Misschien is je userprofile stukquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
F5 en CTRL-F5 al gedaan. Geen resultaat.
Browser is Firefox 51.0.1 (32-bits)
als Vout gaat draaien ga ik aan de drankquote:
Ik heb vandaag een nieuwe gemaakt omdat mijn oude stuk wasquote:
Koffie is ook een prima drank.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
als Vout gaat draaien ga ik aan de drank
Ik ga dan aan de koffiequote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
als Vout gaat draaien ga ik aan de drank
MadMaster is ook een liefhebberquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Koffie is ook een prima drank.Knokkels is dit met me eens.
Die Hipster net zijn driewielig motorachtig ding maakte inderdaad goede koffie.quote:
Die zit nou vast aan een Schrobbelèr infuusquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:39 schreef just me het volgende:
Ben overigens wel benieuwd of Vout al naar het carnaval is geweest
we gaan het meemaken straksquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die zit nou vast aan een Schrobbelèr infuus
Oscar is liefhebber van ondergewaardeerde bands ?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ondergewaardeerde band, misschien iets dat Oscar ook wel leuk vindt: Thirteen Senses
Nee, dit soort muziek. Het is gitaarpop die wat naar Coldplay en Keane neigt, maar ook wel naar Muse. Vrij bombastisch bij vlagen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
Oscar is liefhebber van ondergewaardeerde bands ?
Van koffie normaal wel, maar ik zit nu al de hele dag aan de thee met veel honing.quote:
schiet lekker op met jouquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van koffie normaal wel, maar ik zit nu al de hele dag aan de thee met veel honing.
Zelfgemaakt tomatensoepje van mw. MM en wat crackers...
Die Helderse koffieboer is een goeie hipster...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die Hipster net zijn driewielig motorachtig ding maakte inderdaad goede koffie.
Nee, MadMaster is geen hipster, maar hij gaf me die tip wel
Gisteren heb ik alleen het voorgerecht nog geproefd, toen ging het al mis.quote:
dan zou je je morgen beterder moeten voelenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren heb ik alleen het voorgerecht nog geproefd, toen ging het al mis.
Maar het duurt meestal niet langer dan 2 dagen bij mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |