 schreef Nober het volgende:
Dit debat is niet eens trending op twitter.
Nee ik was de maagd weet je nog?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:34 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Onbetaalbaar man, kijk naar de doorrekening van Norbert Klein.
Dat is prima voor de lange termijn maar de huidige bevolkingsexplosie met uit de klauwen lopende vluchtelingenstroom zal toch echt op korte termijn hardere maatregelen vragen. En dan word ik dus moe van iemand als Jesse die roept "ja maar we kunnen niet zomaar mensen weigeren" zonder er echt inhoudelijk op in te gaan.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:28 schreef Bugno het volgende:
[..]
Het liefst zou ik allerlei multinationals verplichten om een aanzienlijk deel van de vergaarde inkomsten en/of resources in de Derde Wereld lokaal te laten besteden, of af te dragen. Verder dient ontwikkelingshulp zich te focussen op onderwijs, dient uitwisseling tussen studenten te worden bevorderd, dienen westerse militaire ingrepen te eindigen, anders dan in gevallen dat er humanitaire crises zijn/dreigen. Om te beginnen.
Vluchtelingen en mornachie zijn pas onbetaalbaarquote:Op zondag 26 februari 2017 22:34 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Finland gaat er mee beginnenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:34 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |