Man, man, wat er tijdens die meet niet allemaal gebeurd isquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met de interventie van Erodome. Anders was er geroosterde knokkels geweest
Zo kom ik nooit aan koken toequote:
Het bewijs dat vrouwen niet kunnen multitaskenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het bewijs dat vrouwen niet kunnen multitasken
* OscarMopperkont heeft ondertussen hamburgers gemaakt
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:43 schreef just me het volgende:
[..]je bent een vrouw!!!!
want die kunnen wel mutitasken
ik luister netjes naar de muziek![]()
Neuh ik vind het niet beleefd om weg te lopen tijdens een showquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En je hebt nieuwe boxjes... zet je die maar harder
Oh dus tot 11 uur kom je niet meer van de bank af?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:48 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh ik vind het niet beleefd om weg te lopen tijdens een show
Of lege bandenquote:
Jouw eindtune ken ik wel dus dat is een mooie tijd om de keuken in te gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh dus tot 11 uur kom je niet meer van de bank af?
* OscarMopperkont schrapt eindtunequote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:50 schreef just me het volgende:
[..]
Jouw eindtune ken ik wel dus dat is een mooie tijd om de keuken in te gaan
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh dus tot 11 uur kom je niet meer van de bank af?
Of met een leeg innerlijk gevoel met de motor wegrijden.quote:
Ik dacht even dat het mijn speakers waren.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor een raar geluidje door de muziek heen, alsof er iets hapert.... - ah, lijkt ook alweer over nu
* Elfletterig gaat snel opnieuw opstarten
quote:
Dat lijkt mij wel een mooie omschrijving voor dit nummer.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of met een leeg innerlijk gevoel met de motor wegrijden.
Dit is niet mijn eindtunequote:
ik had je ook nog niet bedanktquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eindtune
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |