Ow okay. Dat is wat minder dan.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar dat hoor ik alleen als ik meer bij een raam in de buurt ben. Hier in de kamer hoor ik vooral de bas en wat sirenes enzo.
Sadomasochist?quote:Op zondag 26 februari 2017 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mis ik een beetje deze 2 uur
Er wordt toch vooral om de 80s en 90s heengedraaidquote:
Ik zal peaceman eens lief aankijken.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mis ik een beetje deze 2 uur
geduld is een schone zaakquote:Op zondag 26 februari 2017 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er wordt toch vooral om de 80s en 90s heengedraaid
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:31 schreef knokkels het volgende:
Ik heb niet het idee dat carnavalsoptochten hier een ding zijn. Toen ik nog in Maastricht woonde, ontvluchtte ik Maastricht als echte bovenderivierenbewoner altijd
quote:Op zondag 26 februari 2017 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal peaceman eens lief aankijken.
quote:Op zondag 26 februari 2017 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Ik heb het altijd geen fuck aan gevonden. Als kleuter al niet!
Kwamen er van die dansmariekes aan, eentje aan iedere kant, "Zák 'ns effe door, zák 'ns effe door.....hee, jij moet ook doorzakken hoor!"
Ik: "Waarom?"
nee, want dit stond allang klaarquote:
quote:Op zondag 26 februari 2017 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Net als Lennon... ze vieren op zijn school carnaval... hij vindt het niets en wil ook niet verkleden of schmink. Ik krijg hem nu zover dat hij een Ajaxtenue aan doet en (elk jaar) als voetballer gaat. Dat heeft wel even wat overreding gekost.
Mevrouw, ik. moet. niets!quote:Op zondag 26 februari 2017 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Ik heb het altijd geen fuck aan gevonden. Als kleuter al niet!
Kwamen er van die dansmariekes aan, eentje aan iedere kant, "Zák 'ns effe door, zák 'ns effe door.....hee, jij moet ook doorzakken hoor!"
Ik: "Waarom?"
quote:Op zondag 26 februari 2017 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan!
Ja ik ben 1x als clowntje gegaan. Ik vond het helemaal niks. Veel te warm en de pruik jeukte en ik had geen idee waarom ik dat ding aan moest!_ O-
Wel grappig dat je het woord Holy gebruikt in je reactiequote:Op zondag 26 februari 2017 13:36 schreef knokkels het volgende:
Holy crap, dit nummer blijft me achtervolgen
En gelijk had jequote:Op zondag 26 februari 2017 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan!
Ja ik ben 1x als clowntje gegaan. Ik vond het helemaal niks. Veel te warm en de pruik jeukte en ik had geen idee waarom ik dat ding aan moest!_ O-
Ja mijn autisme had daar ook wel invloed op natuurlijk!quote:
quote:Op zondag 26 februari 2017 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee hoor, denk alleen niet dat ik blijf luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |