Ik ook niet. Ik ga boodschappen doen.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee hoor, denk alleen niet dat ik blijf luisteren
quote:Programma van vandaag
12:00 - 15:00 Dj Peaceman - 11 Sunday
Ask, and you shall receive an answerquote:Op zondag 26 februari 2017 13:50 schreef peaceman het volgende:
ik wil jullie trouwens nog even wat vragen ivm een idee voor een uitzending
Ja, want ik ga voetbal kijkenquote:Op zondag 26 februari 2017 13:41 schreef peaceman het volgende:
Is er bezwaar als ik nog wat langer doorga dan tot 14.00 uur?
begint pas om 16.45quote:Op zondag 26 februari 2017 13:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, want ik ga voetbal kijken
Dat is geen voetbalquote:
Have funquote:Op zondag 26 februari 2017 13:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar eens even douchen en boodschappen doen![]()
Tot later!
En de nummers 1 t/m 25 dan?quote:Op zondag 26 februari 2017 13:52 schreef peaceman het volgende:
Ik heb oktober vorig jaar een top 500 allertijden gemaakt en het leek me leuk een soort omgekeerde bingo te doen. Kortom dit is het idee:
nummers 26-500 zijn beschikbaar. degenen die aanwezig zijn hier in de chat mogen dan bijv. 3 willekeurige nummers noemen en dat zijn dan de platen die ik draai.
nummers 1-25 gebruik ik dan om op te vullen daar waar nodig ivm de tijdslimiet per uitzending en om te voorkomen dat iedereen de bovenste nummers gaat noemen.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:52 schreef peaceman het volgende:
Ik heb oktober vorig jaar een top 500 allertijden gemaakt en het leek me leuk een soort omgekeerde bingo te doen. Kortom dit is het idee:
nummers 26-500 zijn beschikbaar. degenen die aanwezig zijn hier in de chat mogen dan bijv. 3 willekeurige nummers noemen en dat zijn dan de platen die ik draai.
leukquote:Op zondag 26 februari 2017 13:52 schreef peaceman het volgende:
2quote:
behoor jij tot die 2? want dan is het inmiddels 3quote:
het is ook een momentopname he?! en alles buiten de top 100 is qua positie best dubieus natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:58 schreef knokkels het volgende:
Ik vind het nogal lastig om een top500 te maken. Ik zit ergens bij de 1.x TB muziek.
Nou ja, mijjn favoriet zou inderdaad van dag tot dag kunnen verschillenquote:Op zondag 26 februari 2017 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is ook een momentopname he?! en alles buiten de top 100 is qua positie best dubieus natuurlijk.
Genoeg draagvlak op mijn hoofd. Je kunt er een kleine auto op parkerenquote:Op zondag 26 februari 2017 14:03 schreef peaceman het volgende:
ik denk dat ik het idee van de week nog een keer opper, voor ik het in laat plannen. Wil wel iets meer draagvlak
werkelijk? welke aanbieder?quote:Op zondag 26 februari 2017 14:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fox sports
Alleen verplicht een abonnement..... geen losse wedstrijden meer te koop
Krijg dan de tyfus ook maar
Online.quote:
Al jaren niet. Ik mis er ook weinig aan. Als er echt iets is dat ik wil zien, dan biedt Uitzending Gemist de oplossing.quote:
true. maar series kijken op een groter scherm is wel fijnquote:Op zondag 26 februari 2017 14:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al jaren niet. Ik mis er ook weinig aan. Als er echt iets is dat ik wil zien, dan biedt Uitzending Gemist de oplossing.
Ik heb een 27" iMac... dat voldoet prima. En ja ik kan hem aansluiten op mijn 107cm plasma schermquote:Op zondag 26 februari 2017 14:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
true. maar series kijken op een groter scherm is wel fijn
ow zo... wel een tv, maar geen aboquote:Op zondag 26 februari 2017 14:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb een 27" iMac... dat voldoet prima. En ja ik kan hem aansluiten op mijn 107cm plasma scherm
Maar een tv abo heb ik niet.
Fox. Sowieso.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fox sports
Alleen verplicht een abonnement..... geen losse wedstrijden meer te koop
Krijg dan de tyfus ook maar
Kodi, Free To Air, legio mogelijkheden.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow zo... wel een tv, maar geen abo
Is een nieuwe verandering in de user agreement van FOX.quote:
true, maar zouden dat soort diensten niet de uiteindelijke doodsteek worden voor de wereld van tv?quote:Op zondag 26 februari 2017 14:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kodi, Free To Air, legio mogelijkheden.
geen wie is de mol?quote:Op zondag 26 februari 2017 14:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kijkt alleen nog maar Netflix en Zondag Met Lubach. En heel af en toe nog iets van Uitzending Gemist. Maar verder......
Net als de muziek industrie zit de tv/radio industrie te slapen en spelen te weinig in op de ontwikkelingen qua technieken.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
true, maar zouden dat soort diensten niet de uiteindelijke doodsteek worden voor de wereld van tv?
Brrrr ril....quote:
Breibart is niet eens een serieuze nieuws outlet..quote:Op zondag 26 februari 2017 14:18 schreef knokkels het volgende:
Over FOX gesproken.. Trump bant o.m. CNN, Washington Post enz uit persconferenties, maar verwelkomt FOX, Breitbart wel.
Want FOX heeft geen eenzijdige berichtgeving enzo
zelf zou ik groot voorstander zijn van een soort netflix, maar dan dat echt alles daar te vinden is. Wel tegen een hogere prijs uiteraard, want anders kan zoiets niet bestaan.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Net als de muziek industrie zit de tv/radio industrie te slapen en spelen te weinig in op de ontwikkelingen qua technieken.
Ook het feit dat je verplicht tig reclames om je oren krijgt voordat je uberhaupt een uitzending gemist kan kijken, weerhoudt mij er van om er veel gebruik van te maken.
Interactieve TV waarmee je dus kunt doorspoelen, wat onmogelijk gemaakt wordt door Talpa en RTL Holding. Dat is aan de andere kant ook de doodssteek van de wereld van TV.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
true, maar zouden dat soort diensten niet de uiteindelijke doodsteek worden voor de wereld van tv?
ja ik hoor het ook... bad mp3 hoop ik dan maar....quote:Op zondag 26 februari 2017 14:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit nummer klinkt gaar trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |