SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
John en Linda. En Johnny.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2017 14:22 schreef knokkels het volgende:
Schotse kiltdragers zullen schuimbekken @ TT
Nu weerquote:
oke... dan was het puur die mp3. Gelukkig maar.quote:
zal het ook niet liggen aan hoe je ze bewaart?quote:Op zondag 26 februari 2017 14:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ze hadden verwacht dat CDs wel zo'n 700 jaar konden meegaan.... Na 25 jaar beginnen de eerste al te rotten
https://www.gizmodo.com.au/2017/02/cds-are-starting-to-rot/
[ afbeelding ]
die kent wel meer niet wat ik draaiquote:Op zondag 26 februari 2017 14:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze draaien
Diaan kende hem laatst niet tijdens mijn show
Uiteraard, echter een gemiddeld huishoudklimaat kunnen ze niet hebbenquote:Op zondag 26 februari 2017 14:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
zal het ook niet liggen aan hoe je ze bewaart?
quote:Op zondag 26 februari 2017 14:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Uiteraard, echter een gemiddeld huishoudklimaat kunnen ze niet hebben
In de koelkast schijnt het beste te zijn
Klopt, en in een koelkast is de luchtvochtigheid over het algemeen laagquote:Op zondag 26 februari 2017 14:27 schreef peaceman het volgende:
[..]werkelijk? ik zou denken vooral droog
bah! na dit nummer even herstarten...quote:Op zondag 26 februari 2017 14:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zit nog steeds een kraak doorheen
Dat is op zich best een leuk idee.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:32 schreef peaceman het volgende:
Hoi Spijker!
(wat vind jij van mijn idee voor een uitzending? MUZ / Radio 49 #1707 - Vout Overleven? Dat Doe Je Zo! )
op zich?quote:Op zondag 26 februari 2017 14:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben ff druk bezig met de eerste camping plannen. De door ons uitgekozen camping accepteert geen tenten voor april, omdat "climatic reasons". M.a.w. "het is te koud". Seriously though? Mensen kamperen in een tent in bergachtige gebieden overal ter wereld. Te koud, mijn reet.
Maar goed, even verder zoeken dus.
[..]
Dat is op zich best een leuk idee.
Want het is natuurlijk onmogelijk te denken dat gasten zichzelf goed inpakken en maatregelen nemen tegen de kou. Of er geen bal om geven.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben ff druk bezig met de eerste camping plannen. De door ons uitgekozen camping accepteert geen tenten voor april, omdat "climatic reasons". M.a.w. "het is te koud". Seriously though? Mensen kamperen in een tent in bergachtige gebieden overal ter wereld. Te koud, mijn reet.
[..]
Dat is op zich best een leuk idee.
Dit idd. Het is f*cking Parijs. Half maart. Ik verwacht eigenlijk geen arctische temperaturen. Manmanman.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:42 schreef knokkels het volgende:
Want het is natuurlijk onmogelijk te denken dat gasten zichzelf goed inpakken en maatregelen nemen tegen de kou. Of er geen bal om geven.![]()
Geen slaapzak hebben die tot -20 gaat
graag gedaan...quote:Op zondag 26 februari 2017 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooie afsluiter!Thx voor de tunes weer!
![]()
you're welcomequote:Op zondag 26 februari 2017 14:57 schreef Karzai het volgende:
ik heb even meegeluisterd peace, dank voor deze chille muziekjes
quote:Op zondag 26 februari 2017 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooie afsluiter!Thx voor de tunes weer!
![]()
zijn vast wel campings die minder moeilijk doen toch?quote:Op zondag 26 februari 2017 14:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind hetbestquote:
quote:Programma van vandaag
15:12 - 17:15 DJ Knokkels - Sunglasses At Daytime
Serieus?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ken deze versie helemaal niet joh
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ken deze versie helemaal niet joh
Je verwacht het niet hequote:
Voor jou dus het volgende nummerquote:
Wel bekend bij jou natuurlijkquote:
Kiezen uit Plasman's favorieten, welja...quote:Op zondag 26 februari 2017 14:32 schreef peaceman het volgende:
Hoi Spijker!
(wat vind jij van mijn idee voor een uitzending? MUZ / Radio 49 #1707 - Vout Overleven? Dat Doe Je Zo! )
André van Duin - Ik zoek me lens.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:31 schreef knokkels het volgende:
verzoekjes zijn welkom, als ze maar iets met (zonne)brillen te maken hebben
Specs, ook brilachtig
Max 'N Specs - Don't Come Stoned And Don't Tell Trude..quote:Op zondag 26 februari 2017 15:31 schreef knokkels het volgende:
Specs, ook brilachtig
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Max 'N Specs - Don't Come Stoned And Don't Tell Trude..
lastig te peilen of je het nu een slecht of goed idee vindt....quote:Op zondag 26 februari 2017 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kiezen uit Plasman's favorieten, welja...
Zonnebril - Henny Vrientenquote:Op zondag 26 februari 2017 15:31 schreef knokkels het volgende:
Specs, ook brilachtig
MadMaster is doorgaans wel lastig te peilenquote:Op zondag 26 februari 2017 15:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
lastig te peilen of je het nu een slecht of goed idee vindt....
Elk idee is goed, dus dit ook.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
lastig te peilen of je het nu een slecht of goed idee vindt....
In welk opzicht ben ik lastig te peilen?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
MadMaster is doorgaans wel lastig te peilen
Toffe gast verder
Sorry, ik kom net thuis...quote:Op zondag 26 februari 2017 15:35 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Die is echt serieus nét afgelopen
Sterker nog, ik was nog bezig met de afkondiging toen je het zeiquote:
ja precies.. dat is precies het idee.. dat een ander ' kiest' uit mijn lijst.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elk idee is goed, dus dit ook.
In principe draai je altijd wat je zelf leuk vind, dus eigenlijk is dit meer een beperking voor jou dan een vrijheid. De ander beslist immers...
Dan doen we de lenzen er ook bij:quote:Op zondag 26 februari 2017 15:40 schreef ToT het volgende:
Glasses --> Blondie - Heart of glass?
Wordt moeilijk om een hele show met alleen brillen enzo te vullen.
Je hebt een goede pokerface die goed verborgen blijft, ook hier op het forumquote:Op zondag 26 februari 2017 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welk opzicht ben ik lastig te peilen?
Verder dank...
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan doen we de lenzen er ook bij:
Frank Boeijen - Kontakt...
Ow...quote:Op zondag 26 februari 2017 15:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt een goede pokerface die goed verborgen blijft, ook hier op het forum
Ik over n uurtjequote:
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:47 schreef MadMaster het volgende:
Poeh, dit is heul niet ver gezocht...
hihi komt er zo aan hoorquote:
schoolly d signifying rapperquote:Op zondag 26 februari 2017 15:31 schreef knokkels het volgende:
Specs, ook brilachtig
Ja daarom, dan kan Tim Immers ookquote:
Oh Oh Oh Wat een mooie kleurenquote:Op zondag 26 februari 2017 15:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig komt net binnenvallen en hoort.... Tim Immers?
Maar ja die gaat niet over een zonnebril.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Liever dan lief was toch leuker stiekem
(zonne)brillen, en zien enzo.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:57 schreef Elfletterig het volgende:
Het thema is (gebrek aan) kleuren of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |