twitter:JoostNiemoller twitterde op zondag 10-09-2017 om 12:32:31'Theologe des vaderlands' die hakt op het christendom ('gewelddadig') en moslims zielig vindt. Hoe lang nog deze gekte #buitenhof reageer retweet
twitter:WimvandeCamp twitterde op zondag 10-09-2017 om 12:31:53Theoloog des Vaderlands Janneke Stegeman schuift @cdavandaag, @sybrandbuma en @GerKoopmans wel erg veel in de schoenen, de hele geschiedenis reageer retweet
Kunnen we dit topic niet vervuilen met meuk van die idioot Niemöller? Dank.quote:Op zondag 10 september 2017 18:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:JoostNiemoller twitterde op zondag 10-09-2017 om 12:32:31'Theologe des vaderlands' die hakt op het christendom ('gewelddadig') en moslims zielig vindt. Hoe lang nog deze gekte #buitenhof reageer retweet
twitter:WimvandeCamp twitterde op zondag 10-09-2017 om 12:31:53Theoloog des Vaderlands Janneke Stegeman schuift @cdavandaag, @sybrandbuma en @GerKoopmans wel erg veel in de schoenen, de hele geschiedenis reageer retweet
kloptquote:Op zondag 17 september 2017 12:13 schreef Evertjan het volgende:
Hans WiegelDan is het wel armoe troef als je als redactie van Buitenhof deze man anno 2017 nog uitnodigt
😂quote:Op zondag 29 oktober 2017 09:51 schreef Kaas- het volgende:
Waarom een schrijver uitnodigen om ergens over te praten waar hij geen verstand van heeft, enkel omdat hij lokale kranten leest? Zo ken ik ook nog wel wat Fokkers die de Telegraaf lezen en het RTL-nieuws kijken, maar wie ik op basis daarvan niet zou toevertrouwen om het Nederlandse regeerakkoord eens even op de televisie te analyseren.
Die laatste uitzending was totaal niet boeiend inderdaad. Maar vaak is het wel veel interessanter.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 04:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik dacht probeer weer eens Buitenhof. Weer een uur van mijn leven wat ik nooit terug krijg.Die laatste gast was echt knettergek en die interviewer ging er nog in mee ook.
En dat programma moet nou het toppunt van Nederlandse journalistiek voorstellen.
Tjah, ze is gewoon aant filosoferen over hoe de wereld werkt en ze wilt gewoon dat die anders gaat werken, niks mis mee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 04:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik dacht probeer weer eens Buitenhof. Weer een uur van mijn leven wat ik nooit terug krijg.Die laatste gast was echt knettergek en die interviewer ging er nog in mee ook.
En dat programma moet nou het toppunt van Nederlandse journalistiek voorstellen.
Nog niet echt. Waling houdt een verhaaltje wat we uit die hoek al langer kennen. Je mag alles benoemen maar als je dat over een bepaalde hoek doet is het heel naar en gemeen.quote:Op zondag 12 november 2017 12:02 schreef Ribbenburg het volgende:
Leo Lucassen versus Geerten Waling beloofd een interessant debat te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |