SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Wordt nu afgespeeld : UTFO - Bite It
Vanwege het nummer Roxanne, Roxanne waar Roxanne Shante een answersong op heeft gemaakt?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hadden beef met Roxanne Shante
uit het rooster?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:49 schreef tailfox het volgende:
Ik luister zo even mee op de fiets.
Knok kan je me uit het rooster gooien ?
oh daar hadden we het eerder overquote:
Op verzoek Tailfox verwijderdquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:49 schreef tailfox het volgende:
Ik luister zo even mee op de fiets.
Knok kan je me uit het rooster gooien ?
quote:Programma van vandaag
18:00 - 20:00 DJ Knokkels - Houston, We Have Sound!
20:00 - 22:00 DJ PaRo - Valt in met "kraakverse" beatjes
Goed geoliede machinequote:
Ieder zijn dingquote:
en dat is nuquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op verzoek Tailfox verwijderd![]()
PaRo erin
[..]
Have funquote:
quote:
Is nog op het journaal geweest hierquote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]En dat was meteen de inspiratie voor de vreemdste hijacking van de Amerikaanse tv-signaal in de geschiedenis!
moet overwerken. Stiekem luister ik meequote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op verzoek Tailfox verwijderd![]()
PaRo erin
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
moet overwerken. Stiekem luister ik mee
Ah!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is nog op het journaal geweest hier
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
moet overwerken. Stiekem luister ik mee
Volgens mij mag je dan geen plaatjes kijken op je werkquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zeg maar het rustige broertje van fu-schnikens.
vanwege het overlijden van Leon Warequote:
2Pac shall rise againquote:
Sorry ben nooit een 2pac doch biggie lieverhebber geweest, kan sommige nummers waarderen, anderen totaal niet.quote:
Ik wilde gewoon obstinaat doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Sorry ben nooit een 2pac doch biggie lieverhebber geweest, kan sommige nummers waarderen, anderen totaal niet.
Nou. Dank jequote:That don't impress me much.
check yo dmquote:
Klein makreeltje danquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De visboer verstond broodje makreel wel heel erg letterlijk , hele makreel op een puntje
Oeh, yummyquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De visboer verstond broodje makreel wel heel erg letterlijk , hele makreel op een puntje
yummyquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:02 schreef Rafeiro het volgende:
Bijna weer weg though![]()
Boerencooleten bij moeders
Lol, dat is wel iets over the top danquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik had met die makreelfilet 6 puntjes kunnen beleggen.
huh, wat zegtie dan?"quote:
Ja, maar ik heb vanavond niet hoeven te etenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lol, dat is wel iets over the top dan
wat heb je dan met die makreel gedaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb vanavond niet hoeven te eten
Proberen op te eten.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
wat heb je dan met die makreel gedaan?
Als je hulp nodig hebt?quote:
quote:Programma van morgen
20:00 - 21:00 DJ Broertjes Bazentracks
21:00 - 23:00 Dj Vout - Carnaval 2017
Nah, jammerquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet elke dag kan een zaterdag zijn.
Kwaliteitsmuziekquote:
Ik heb nu ook niets meer overquote:
quote:
Flagrante spelfoutquote:
doet me wat denken aan rae sremmurdquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik weet het niet met dit nummer, het is zo goed/slecht/dat het slecht/goed is.
Zat ik gewoon even een seconde in UTOquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:35 schreef just me het volgende:
die stien toch....
UTO / [COS #14696] Struis staakt?
Houd je bezigquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, kan ik weer opnieuw gaan behangen!
Mijn zegen heb je... what say you, Radio49?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als jullie het best vinden kan ik nog wel een uurtje doordraaien.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je... what say you, Radio49?
met kuiltje uiteraardquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
Maar boerenkool van moeders met spekjes, jus en verse (Gelderse) rookworst is lekker
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als jullie het best vinden kan ik nog wel een uurtje doordraaien.
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:30 DJ PaRo - Valt in met "kraakverse" beatjes
nog een uurtje?quote:
22:30?quote:
50 % van de luisteraarsquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
22:30?
Waar mag ik overuren schrijven?
Je hebt er nu 4quote:
Sky Radio, wat is daar nou aanquote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die gaan maar naar Sky radio.
Van die standaard meukquote:
Klopt, maar ik heb geen zin omriazopjes te gaan draaien.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat trekt meeste luisteraars.
Wel grappig als er hier iets wordt gedraaid wat nog niet echt bekend is, dat het later zijn weg vindt naar de reguliere zendersquote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat trekt meeste luisteraars.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb geen zin omriazopjes te gaan draaien.
je hebt het verkeerd begrepen, maar dat is geen probleem.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:30 schreef knokkels het volgende:
Dank voor de deuntjes PaRo![]()
Of heb ik je nu van een half uur bestolen
Mea Culpaquote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je hebt het verkeerd begrepen, maar dat is geen probleem.
ik zie jou wel daar zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zat ik gewoon even een seconde in UTO![]()
*ril*
eindelijkquote:
Oh hell noquote:
ja hoor, en dan ging ik de hele dag luisteren en lachenquote:
De hele dag draaien, iedereen zou alle cd's van VNV Nation uit het hoofd kennenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
ja hoor, en dan ging ik de hele dag luisteren en lachen
quote:
Dat was overdag, ja...quote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:56 schreef just me het volgende:
[..]je gasten uit Inverness lekker bezig gehouden ?
Mooie omgeving waar ze vandaan komen!quote:
Ja, nog wat noordelijker is het nog fraaier...quote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Mooie omgeving waar ze vandaan komen!
dan moet ik er weer eens een kijkje nemenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, nog wat noordelijker is het nog fraaier...
Wel een auto huren dan...quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet ik er weer eens een kijkje nemen
ja, lopen lijkt me wat lastigquote:
En dan geen whisky lusten...quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
ja, lopen lijkt me wat lastig![]()
maar ik ben er heel lang geleden geweest hoor, super leuke tijd gehad, was op treintrip met een vriendin en we zijn langer in Inverness gebleven dan de bedoeling was
oeis, beterschap dan maar!!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan geen whisky lusten...![]()
Ik duik mijn nest in, Peaceman heeft me aangestoken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |