Vol sneetjes?quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zit vol sneetjes door de tv. Verder prima
Ow wat balen zeg.quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Net een afwijzing op een sollicitatie gehad.![]()
Los daarvan verder prima. En met jou?
Hoe krijg je om langs de tv te gaan met je hoofd?quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
schaafte mijn hoofd er langs. Fijn die platte tvs
Wat voor werk zoek je?quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Net een afwijzing op een sollicitatie gehad.![]()
Los daarvan verder prima. En met jou?
Het begint lekker stormachtigquote:
De takjes en takken vlogen als blaadjes naar benedenquote:
morgenmiddag even naar de kringloop, ik heb een lamp nodig voor op de logeerkamerquote:
symph kan goed lampen ophangen, hij heeft geoefend deze vakantiequote:Op donderdag 23 februari 2017 16:52 schreef just me het volgende:
[..]
morgenmiddag even naar de kringloop, ik heb een lamp nodig voor op de logeerkamer
Kan 'ie ook vaatwassers inbouwen?quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
symph kan goed lampen ophangen, hij heeft geoefend deze vakantie
in de hal heb ik er ook nog een nodigquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
symph kan goed lampen ophangen, hij heeft geoefend deze vakantie
quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan 'ie ook vaatwassers inbouwen?
Ik denk dat die van ons het begeven heeft...
Nee, toch niet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:59 schreef just me het volgende:
[..]dat wordt weer afwassen in de keuken en zingen erbij!
quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, toch niet.
Mw. MM kwam net thuis en die heeft er weer leven in gekregen.
Hij stond op een tijdprogramma ingesteld...
Vrouwen en techniek... oh wachtquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:12 schreef MadMaster het volgende:
Nee, toch niet.
De meeste apparaten beheers ik wel, maar met dingen die schoonmaken ben ik iets minder...quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vrouwen en techniek... oh wacht
Beterschap, peaceman.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:17 schreef peaceman het volgende:
Snelle![]()
En weer weg voor jullie allemaal besmet worden met het 'niesvirus'... bah!
heb het 'n keer gehad dat ik ergens aan het werk was en dat ding spontaan begon te draaien, ik schrok en dacht dat ik iets aangeraakt had, stond dat ding ook op timerquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, toch niet.
beterschapquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:17 schreef peaceman het volgende:
Snelle![]()
En weer weg voor jullie allemaal besmet worden met het 'niesvirus'... bah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |