Als ik het zou moeten doen zou ik in deze koersen gewoon lekker meewerken en dan straks in De Ronde of Roubaix echt een keer irritant doenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Ik begrijp Van Avermaet ook wel, je kan altijd proberen Sep zo gek te krijgen en dan weet je zeker dat je hem makkelijk aan kan. Vanmarcke moet gewoon ofwel geen domme afspraken maken, ofwel schijt hebben aan die afspraak als het moment daar is. Het is in de hitte van de strijd, er is niet een doordacht contract getekend ofzo.
Ha, ja, maar zo slim schat ik Vanmarcke niet inquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ik het zou moeten doen zou ik in deze koersen gewoon lekker meewerken en dan straks in De Ronde of Roubaix echt een keer irritant doen
Inzicht is al jaren het probleem bij Sep.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi dat zelfs Sagan Vanmarcke last weten dat hij tactisch dom reed. Sep laat zien dat hij heel weinig tactisch inzicht heeft dat hij daadwerkelijk bleef denken dat ze terug zouden komen.
twitter:ramonavdlecq twitterde op zaterdag 25-02-2017 om 17:17:35Als die Sagan niet net 2e was in #OHN had ik gedacht dat ie een zwerver was die net wakker was geworden onder een brug in Gent 😬 #vreemde reageer retweet
twitter:EdwardTheuns twitterde op zaterdag 25-02-2017 om 17:12:11So before the race they say that if they find images of riding in a bike path they will dsq you... so...????… https://t.co/zKPAqMuRwC reageer retweet
Valt wel mee, 3 man in de top-100quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:26 schreef Evertjan het volgende:
Lotto Jumbo mannen hadden een offday
Boom was van dat clubje ook de enige die echt een uitslag had kunnen rijden en die ging het asfalt van dichtbij bekijken.. Vond Roosen prima rijden (maar had beter op moeten letten toen Sagan ging.. ) en Groenewegen redelijk, maar die zal zich vooral op morgen richten, lijkt me.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:26 schreef Evertjan het volgende:
Lotto Jumbo mannen hadden een offday
UCI en het strak hanteren van hun eigen regels.. Daar gaat vaak iets misquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:05 schreef Steven184 het volgende:
twitter:EdwardTheuns twitterde op zaterdag 25-02-2017 om 17:12:11So before the race they say that if they find images of riding in a bike path they will dsq you... so...????… https://t.co/zKPAqMuRwC reageer retweet
En hij kent de finale sowieso nog van vorig jaar..quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
Sagan doet nooit parcours verkennen. Die komt gewoon rijden.
Dat gaat altijd mis..quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
UCI en het strak hanteren van hun eigen regels.. Daar gaat vaak iets mis
In de oorlog had deze man bij de NSB gezeten.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:05 schreef Steven184 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |