quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer nog een beetje cultureel mee te doen...
Klopt. Volgens mij is het ook wat je er zelf van vindt. Ik ken genoeg mensen hier in de buurt die hier wel van houden. Ik vind het niets. En ik heb het wel eens geprobeerd. Carnaval vieren dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diaan woont niet in Amsterdam...
En Jinek, tsja...
quote:
De grootste spamhoer van MUZ. Doet niks anders dan slechte NL-talige hiphopclips posten met het aantal kliks (= keren bekeken) erbij. Doet -ie hier op FOK, maar ook op tal van andere plaatsen.quote:
Je hebt geen dorst?quote:
Nee.quote:
vergeet geen streepjes te zettenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:16 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik denk dat ik dinsdag ook bij 4 liter stop.
Ga mijn best doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
vergeet geen streepjes te zetten
Eerlijk is eerlijk, ik vind jouw fascinatie voor hem ook weer fascinerend.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De grootste spamhoer van MUZ. Doet niks anders dan slechte NL-talige hiphopclips posten met het aantal kliks (= keren bekeken) erbij. Doet -ie hier op FOK, maar ook op tal van andere plaatsen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vind jouw fascinatie voor hem ook weer fascinerend.
eigenlijk niet. Ik moet van mezelf meer drinken en heb maar een glaasje water gepakt.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
eigenlijk niet. Ik moet van mezelf meer drinken en heb maar een glaasje water gepakt.
Er zijn posts door hem geschreven die als een open sollicitatie naar de AIVD beschouwd kunnen worden.quote:
Daar heb je een punt. Gelukkig weet ik nu precies wie hij is en wat z'n beweegredenen zijn. Die informatie kan ik op elk gewenst moment tegen hem gebruiken.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vind jouw fascinatie voor hem ook weer fascinerend.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn posts door hem geschreven die als een open sollicitatie naar de AIVD beschouwd kunnen worden.
It's the motherfucking d.r.e.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
Dit lijkt (n)ergens op.... Eminem of zo?
Ik moet eens wat vaker rondstruinen in andere topicsquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn posts door hem geschreven die als een open sollicitatie naar de AIVD beschouwd kunnen worden.
Ik wist het ook niet. Thanks.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
It's the motherfucking d.r.e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |