SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij praat just me een drankprobleem aan
is inderdaad mooiquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:29 schreef livelink het volgende:
Jesus to a child ga ik steeds mooier vinden met de jaren.
Zie just me.... nu een wijntje kan primaquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:27 schreef livelink het volgende:
Genieten met een wijntje ga ik nu in ieder geval doen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zie just me.... nu een wijntje kan prima
just me heeft geen problemen met drankquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij praat just me een drankprobleem aan
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
just me heeft geen problemen met drank
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
just me heeft geen problemen met drank
Voor jouw standaard niet neequote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:33 schreef just me het volgende:
[..]zoveel hebben we toen niet gedronken
![]()
Bij Symph of op de 5 jaarsmeet?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:33 schreef just me het volgende:
[..]zoveel hebben we toen niet gedronken
![]()
De eerste keer dat ik het hoor. Ik weet nog niet helemaal wat ik er van vind. Een beetje triest.quote:
Op de 5 jaarsmeet was ik crew en we hadden afgesproken om vrijwel niet te drinken en dat was maar goed ookquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bij Symph of op de 5 jaarsmeet?
Is het ook wel maar ik vind het toch erg mooi!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:36 schreef livelink het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het hoor. Ik weet nog niet helemaal wat ik er van vind. Een beetje triest.
die is ook heul zieligquote:
Ja, dat klopt. Maar toch word ik er blij van.quote:
quote:
Ik ben nog steeds blij met de interventie van Erodome. Anders was er geroosterde knokkels geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:36 schreef just me het volgende:
[..]
Op de 5 jaarsmeet was ik crew en we hadden afgesproken om vrijwel niet te drinken en dat was maar goed ook
Man, man, wat er tijdens die meet niet allemaal gebeurd isquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met de interventie van Erodome. Anders was er geroosterde knokkels geweest
Zo kom ik nooit aan koken toequote:
Het bewijs dat vrouwen niet kunnen multitaskenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het bewijs dat vrouwen niet kunnen multitasken
* OscarMopperkont heeft ondertussen hamburgers gemaakt
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:43 schreef just me het volgende:
[..]je bent een vrouw!!!!
want die kunnen wel mutitasken
ik luister netjes naar de muziek![]()
Neuh ik vind het niet beleefd om weg te lopen tijdens een showquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En je hebt nieuwe boxjes... zet je die maar harder
Oh dus tot 11 uur kom je niet meer van de bank af?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:48 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh ik vind het niet beleefd om weg te lopen tijdens een show
Of lege bandenquote:
Jouw eindtune ken ik wel dus dat is een mooie tijd om de keuken in te gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh dus tot 11 uur kom je niet meer van de bank af?
* OscarMopperkont schrapt eindtunequote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:50 schreef just me het volgende:
[..]
Jouw eindtune ken ik wel dus dat is een mooie tijd om de keuken in te gaan
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh dus tot 11 uur kom je niet meer van de bank af?
Of met een leeg innerlijk gevoel met de motor wegrijden.quote:
Ik dacht even dat het mijn speakers waren.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor een raar geluidje door de muziek heen, alsof er iets hapert.... - ah, lijkt ook alweer over nu
* Elfletterig gaat snel opnieuw opstarten
quote:
Dat lijkt mij wel een mooie omschrijving voor dit nummer.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of met een leeg innerlijk gevoel met de motor wegrijden.
Dit is niet mijn eindtunequote:
ik had je ook nog niet bedanktquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eindtune
Nee maar je loopt wegquote:
No problemo!quote:
Nou vooruitquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens sterk gebaseerd op Mozart
Ja allemaal rechtenvrij inmiddels die muziekquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens sterk gebaseerd op Mozart
Jij ook bedankt. Ik kon maar kort meeluisteren, maar het was fijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
No problemo!
Jij en anderen bedankt voor het luisteren
Als ik me niet vergis is dat ook de essentie van dat nummerquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een mooie omschrijving voor dit nummer.
Kort maar fijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij ook bedankt. Ik kon maar kort meeluisteren, maar het was fijn.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is dat ook de essentie van dat nummer
En dank voor de deuntjes
Paar maanden geleden was er op het KPN kanaal een interview met Duncan Stutterheim. Daarin werd het al subtiel gehint.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
Afgelopen week werd aangekondigd dat Sensation ophoudt te bestaan. Dit is door de jaren heen mijn favoriete anthem....
Het nieuws was is in elk geval een goede reden om die track nog eens uit de kast te halenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Paar maanden geleden was er op het KPN kanaal een interview met Duncan Stutterheim. Daarin werd het al subtiel gehint.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kort maar fijn.
[ afbeelding ]
Hier had ie gewoon blijven stoffen. * OscarMopperkont heeft niks met dat soort muziekquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het nieuws was is in elk geval een goede reden om die track nog eens uit de kast te halen
Ik zal het hierna even compenseren, ok?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier had ie gewoon blijven stoffen. * OscarMopperkont heeft niks met dat soort muziek
East 17 is best ondergewaardeerd. Ze schreven alles zelf. Best een plus.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
In 1995 maakte East 17 deze cover van de Pet Shop Boys: West End Girls.
Avondquote:
Ze hebben een aantal fijne platen gemaakt. Met name It's Alright blijf ik graag horen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
East 17 is best ondergewaardeerd. Ze schreven alles zelf. Best een plus.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het nieuws was is in elk geval een goede reden om die track nog eens uit de kast te halen
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
Dance die Oscar wel leuk moet vinden...
Die film was wel een draakquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
Dance die Oscar wel leuk moet vinden...
Mooi zo. Ik dacht dat je was weggegaan om te koken. Heb zo nog een nummertje speciaal voor jou.quote:
Het intro van deze track (deze specifieke versie) fungeerde als leader voor een nieuwsprogramma bij een lokale omroep waar ik heb gewerkt.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die film was wel een draak![]()
Goed bezig. Ik moet straks nog eten, na de showquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:15 schreef just me het volgende:
Ik had een snel menu, 10 minuten alles klaar
dat is best laat danquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik moet straks nog eten, na de show
Dat is erg snelquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:15 schreef just me het volgende:
Ik had een snel menu, 10 minuten alles klaar
stelde ook weinig voor hoor, pangasiusfilet in de pan, 5 minuutjes iedere kant en smullen maarquote:
Wijntje erbij zeker?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
stelde ook weinig voor hoor, pangasiusfilet in de pan, 5 minuutjes iedere kant en smullen maar
Nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Klopt het dat ik geen programma op radio49.nl zie voor vanavond?
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 DJ11 - Mindless Music
21:00 - 23:00 Dj Vout - Carnaval 2017
je kunt toch ook op facebook kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Klopt het dat ik geen programma op radio49.nl zie voor vanavond?
en dan niets erbij?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
stelde ook weinig voor hoor, pangasiusfilet in de pan, 5 minuutjes iedere kant en smullen maar
Sinds vandaag 24, 25 en 26 februari is geweest op FB, geloof ik niks meer van wat er op FB staatquote:
Oh. Vaag.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sinds vandaag 24, 25 en 26 februari is geweest op FB, geloof ik niks meer van wat er op FB staat
rabarber uit een potjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |