Dat weet ik niet, maar stellen dat je het er niet mee oneens kunt zijn is onzin.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de technologie ernaast zit dan?
Dat deed niemand, maar de kans is wel groot genoeg om daarvan uit te gaanquote:Op zondag 26 februari 2017 16:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Stellen dat dit 100% een doelpunt was, is dus onjuist.
Dit bewijst wel dat geen enkele hoeveelheid techniek dit soort debielen objectief kan laten kijkenquote:Op zondag 26 februari 2017 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die een complot in doellijntechnologie zien, wat een wereld.
'Oneens zijn'? Waar de fuck heb jij het over johquote:Op zondag 26 februari 2017 16:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar stellen dat je het er niet mee oneens kunt zijn is onzin.
je moet een bepaalde mate van vertrouwen in de techniek hebben jaquote:Op zondag 26 februari 2017 16:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar stellen dat je het er niet mee oneens kunt zijn is onzin.
Je nog steeds indekkenquote:Op zondag 26 februari 2017 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze moeten nog genoeg wedstrijden...
Over een quote van jou?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
'Oneens zijn'? Waar de fuck heb jij het over joh
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe kun je het nou niet eens zijn met de technologie
Calimeroquote:Op zondag 26 februari 2017 16:26 schreef bombmannl het volgende:
Zelfs de technologie in de kuip wordt beïnvloed door het publiek.
noclue.jpgquote:Op zondag 26 februari 2017 16:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Is duidelijk omgekocht die scheids, is gewoon niet normaal, als je een KNVB directeur die in een interview zegt dat hij het liefste wil dat 010 kampioen wordt weet je ook de reden
Hier gaat iets misquote:Op zondag 26 februari 2017 16:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[img]http://www.poldercup.nl/files/2013/11/HawkEye-2013.jpg[\img]
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
http://psv.netwerk.to/nie(...)en%20praat%20mee.php
Naar onderen scrollen voor genot
Ik zeg alleen dat er foutmarge is, en dat dit verschil van nog geen grassprietje binnen deze marge valt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |