Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.
Op zich biedt een compleet Renault team natuurlijk de meeste kans op veel punten in de eerste ronde. Echter, met een compleet Renault team ben je ook compleet afhankelijk van de resultaten. Als een Renault uitvalt (niet ondenkbaar met een nieuwe motor) dan ben je ook meteen de bok voor de volgende ronde.
Je kunt je winkansen meer spreiden door een Sauber/Haas/Renault combi te maken, maar dan weet je zeker dat als Renault wel gewoon goed rijdt, je kansloos bent voor de rest van het seizoen. Die achterstand ga je nooit meer inhalen.
Je hebt dus twee opties om uit te kiezen in het begin van de manager die bepalend zijn voor de rest van het seizoen.
Ik vind het leuk om weer mee te gaan doen, maar het zou leuker zijn als er een spelopzet komt waarbij de resultaten uit de eerste race wat minder verstrekkend zijn voor de rest van het seizoen. Of dat er meteen vanaf het begin wat meer opties in zitten. Je zou ook kunnen denken aan extra budget te winnen door per race wat keuzes te maken. Voorspel nummer 1, 2 en 3. Bij welk team valt het eerste een auto uit? Etc. Dan blijft de manager leuk, ook als je inmiddels op plaats 1200 bent gestrand.
Almost, but not quite, exactly unlike tea