Er staan geloof ik twee tanden wat achteruit ja. Maar ze is toch voor mij althans, heel bijzonder.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:29 schreef Greys het volgende:
Mara heeft ook al zo'n enge mond.
Toch? Dat is die toch?
Die van Marc weet ik niet, wat zijn die uitwisselbaar.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Heeft iemand een linkje met foto's van die vrouwen, ik weet niet wie nou wie is.
Oh ja die lijkt mij ook leuk.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Die vrouw met dat oranje, korte haar van Riks vond ik ook leuk. Vind ik ook wel bij 'm passen.
Oh die Alberdien... pfff, die legt het er wel erg dik op hoor.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:32 schreef ato het volgende:
Wat is die Jorien van David vreselijk, irritant..
En die Alberdien van Olke. Maar ook leuk om te ergeren.
Sandra en Harriet van Olke zijn leuk. Mara van David ook.
Marrit? Die wel meegaat?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Die vrouw met dat oranje, korte haar van Riks vond ik ook leuk. Vind ik ook wel bij 'm passen.
Ik denk dat het ook een vrouw is waar hij nog iets van aanneemt. Lijkt me ook wel wat voor hem.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Niet eens dat. Ze is wanhopig op een absurde manier.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh die Alberdien... pfff, die legt het er wel erg dik op hoor.
Ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, ze zat rechts van hem aan tafel bij het eten. Ze plaagde graag zei ze.
Lekker rustig welquote:Op zondag 26 februari 2017 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik moet er niet aan denken om met Riks of Marc op een boerderij te zitten. Riks denkt: zoek het maar uit, ik roep wel als ik je nodig heb en Marc is helemaal zoek. Letterlijk of figuurlijk. Dit denk ik dan.
quote:
Het waren deels ook van die reismeisjes, die dingen willen meemaken en dan samen willen delen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Die Marc, volgens mij gaat die straks compleet z'n eigen gang. Hij had het ook moeilijk om verder te kijken dan het uiterlijk van de dames. Er moest hem expliciet gevraagd worden: wat is je verschil in gevoel? 'Ohwwwwwww'
Treffend!!quote:Op zondag 26 februari 2017 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het waren deels ook van die reismeisjes, die dingen willen meemaken en dan samen willen delen.
Hij woont daar gewoon, hij heeft helemaal geen zin in gezever over een kudde giraffes die langsloopt, die lopen hem waarschijnlijk vooral in de weg onderweg naar z'n vissen.
Wat dat betreft zit hij met die Annekim die daar al als dierenarts werkt wel goed, de rest moet nog naar eens zien of ze wat anders kunnen gaan doen dan zorgen dat het eten op tafel staat.
En wat ze willen doen moet hem ook niet storen in z'n werk, dus geen idealistische toestanden over het welzijnsgevoel van z'n kweekvissen.
Die Annekim, is dat die van Skype? Die heeft veel te veel een eigen leven om bij Marc te gaan zitten.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het waren deels ook van die reismeisjes, die dingen willen meemaken en dan samen willen delen.
Hij woont daar gewoon, hij heeft helemaal geen zin in gezever over een kudde giraffes die langsloopt, die lopen hem waarschijnlijk vooral in de weg onderweg naar z'n vissen.
Wat dat betreft zit hij met die Annekim die daar al als dierenarts werkt wel goed, de rest moet nog naar eens zien of ze wat anders kunnen gaan doen dan zorgen dat het eten op tafel staat.
En wat ze willen doen moet hem ook niet storen in z'n werk, dus geen idealistische toestanden over het welzijnsgevoel van z'n kweekvissen.
Als je normaalgesproken iemand leert kennen, ontmoet je diegene toch vaak op je werk, in het uitgaansleven of bij een hobby. Dan heb je dus vaak een gemeenschappelijk onderwerp, een plek die dichtbij is en bijvoorbeeld gemeenschappelijke vrienden.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik moet er niet aan denken om met Riks of Marc op een boerderij te zitten. Riks denkt: zoek het maar uit, ik roep wel als ik je nodig heb en Marc is helemaal zoek. Letterlijk of figuurlijk. Dit denk ik dan.
Daar heeft hij die meiden ook wel op uitgezocht natuurlijk. Ik verwacht bij Marc dan ook weinig succes.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Annekim, is dat die van Skype? Die heeft veel te veel een eigen leven om bij Marc te gaan zitten.
Wim en Evelyne ook niet?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je normaalgesproken iemand leert kennen, ontmoet je diegene toch vaak op je werk, in het uitgaansleven of bij een hobby. Dan heb je dus vaak een gemeenschappelijk onderwerp, een plek die dichtbij is en bijvoorbeeld gemeenschappelijke vrienden.
Dat is bij boeren en daten via een tv-programma anders, boeren wonen en werken op hun bedrijf, dat vaak ook nog eens afgelegen ligt. Bij een boer in het buitenland is die afstand nog eens groter.
Ik keek daarnet terug naar seizoen 2013, de vorige internationale serie, en dan zie je dat nu in 2017, geen enkele relatie standgehouden heeft.
Op de BzV-site staat een filmpje uit 2016 van het nichtje van Wim, ze zegt dat Wim alweer 2 jaar geen relatie heeft en weer een leuke vrouw wil.quote:
Ja! Ik kan steeds naar niks anders kijken als ze in beeld zijn dan hoe raar ze hun mond trekken steeds. Sanne Wallisiaans.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Mara en Irene hebben allebei een enge, lelijke mond.
Er was er eentje nóg wanhopiger. Die blonde met uitgezakt permanent. Die mocht wel mee en liep in het voorfilmpje van volgende week al te zeuren dat het haar niet aanstond.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Die wanhopige Friezin van Olke dat was toch Ditty, die niet mee gaat?
Ja, die... Die Friezin.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was er eentje nóg wanhopiger. Die blonde met uitgezakt permanent. Die mocht wel mee en liep in het voorfilmpje van volgende week al te zeuren dat het haar niet aanstond.
En dat hoofd van Jorien dan? Ook zo raar. Vreselijk mens ook.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ik kan steeds naar niks anders kijken als ze in beeld zijn dan hoe raar ze hun mond trekken steeds. Sanne Wallisiaans.
Dat groepje is iig makkelijk te onthouden qua namen PiAnneFleurquote:Op zondag 26 februari 2017 23:49 schreef Forbry het volgende:
Oh, en Fleur vind ik de dérde leukste van de vrouwen. Wel een vrolijk, schattig ding met bijpassend hoofd.
Ik vind Jorien één van de lelijksten van álle vrouwen (en velen vallen over dat David zo dik is, maar vind hem toch vele malen knapper), maar qua persoonlijkheid past ze op zich wel bij David (al vind ik David heel leuk en is die Jorien juist mijn type niet echtquote:Op zondag 26 februari 2017 23:33 schreef ato het volgende:
[..]
En dat hoofd van Jorien dan? Ook zo raar. Vreselijk mens ook.
Volgens mij is dat überhaupt nooit een echte relatie geweest. Ze kwam wel voor langere periodes over om elkaar te ontdekken maar daar is het ook bij gebleven.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Op de BzV-site staat een filmpje uit 2016 van het nichtje van Wim, ze zegt dat Wim alweer 2 jaar geen relatie heeft en weer een leuke vrouw wil.
Klinkt raar maar bij Mara is dat echt woest aantrekkelijk.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Mara en Irene hebben allebei een enge, lelijke mond.
Die gaat echt voor spek en bonen meequote:Op zondag 26 februari 2017 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was er eentje nóg wanhopiger. Die blonde met uitgezakt permanent. Die mocht wel mee en liep in het voorfilmpje van volgende week al te zeuren dat het haar niet aanstond.
Eens wel.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klinkt raar maar bij Mara is dat echt woest aantrekkelijk.
Vind ik dan.
Ik vind dat voorhoofd wel leuk.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat ze allemaal goede keuzes hebben gemaakt, al zou ik dat voorhoofd van 32 wel hebben ingeruild voor die dikke van de plus. En Lieke een fruitmand gegeven en een jaarvoorraad Prozac.
Bij "voorhoofd" denk ik toch als eerste aan Jorien. Daarna idd wel aan Suzanne.quote:
Ze lijkt op een pasgeboren vogeltje.quote:
Wie bedoel je nou weer?quote:Op maandag 27 februari 2017 00:36 schreef Mani89 het volgende:
Andere voorhoofd lijkt op Nynke de Jong.
Die van 32 die graag wil broeden.quote:
Ik wil haar eitje wel doen laten uitkomen.quote:
Ik geef je alle ruimte.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik wil haar eitje wel doen laten uitkomen.
same here, Mara valt me vanaf minuut 1 al op, echt wel lekkerquote:Op maandag 27 februari 2017 00:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vind ik dan.
Nou nou nou, overdrijven is ook een vak hoor.quote:Op maandag 27 februari 2017 07:06 schreef Fargo het volgende:
Iedereen die Mara met open mond heeft zien lachen tijdens de speeddate zou zijn weggelopen van tafel. Dat was tegen het enge aan...
Mag je vinden. Ik vond haar eng.quote:Op maandag 27 februari 2017 08:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou nou, overdrijven is ook een vak hoor.
6 jaar.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel scheelt Olke met die roodharige boerin?
Dat is wel zo prettig ook dat de één iets niet mooi vindt en de ander dat juist heel aantrekkelijk vindt!quote:Op maandag 27 februari 2017 00:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vind ik dan.
Jij bent te verlegen om iemand aan te kijken?quote:Op maandag 27 februari 2017 09:54 schreef MichelWuyts het volgende:
Hoe wisten ze bij Herman trouwens welke Anne hij bedoelde?
Waar slaat dat op mafklappen?quote:Op maandag 27 februari 2017 09:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent te verlegen om iemand aan te kijken?
Jawel, vlak voordat hij het zei maar toen draaide de camera direct naar de Anne in kwestie die ook zonder enige twijfel direct wist wie hij bedoelde. Dus keek hij haar aan.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:56 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Waar slaat dat op mafklappen?
Ik zag geen duidelijke blik naar iemand.
Ik vind Olke ook de knapstequote:Op maandag 27 februari 2017 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is wel zo prettig ook dat de één iets niet mooi vindt en de ander dat juist heel aantrekkelijk vindt!![]()
Zo vind ik de 'knappe' boer zowel op de foto op de site als op de meeste bewegende beelden eigenlijk alles behalve knap. Ik vind - hoe raar het vast ook klinkt - verhoudingsgewijs voor z'n leeftijd Olke eigenlijk de aantrekkelijkste. Maar dat komt misschien ook door z'n prettige vibe. Die hele familie heeft dat, pa en dochters ook.
Marc had gister geen gel in zijn haar en dat haar lag plat op zijn hoofd. Het zag er niet uit. De meeste mannen zien er dan overigens niet uit, dus het is vrij normaal, maar hij moet er wel wat aan doenquote:Op maandag 27 februari 2017 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is wel zo prettig ook dat de één iets niet mooi vindt en de ander dat juist heel aantrekkelijk vindt!![]()
Zo vind ik de 'knappe' boer zowel op de foto op de site als op de meeste bewegende beelden eigenlijk alles behalve knap. Ik vind - hoe raar het vast ook klinkt - verhoudingsgewijs voor z'n leeftijd Olke eigenlijk de aantrekkelijkste. Maar dat komt misschien ook door z'n prettige vibe. Die hele familie heeft dat, pa en dochters ook.
Laura had geen enthousiasme. Als er 4 blije staan en eentje niet, dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:31 schreef MCH het volgende:
Dat David dit verkiest boven Laura snap ik echt niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond die ouwe anders ook behoorlijk zuur overkomen.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laura had geen enthousiasme. Als er 4 blije staan en eentje niet, dan is de keuze snel gemaakt.
Met dat uiterlijk hou je het geen 20 jaar vol. Dat is in het begin leuk, daarna moet je het met meer doen.
Ook vorige week? Laura was vorige week ook niet enthousiast.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vond die ouwe anders ook behoorlijk zuur overkomen.
Ik voorspel weinig goeds als ik de trailer van volgende week zag. Ik weet wel dat dat BZV team de boeren een beetje aanspoort de meiden aan het werk te zetten maar om ze nou met drillende aanwijzingen te laten grasmaaien met zo'n kutapparaat. Doet mij denken aan goedkope arbeidskrachten.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook vorige week? Laura was vorige week ook niet enthousiast.
Ik denk dat die gewoon wat zenuwachtig was, tussen allemaal jonge meiden, met de redenen die ze al gaf, dan sta je ook niet van oor tot oor te stralen
Of ze monteren weer even zo'n momentje van 5 minuten dat er gemopper te horen was.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik voorspel weinig goeds als ik de trailer van volgende week zag. Ik weet wel dat dat BZV team de boeren een beetje aanspoort de meiden aan het werk te zetten maar om ze nou met drillende aanwijzingen te laten grasmaaien met zo'n kutapparaat. Doet mij denken aan goedkope arbeidskrachten.
Dat sowieso, maar het kan ook zo'n vegetarische Berber op de geitenboerderij blijken te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of ze monteren weer even zo'n momentje van 5 minuten dat er gemopper te horen was.
Dat komt sowieso, 2 dames in de trailer hadden klaarblijkelijk wat zoetsappigere beelden in hun hoofd van het boerenleven.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of ze monteren weer even zo'n momentje van 5 minuten dat er gemopper te horen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |