Je verwacht het niet hequote:
Voor jou dus het volgende nummerquote:
Wel bekend bij jou natuurlijkquote:
Kiezen uit Plasman's favorieten, welja...quote:Op zondag 26 februari 2017 14:32 schreef peaceman het volgende:
Hoi Spijker!
(wat vind jij van mijn idee voor een uitzending? MUZ / Radio 49 #1707 - Vout Overleven? Dat Doe Je Zo! )
André van Duin - Ik zoek me lens.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:31 schreef knokkels het volgende:
verzoekjes zijn welkom, als ze maar iets met (zonne)brillen te maken hebben
Specs, ook brilachtig
Max 'N Specs - Don't Come Stoned And Don't Tell Trude..quote:Op zondag 26 februari 2017 15:31 schreef knokkels het volgende:
Specs, ook brilachtig
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Max 'N Specs - Don't Come Stoned And Don't Tell Trude..
lastig te peilen of je het nu een slecht of goed idee vindt....quote:Op zondag 26 februari 2017 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kiezen uit Plasman's favorieten, welja...
Zonnebril - Henny Vrientenquote:Op zondag 26 februari 2017 15:31 schreef knokkels het volgende:
Specs, ook brilachtig
MadMaster is doorgaans wel lastig te peilenquote:Op zondag 26 februari 2017 15:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
lastig te peilen of je het nu een slecht of goed idee vindt....
Elk idee is goed, dus dit ook.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
lastig te peilen of je het nu een slecht of goed idee vindt....
In welk opzicht ben ik lastig te peilen?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
MadMaster is doorgaans wel lastig te peilen
Toffe gast verder
Sorry, ik kom net thuis...quote:Op zondag 26 februari 2017 15:35 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Die is echt serieus nét afgelopen
Sterker nog, ik was nog bezig met de afkondiging toen je het zeiquote:
ja precies.. dat is precies het idee.. dat een ander ' kiest' uit mijn lijst.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elk idee is goed, dus dit ook.
In principe draai je altijd wat je zelf leuk vind, dus eigenlijk is dit meer een beperking voor jou dan een vrijheid. De ander beslist immers...
Dan doen we de lenzen er ook bij:quote:Op zondag 26 februari 2017 15:40 schreef ToT het volgende:
Glasses --> Blondie - Heart of glass?
Wordt moeilijk om een hele show met alleen brillen enzo te vullen.
Je hebt een goede pokerface die goed verborgen blijft, ook hier op het forumquote:Op zondag 26 februari 2017 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welk opzicht ben ik lastig te peilen?
Verder dank...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |