ik buktequote:Op donderdag 23 februari 2017 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe krijg je om langs de tv te gaan met je hoofd?
In ieder geval beterschap!
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 07:50 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is; iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag slagroomsoesjes voor iedereen:
[ afbeelding ]
Jammer!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:25 schreef tailfox het volgende:
Ik moet helaas de show gaan cancellen.
Is iets tussen gekomen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 07:50 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is; iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag slagroomsoesjes voor iedereen:
[ afbeelding ]
Ja precies dat.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zonnetje schijnt, lucht is blauw
Heerlijk
Jammer.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:25 schreef tailfox het volgende:
Ik moet helaas de show gaan cancellen.
Is iets tussen gekomen.
zeg!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op, sorry. <burp>
Uiteraard niet vergeten te achterhalen waar ze vandaan komen enzo he? Want anders blijf je muizenvallen kopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeg!
Symph keek net in het keukenkastje, 2 muizen in de klemmenstraks maar even nieuwe klemmen kopen, er zitten er vast nog meer
ja, dat leek mij ook, maar symph denkt dat je de hele keuken moet slopen om dat te achterhalenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Uiteraard niet vergeten te achterhalen waar ze vandaan komen enzo he? Want anders blijf je muizenvallen kopen.
Zit er een kruipruimte onder het huis? Spouwmuren, ventilatie van de spouwmuren... muizen kunnen zich overal doorheen wurmen.... Komen ook vooral af op etensresten en dergelijke. Dus kan best zijn als de buren rommel laten slingeren, dat ze daarom verder zoeken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, dat leek mij ook, maar symph denkt dat je de hele keuken moet slopen om dat te achterhalen
Show verschuiven naar 22-00 ?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
moet overwerken (fijn dat ik dat nu al weet) met een beetje mazzel ben ik 9 uur thuis
en sinds de truc van Piet bijten ze je ook niet meer, toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:13 schreef just me het volgende:
* just me krijgt vandaag 2 logeetjes, 2 muisjes die niet, ik herhaal, NIET uit hun kooi mogen
Nee die pieten truc ga ik weer toepassenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en sinds de truc van Piet bijten ze je ook niet meer, toch?
7-1quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Kom aardig in de buurt met mijn 8 doelpunten
Nig niet eens halverwege en al 5
Kom op AZ het kan nog !
is goedquote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Show verschuiven naar 22-00 ?
* OscarMopperkont is er vanavond niet... netwerkborrel... ook altijd vervelend.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:13 schreef just me het volgende:
* just me krijgt vandaag 2 logeetjes, 2 muisjes die niet, ik herhaal, NIET uit hun kooi mogen
quote:
boxjes?quote:
van die dingen waar geluid uit komtquote:
dat er iemand geeeen leuke avond ( en een erop volgend weekend heeft).quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas niet voor AZ.
Wat heb je gewonnen?
hoor ik daar iets triomfantelijks in je stem ?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat er iemand geeeen leuke avond ( en een erop volgend weekend heeft).
Beter dit dan zo'n hebberig persoontjequote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Een kind dat nog verjaardagsgeld heeft en niets wil hebben/weet te vinden of iets te duur vindt. Zo'n kind hebben wij.![]()
![]()
Uiteindelijk wilde hij toch wel een bal van zijn geld kopen. Het overgebleven geld maar naar zijn bankrekening.
Goedenmiddagquote:
heerlijk, zo'n kindquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Een kind dat nog verjaardagsgeld heeft en niets wil hebben/weet te vinden of iets te duur vindt. Zo'n kind hebben wij.![]()
![]()
Uiteindelijk wilde hij toch wel een bal van zijn geld kopen. Het overgebleven geld maar naar zijn bankrekening.
ja hoor. Die persoon is dan echt van slag, zo apartquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
hoor ik daar iets triomfantelijks in je stem ?
Goed opgevoedquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Hebben meer mensen last van hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:37 schreef just me het volgende:
Mmmm vreemd, nooit geweten dat broeken krimpen van het in de kast liggenbroeken
dank voor deze geruststellingquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hebben meer mensen last van hoor
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:42 schreef spijkerbroek het volgende:
"Do these pants make me look fat?"
- "No dear, it's not the pants that make you look fat..."
Ik geloof je wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |