Dat is beter dan Israel Cycling Academy!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Valt wel mee, 3 man in de top-100
En ik hoorde nog wel van Wuyts dat in Spanje Raim zo hard op kop reed dat in het peloton niemans kon opschuivenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is beter dan Israel Cycling Academy!
En zo te zien rijden ze niet op het fiets pad maar op de stoep zelf.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In de oorlog had deze man bij de NSB gezeten.
RIP.twitter:quickstepteam twitterde op zondag 26-02-2017 om 10:09:00Unfortunately, @tomboonen1 won't start #KBK due to stomach problems. Have a fast recovery, Tom, and see you in #Tirreno! reageer retweet
Ik heb net 2 kaascroissantjes en een glas melk op.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb jij weer zo'n calorieënbom voor je neus staan?
Zeker, Kristoff ftw.quote:
Viesdik.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb net 2 kaascroissantjes en een glas melk op.
En dat was nog maar het voorgerecht.quote:
Ik ben reuze benieuwd wat het hoofdgerecht is. Deel het met ons.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dat was nog maar het voorgerecht.
Dat vind ik verder niet zo relevant voor dit topic.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben reuze benieuwd wat het hoofdgerecht is. Deel het met ons.
Alsof jou dat wat uitmaakt. Je hebt jarenlang geschitterd met offtopic posten.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat vind ik verder niet zo relevant voor dit topic.
Waarom heb je zo vaak een andere UI? #durftevragenquote:Op zondag 26 februari 2017 12:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alsof jou dat wat uitmaakt. Je hebt jarenlang geschitterd met offtopic posten.
Ja, geen idee eigenlijk. Verveling of zo.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom heb je zo vaak een andere UI? #durftevragen
Afkappen als je gesneerd wordt. Niet zo slim, dit.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Nou laten we hopen dat de koers van een iets hoger niveau is dan de laatste paar posts dit topic.
Waar wordt er gesneerd Stijn?quote:Op zondag 26 februari 2017 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afkappen als je gesneerd wordt. Niet zo slim, dit.
Helaas staat Brussel-Kuurne-Brussel zelden garant voor spektakel dus ik vrees er behoorlijk voor. De laatste leuke editie is al van zeven jaar geleden me dunkt. Traksel tussen de sneeuwmuren, de regen en de hagel bij -12 graden. Geweldig, geweldig, geweldig.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Nou laten we hopen dat de koers van een iets hoger niveau is dan de laatste paar posts dit topic.
Kijk, een inhoudelijk en relevante post. Dank daarvoor.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Helaas staat Brussel-Kuurne-Brussel zelden garant voor spektakel dus ik vrees er behoorlijk voor. De laatste leuke editie is al van zeven jaar geleden me dunkt. Traksel tussen de sneeuwmuren, de regen en de hagel bij -12 graden. Geweldig, geweldig, geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |