Of morgen is D-Day.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
dan zou je je morgen beterder moeten voelen
Dan is het of goed, of het spuit er aan alle kanten uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of morgen is D-Day.
Maar dat zien we morgenochtend wel...
Ik hou het bij voorkeur slechts bij snotwatervallen...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan is het of goed, of het spuit er aan alle kanten uit.
quote:
Is al lastig genoegquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou het bij voorkeur slechts bij snotwatervallen...
Stiekem is dit een heel prettig, vrolijk liedje.... - een beetje vergeten, dit nummer van Army Of Lovers. Ik kwam het tegen op zo'n dancehits-verzamel-cd...quote:
Met die dame met overrijpe lippen die op uitbarsten staan, en ze zou niet echt snel verdrinkenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stiekem is dit een heel prettig, vrolijk liedje.... - een beetje vergeten, dit nummer van Army Of Lovers. Ik kwam het tegen op zo'n dancehits-verzamel-cd...
Nee, is helaas komen te vervallen. Wil je trouwens aan Vout vragen of hij straks Meet Her At The Carnaval Parade wil draaien in zijn show?quote:
Broertje kreeg er iets tussendoorquote:
hier is niets verbodenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Coldplay![]()
Ik dacht dat dat verboden was hier.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, is helaas komen te vervallen. Wil je trouwens aan Vout vragen of hij straks Meet Her At The Carnaval Parade wil draaien in zijn show?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, is helaas komen te vervallen. Wil je trouwens aan Vout vragen of hij straks Meet Her At The Carnaval Parade wil draaien in zijn show?
Daar heb ik schijt aan. Een fijne plaat is een fijne plaatquote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Coldplay![]()
Ik dacht dat dat verboden was hier.
Niets?quote:
Doe ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet beter op.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar heb ik schijt aan. Een fijne plaat is een fijne plaat
En eigenlijk is dit gewoon The Chainsmokers featuring Chris Martin...
Misschien komt het dan iets minder hard aan voor de hatersquote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar heb ik schijt aan. Een fijne plaat is een fijne plaat
En eigenlijk is dit gewoon The Chainsmokers featuring Chris Martin...
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:39 schreef just me het volgende:
Ben overigens wel benieuwd of Vout al naar het carnaval is geweest
Nog niet. Zo meteen als ik ga draaien pas.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die zit nou vast aan een Schrobbelèr infuus
Is die al zo lang dood?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
Na haar succesvolle comeback in 1989-1990 bracht Dusty Springfield halverwege de 90s nog één album uit. Het zou haar laatste blijken, omdat ze een paar jaar later overleed. Hierna een track van dat vergeten album. Ze wordt bijgestaan door zanger Daryl Hall.
Ze is in 1999 overleden. Deze track komt uit 1995 en staat op het album A Very Fine Love. Dat was haar laatste studioalbum.quote:
Ik had niet in de gaten dat dat alweer zo lang geleden was.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze is in 1999 overleden. Deze track komt uit 1995 en staat op het album A Very Fine Love. Dat was haar laatste studioalbum.
Ashes to Ashes and Dust to Dustyquote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had niet in de gaten dat dat alweer zo lang geleden was.
Grapjasquote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ashes to Ashes and Dust to Dusty
Die zit in de was. Heb de lolbroek aan vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:08 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee... nog niet. Wordt ook een dagje ouder hè?
Nog slechte woordgrappen ook...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die zit in de was. Heb de lolbroek aan vandaag.
Je Schrobbelèrinfuus is nu meer water dan iets anders?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:08 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee... nog niet. Wordt ook een dagje ouder hè?
Daar is geen woordgrap van gelogenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog slechte woordgrappen ook...
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:17 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
je hebt jezelf gespaard voor morgen
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je Schrobbelèrinfuus is nu meer water dan iets anders?
Knokkels is voor een koffievoorraad wat een sprinkhanenplaag is voor een plantage...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
knokkels: als je goedkoop koffie wilt scoren: deze persoon bouwt ongewild een voorraadje op:
WGR / Wurgcontract koffieleverancier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |