quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]Dat is zoals gebruikelijk wel weer nodig!
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over 10.000 jaar staat het huidige tijdperk bekend als de Voutheid...
Het verzacht goedquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]Dat is zoals gebruikelijk wel weer nodig!
Zo niet, dan maken wij er wel een feestje vanquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:40 schreef Dj_Vout het volgende:
Waarom mag ik nooit in de kroeg draaien?
Zou wel feest zijn.
quote:
De ordetroepen zijn niet op Vout berekendquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:40 schreef Dj_Vout het volgende:
Zou wel feest zijn.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
Zo niet, dan maken wij er wel een feestje van
Heb je het wel eens gevraagd en een mixtape gestuurd?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:40 schreef Dj_Vout het volgende:
Zou wel feest zijn.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
De ordetroepen zijn niet op Vout berekend
dan kunnen ze niet meer weigeren als ze dat gehoord hebben!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gevraagd en een mixtape gestuurd?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gevraagd en een mixtape gestuurd?
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom tijdens het 'hoogtepunt' binnen.
En verdwijn meteen maar weer...
Was dat Eric Dikeb?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:44 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Sorry Mad..... je kiest inderdaad wel het goede moment uit.
Ik hoorde z'n brul er tussendoor...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker, je bent een kenner hoor ik al.
Voortijdige ejaculatie zou erger zijn...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel mannen hebben daar last van.
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Klonk wel zo.quote:
Hier in de cafés bijna nog van deze muziek.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Even een vraagje aan de kenners, heb je tijdens de carnaval alleen maar dit soort muziek of...?
teksten zijn niet altijd hetzelfde, de hoempapa welquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Even een vraagje aan de kenners, heb je tijdens de carnaval alleen maar dit soort muziek of...?
Mijn raad komt regelmatig binnen. Ik deel deze in topics op FOK!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:47 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hier in de cafés bijna nog van deze muziek.
Alleen als de raad van 11 binnenkomt. Dan sowieso wel. En daarbuiten af en toe.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn raad komt regelmatig binnen. Ik deel deze in topics op FOK!
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn raad komt regelmatig binnen. Ik deel deze in topics op FOK!
De teksten zijn beter dan een gemiddeld "nummer" van Lil Kleine...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
teksten zijn niet altijd hetzelfde, de hoempapa wel
De teksten zijn sowieso van het niveau 0, dus dat maakt geen verschil.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
teksten zijn niet altijd hetzelfde, de hoempapa wel
Hoi Diaan.quote:
Nou en of bedoel je?quote:
volgens mij niet, maar het is voor mij jaren geleden dat ik echt carnaval gevierd heb. Morgen tijdens de optocht is het veel hoempaquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De teksten zijn sowieso van het niveau 0, dus dat maakt geen verschil.
Maar geen 'normale' feestmuziek, disco, house of zo?
Da's wel een heel extreme maatregelquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmmm....wasverzachter drinken, zou dat ook helpen hier tegen?
DJ ToT is powered by Robijn wasverzachterquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Da's wel een heel extreme maatregel
ach, ik zal eerlijk zijn, ik kan er van tijd tot tijd wel van genietenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Als ik vanavond naar het verjaardagsfeestje was gegaan, had ik de hele avond tussen de Amsterdamse megameezingers gestaan. Met allemaal mensen die dat nog mee staan te brullen ook.
Pure horror...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |