Dat is wel sterk van hem, morgen heeft hij betere kansenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:34 schreef baggerbaas het volgende:
Magnus Cort ook in de grote groep.
Dat is hem geraden.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel sterk van hem, morgen heeft hij betere kansen
Ben dat <insert name>-aids inmiddels wel een beetje zat, hou dat in VBL. Hier in het wielertopic pas je je maar aan.quote:
SaintOfKillersgenot.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Loller-aids gaat geloofwaardig schroeien.
Heb je meteen alle onoriginaliteit gebundeld.
Voor welke <insert name>god ben jij?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Loller-aids gaat geloofwaardig schroeien.
Heb je meteen alle onoriginaliteit gebundeld.
Nou afkappen die uitzending, dan kunnen we Buren nog kijken.quote:
Buren is er niet in de weekenden.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou afkappen die uitzending, dan kunnen we Buren nog kijken.
Dan gaat mijn post niet op.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Buren is er niet in de weekenden.
Vlaanderen Vakantielandquote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Buren is er niet in de weekenden.
Hij rijdt niet meer voor Lotto-Jumbo, dat scheelt een paar lekke banden.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De grote vraag is wanneer Sep dit keer pech krijgt.
inb4 lekke band voor Sep binnen nu en 10 kmquote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij rijdt niet meer voor Lotto-Jumbo, dat scheelt een paar lekke banden.
Maar wel voor Cannondale!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij rijdt niet meer voor Lotto-Jumbo, dat scheelt een paar lekke banden.
Als Vaughters er een tweet over plaatst.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De grote vraag is wanneer Sep dit keer pech krijgt.
Op de site van Vittoria staat een grote foto van Porte (BMC), die kan de tourzege dus wel vergeten.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kon ik zo snel niet vinden op hun website.
Vorig jaar Mavic voor Cannondale.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op de site van Vittoria staat een grote foto van Porte (BMC), die kan de tourzege dus wel vergeten.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gekozen op basis van de looks in plaats van echte kennis van de koers.![]()
Reed echt een hele goede Vuelta.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Felline is echt een bizar goede coureur geworden na die Amstel. Kan op werkelijk elk terrein mee.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Het speelt wellicht een heel klein beetje mee, maar niet honderd procent
Dan moeten ze meer renners een Amstel geven voor de koers.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Felline is echt een bizar goede coureur geworden na die Amstel. Kan op werkelijk elk terrein mee.
Dit is Omloop het Nieuwsblad + KBK topic...quote:
143km...dan is er nog veel mogelijk iddquote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:09 schreef poiuytr het volgende:
Morgen zestien seconden goed maken op Costa in tijdrit
Idd. En hier is Tommeke afgestapt.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is Omloop het Nieuwsblad + KBK topic...
En?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is Omloop het Nieuwsblad + KBK topic...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Omloop_Het_Nieuwsblad_2012quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanmarcke kan toch nooit winnen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
143km...dan is er nog veel mogelijk idd
Gent is niet zo heel ver meer.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
De Omloop wacht op niemand, ook niet op Tom Boonen.
Oh wacht..hij rijdt niet meer voor Lotto-Jumbo. Nee dan heeft ie kans!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Omloop_Het_Nieuwsblad_2012
Wanneer was de laatste overwinning van Cannondale? 2012? 2010?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh wacht..hij rijdt niet meer voor Lotto-Jumbo. Nee dan heeft ie kans!
Vorig jaar nog Formolo in de Giro een etappe. Dat was hun enige in de WT.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste overwinning van Cannondale? 2012? 2010?
Die etappe heb ik gemistquote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorig jaar nog Formolo in de Giro een etappe. Dat was hun enige in de WT.
Vaughters vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:24 schreef Mani89 het volgende:
Ok Sep stop maar met al je energie te verspelen, ze komen niet terug.
twitter:
Wat doet hij debiel, Vanmarcke heeft nog nooit iets gewonnen. Dit wordt weer een leuke ereplek voor Sep.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vaughters vindt dit leuk.twitter:
Ik heb dat altijd al.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb liever dat Sagan of Sep wint dan Krek momenteel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Omloop_Het_Nieuwsblad_2012quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat doet hij debiel, Vanmarcke heeft nog nooit iets gewonnen. Dit wordt weer een leuke ereplek voor Sep.
Dit ja. Ga denk toch voor Vanmarckequote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Lastig kiezen. Sep, Krek of Sagan. Heb voor alle drie wel sympathie.
Kingfloplandquote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:30 schreef heywoodu het volgende:
Poll: Wie wint?
• Vanmarcke
• Sagan
• Van Avermaet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dank uquote:
Ging best hardquote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga stuk om die dikke rennende meneer.
Gelukkig is Wuyts de meest objectieve wielerjournalist die er rondloopt.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het beeld met Greg op 1 en Sagan die het hoofd buigt gaat vaak terugkomen volgens Wuyts.
Er was dus afgesproken om samen te blijven werken. Wel terecht dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sep die zich toch weer laat piepelen door wat geschreeuw van GvA
Het beeld met deze renners die de koers maken volgens Wuyts, maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het beeld met Greg op 1 en Sagan die het hoofd buigt gaat vaak terugkomen volgens Wuyts.
Walgelijk chauvinistisch weer inderdaad. Ik ga juichen als Sagan die Belgen vernedert in de koersen die er echt toe doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo zitten wij gelukkig niet in elkaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Walgelijk chauvinistisch weer inderdaad.
Niet hier.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:45 schreef wimderon het volgende:
Felline is zijn miljoen nu al in goud waard. Die gaat ook alles rijden wat er te rijden valt![]()
[ afbeelding ]
Mike 12equote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor het eerst in jaren geen NL'er in de top 10
quote:
quote:
twitter:Vaughters twitterde op zaterdag 25-02-2017 om 16:59:00Oh man... that was the best interview everrrrr.... @petosagan reageer retweet
Dan snap ik niet dat Wuyts meteen olympisch goud aanhaalde, want we zagen Greg daarvoor ook al redelijk vaak de koers maken dunkt me. Overigens denk ik dat Wuyts prima gelijk kan krijgen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het beeld met deze renners die de koers maken volgens Wuyts, maar dat geheel terzijde.
Dezelfde smiley kan je zetten bij die afspraak. Elke snellere renner zou moeten weten dat de tragere in de eindfase gaat sparen om de sprint gelijkwaardiger te maken (zeker vanaf het moment dat het duidelijk is dat ze voorop blijven), en elke tragere renner zou moeten weten dat de snellere dat weet, en zich daar gewoon naar gedragen. Tenzij je tevreden bent met een podiumplaats natuurlijk (en laat ik eerlijk zijn, met elke tactiek was het lastig geworden voor Sep).quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er was dus afgesproken om samen te blijven werken. Wel terecht dan.
Ja haha wow echt stoer die Sagan, zo onverschillig enzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:Vaughters twitterde op zaterdag 25-02-2017 om 16:59:00Oh man... that was the best interview everrrrr.... @petosagan reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja haha wow echt stoer die Sagan, zo onverschillig enzo.
Ik vind het meer lijken op iemand met een verstandelijke beperking.
Jellyquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja haha wow echt stoer die Sagan, zo onverschillig enzo.
Ik vind het meer lijken op iemand met een verstandelijke beperking.
Dan moet je afspreken dat je meewerkt totdat je buiten schot bent, niet afspreken dat je met 3 man gaat sprinten. Overigens zei Van Avermaet dat hij wel begreep dat Vanmarcke het probeerde, maar dat zijn eigen reactie ook logisch was.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dezelfde smiley kan je zetten bij die afspraak. Elke snellere renner zou moeten weten dat de tragere in de eindfase gaat sparen om de sprint gelijkwaardiger te maken (zeker vanaf het moment dat het duidelijk is dat ze voorop blijven), en elke tragere renner zou moeten weten dat de snellere dat weet, en zich daar gewoon naar gedragen. Tenzij je tevreden bent met een podiumplaats natuurlijk (en laat ik eerlijk zijn, met elke tactiek was het lastig geworden voor Sep).
alsof Jezus op het podium staatquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:01 schreef Joezi het volgende:
Sagan klonk als vijf uur 's ochtends in de shoarmatent.
http://www.procyclingstats.com/race/Omloop_Het_Nieuwsblad_2017quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:07 schreef Doevelaer het volgende:
Ik kan zo snel niks meer vinden dan de top 10, heeft iemand toevallig meer uitslagen paraat?
Dat bedoel ik ook. Ik begrijp Van Avermaet ook wel, je kan altijd proberen Sep zo gek te krijgen en dan weet je zeker dat je hem makkelijk aan kan. Vanmarcke moet gewoon ofwel geen domme afspraken maken, ofwel schijt hebben aan die afspraak als het moment daar is. Het is in de hitte van de strijd, er is niet een doordacht contract getekend ofzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet je afspreken dat je meewerkt totdat je buiten schot bent, niet afspreken dat je met 3 man gaat sprinten. Overigens zei Van Avermaet dat hij wel begreep dat Vanmarcke het probeerde, maar dat zijn eigen reactie ook logisch was.
Als ik het zou moeten doen zou ik in deze koersen gewoon lekker meewerken en dan straks in De Ronde of Roubaix echt een keer irritant doenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Ik begrijp Van Avermaet ook wel, je kan altijd proberen Sep zo gek te krijgen en dan weet je zeker dat je hem makkelijk aan kan. Vanmarcke moet gewoon ofwel geen domme afspraken maken, ofwel schijt hebben aan die afspraak als het moment daar is. Het is in de hitte van de strijd, er is niet een doordacht contract getekend ofzo.
Ha, ja, maar zo slim schat ik Vanmarcke niet inquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ik het zou moeten doen zou ik in deze koersen gewoon lekker meewerken en dan straks in De Ronde of Roubaix echt een keer irritant doen
Inzicht is al jaren het probleem bij Sep.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi dat zelfs Sagan Vanmarcke last weten dat hij tactisch dom reed. Sep laat zien dat hij heel weinig tactisch inzicht heeft dat hij daadwerkelijk bleef denken dat ze terug zouden komen.
twitter:ramonavdlecq twitterde op zaterdag 25-02-2017 om 17:17:35Als die Sagan niet net 2e was in #OHN had ik gedacht dat ie een zwerver was die net wakker was geworden onder een brug in Gent 😬 #vreemde reageer retweet
twitter:EdwardTheuns twitterde op zaterdag 25-02-2017 om 17:12:11So before the race they say that if they find images of riding in a bike path they will dsq you... so...????… https://t.co/zKPAqMuRwC reageer retweet
Valt wel mee, 3 man in de top-100quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:26 schreef Evertjan het volgende:
Lotto Jumbo mannen hadden een offday
Boom was van dat clubje ook de enige die echt een uitslag had kunnen rijden en die ging het asfalt van dichtbij bekijken.. Vond Roosen prima rijden (maar had beter op moeten letten toen Sagan ging.. ) en Groenewegen redelijk, maar die zal zich vooral op morgen richten, lijkt me.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:26 schreef Evertjan het volgende:
Lotto Jumbo mannen hadden een offday
UCI en het strak hanteren van hun eigen regels.. Daar gaat vaak iets misquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:05 schreef Steven184 het volgende:
twitter:EdwardTheuns twitterde op zaterdag 25-02-2017 om 17:12:11So before the race they say that if they find images of riding in a bike path they will dsq you... so...????… https://t.co/zKPAqMuRwC reageer retweet
En hij kent de finale sowieso nog van vorig jaar..quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
Sagan doet nooit parcours verkennen. Die komt gewoon rijden.
Dat gaat altijd mis..quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
UCI en het strak hanteren van hun eigen regels.. Daar gaat vaak iets mis
In de oorlog had deze man bij de NSB gezeten.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:05 schreef Steven184 het volgende:
Dat is beter dan Israel Cycling Academy!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Valt wel mee, 3 man in de top-100
En ik hoorde nog wel van Wuyts dat in Spanje Raim zo hard op kop reed dat in het peloton niemans kon opschuivenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is beter dan Israel Cycling Academy!
En zo te zien rijden ze niet op het fiets pad maar op de stoep zelf.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In de oorlog had deze man bij de NSB gezeten.
RIP.twitter:quickstepteam twitterde op zondag 26-02-2017 om 10:09:00Unfortunately, @tomboonen1 won't start #KBK due to stomach problems. Have a fast recovery, Tom, and see you in #Tirreno! reageer retweet
Ik heb net 2 kaascroissantjes en een glas melk op.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb jij weer zo'n calorieënbom voor je neus staan?
Zeker, Kristoff ftw.quote:
Viesdik.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb net 2 kaascroissantjes en een glas melk op.
En dat was nog maar het voorgerecht.quote:
Ik ben reuze benieuwd wat het hoofdgerecht is. Deel het met ons.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dat was nog maar het voorgerecht.
Dat vind ik verder niet zo relevant voor dit topic.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben reuze benieuwd wat het hoofdgerecht is. Deel het met ons.
Alsof jou dat wat uitmaakt. Je hebt jarenlang geschitterd met offtopic posten.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat vind ik verder niet zo relevant voor dit topic.
Waarom heb je zo vaak een andere UI? #durftevragenquote:Op zondag 26 februari 2017 12:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alsof jou dat wat uitmaakt. Je hebt jarenlang geschitterd met offtopic posten.
Ja, geen idee eigenlijk. Verveling of zo.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom heb je zo vaak een andere UI? #durftevragen
Afkappen als je gesneerd wordt. Niet zo slim, dit.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Nou laten we hopen dat de koers van een iets hoger niveau is dan de laatste paar posts dit topic.
Waar wordt er gesneerd Stijn?quote:Op zondag 26 februari 2017 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afkappen als je gesneerd wordt. Niet zo slim, dit.
Helaas staat Brussel-Kuurne-Brussel zelden garant voor spektakel dus ik vrees er behoorlijk voor. De laatste leuke editie is al van zeven jaar geleden me dunkt. Traksel tussen de sneeuwmuren, de regen en de hagel bij -12 graden. Geweldig, geweldig, geweldig.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Nou laten we hopen dat de koers van een iets hoger niveau is dan de laatste paar posts dit topic.
Kijk, een inhoudelijk en relevante post. Dank daarvoor.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Helaas staat Brussel-Kuurne-Brussel zelden garant voor spektakel dus ik vrees er behoorlijk voor. De laatste leuke editie is al van zeven jaar geleden me dunkt. Traksel tussen de sneeuwmuren, de regen en de hagel bij -12 graden. Geweldig, geweldig, geweldig.
twitter:LottoJumbo_road twitterde op zondag 26-02-2017 om 14:57:26#KBK 75 km to go. 16 riders on 2'34" behind the break. Team LottoNL-Jumbo chasing in the peloton at 40". reageer retweet
Grote ploegen wel allemaal meerdere knechten meequote:Op zondag 26 februari 2017 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet nog zien of de groep der favorieten 75km blijft samenwerken.
twitter:LottoJumbo_road twitterde op zondag 26-02-2017 om 14:59:08#KBK @lars_boom and @wynants82 DNF reageer retweet
Alle belangrijke ploegen zijn mee. Dat Israel Cycling Academy niet mee is, is niet boeiend.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer ploegen afwezig.
Maar die hebben niet een favoriet voor de zege in de ploegquote:Op zondag 26 februari 2017 14:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer ploegen afwezig.
#pray4dylanquote:Op zondag 26 februari 2017 15:03 schreef forzaudinese het volgende:
Ik heb medelijden met Groenewegen !
Hij had zelf ook mee kunnen gaan.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:03 schreef forzaudinese het volgende:
Mja, als er wel iemand mee was geweest in de kopgroep, was het ook Groenewegen zelf vast niet geweest.. Dan was hij alsnog klaar voor vandaagquote:Op zondag 26 februari 2017 15:03 schreef forzaudinese het volgende:
Dat zou je wel willen met de Fok Premier Cycling League in je achterhoofdquote:Op zondag 26 februari 2017 15:00 schreef wimderon het volgende:
Cofidis heeft ook een sterke ploeg hier, zullen wel even op Bouhanni moeten wachten.
Lars Boom en Wynants hadden hem goed moeten afzetten en uitgerekend deze 2 zijn al uit de wedstrijd.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij had zelf ook mee kunnen gaan.
Nou nee, want deze ronde is al zo goed als binnen met de DNS van Boonen.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen met de Fok Premier Cycling League in je achterhoofd
Demare kon het ook in z'n eentje.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:05 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Lars Boom en Wynats hadden hem goed moeten afzetten en uitgerekend deze 2 zijn al uit de wedstrijd.
Ah, ik had niet naar je tegenstander gereden.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou nee, want deze ronde is al zo goed als binnen met de DNS van Boonen.
Sowieso grote blunder om Groenewegen in de Omloop te laten starten, een frisse Groenwegen had met 2 vingers in Kuurne gewonnen.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Demare kon het ook in z'n eentje.
Haha.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:09 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Sowieso grote blunder om Groenewegen in de Omloop te laten starten, een frisse Groenwegen had met 2 vingers in Kuurne gewonnen.
lolquote:Op zondag 26 februari 2017 15:09 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Sowieso grote blunder om Groenewegen in de Omloop te laten starten, een frisse Groenwegen had met 2 vingers in Kuurne gewonnen.
Die had iedereen op een rondje gereden inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:09 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
twitter:LottoJumbo_road twitterde op zondag 26-02-2017 om 15:09:31#kbk @wynants82 crashed today, @lars_boom still suffers from yesterday's crash. reageer retweet
In de sprint tuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die had iedereen op een rondje gereden inderdaad.
Ze kijken enkel naar hun wattagemeterquote:Op zondag 26 februari 2017 15:21 schreef wimderon het volgende:
Stannard en Rowe die veel kopwerk doen is wel snugger met deze samenstelling en Van Poppel nog in de achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |