en sinds de truc van Piet bijten ze je ook niet meer, toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:13 schreef just me het volgende:
* just me krijgt vandaag 2 logeetjes, 2 muisjes die niet, ik herhaal, NIET uit hun kooi mogen
Nee die pieten truc ga ik weer toepassenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en sinds de truc van Piet bijten ze je ook niet meer, toch?
7-1quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Kom aardig in de buurt met mijn 8 doelpunten
Nig niet eens halverwege en al 5
Kom op AZ het kan nog !
is goedquote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Show verschuiven naar 22-00 ?
* OscarMopperkont is er vanavond niet... netwerkborrel... ook altijd vervelend.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:13 schreef just me het volgende:
* just me krijgt vandaag 2 logeetjes, 2 muisjes die niet, ik herhaal, NIET uit hun kooi mogen
quote:
boxjes?quote:
van die dingen waar geluid uit komtquote:
dat er iemand geeeen leuke avond ( en een erop volgend weekend heeft).quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas niet voor AZ.
Wat heb je gewonnen?
hoor ik daar iets triomfantelijks in je stem ?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat er iemand geeeen leuke avond ( en een erop volgend weekend heeft).
Beter dit dan zo'n hebberig persoontjequote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Een kind dat nog verjaardagsgeld heeft en niets wil hebben/weet te vinden of iets te duur vindt. Zo'n kind hebben wij.![]()
![]()
Uiteindelijk wilde hij toch wel een bal van zijn geld kopen. Het overgebleven geld maar naar zijn bankrekening.
Goedenmiddagquote:
heerlijk, zo'n kindquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Een kind dat nog verjaardagsgeld heeft en niets wil hebben/weet te vinden of iets te duur vindt. Zo'n kind hebben wij.![]()
![]()
Uiteindelijk wilde hij toch wel een bal van zijn geld kopen. Het overgebleven geld maar naar zijn bankrekening.
ja hoor. Die persoon is dan echt van slag, zo apartquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
hoor ik daar iets triomfantelijks in je stem ?
Goed opgevoedquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Hebben meer mensen last van hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:37 schreef just me het volgende:
Mmmm vreemd, nooit geweten dat broeken krimpen van het in de kast liggenbroeken
dank voor deze geruststellingquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hebben meer mensen last van hoor
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:42 schreef spijkerbroek het volgende:
"Do these pants make me look fat?"
- "No dear, it's not the pants that make you look fat..."
Ik geloof je wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |