SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Sowieso het idee dat ze weinig leren om counters uit te spelen op een training. Niet te geloven wat er allemaal misgaat.quote:![]()
Ziyech speelt niet zo slecht, hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:51 schreef Ooku het volgende:
ziyech en younes mogen wel even banken van mij![]()
Ajax scoort gewoon te weinig. Heel het seizoen al.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Iedereen wandelt maar een beetje mee altijd en dan vooral die knuppels op de vleugelsquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso het idee dat ze weinig leren om counters uit te spelen op een training. Niet te geloven wat er allemaal misgaat.![]()
Bizar dat je over twee wedstrijden minstens 6 keer had moeten scoren en uiteindelijk tot aan de laatste minuut toch aan het billenknijpen bent."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Cluster fuck dit Ajax zeg. Echt vreselijk om te zien.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ik heb nog wel eens filmpjes gezien van bijvoorbeeld Bayern die op de training 3v2 uitcounteren.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Iedereen wandelt maar een beetje mee altijd en dan vooral die knuppels op de vleugels![]()
En dan zijn er nog van die debielen die claimen dat Ajax Huntelaar niet echt nodig heeft. Die gast had er vandaag minimaal 3 gescoord tegen die Poolse houthakkers. Wat een waardeloze aanval.![]()
Maar we gaan naar de finalequote:Op donderdag 23 februari 2017 20:54 schreef StarGazer het volgende:
Cluster fuck dit Ajax zeg. Echt vreselijk om te zien.
-BoszRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat zei hij helemaal niet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar we gaan naar de finale
-Bosz![]()
No scorequote:Op donderdag 23 februari 2017 20:55 schreef Coco. het volgende:
Welke score geven jullie deze wedstrijd?Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Is gewoon duidelijk dat het probleem voorin en dan vooral bij vleugelspelers zit. Defensief staat het fantastisch, Sanchez en Viergever in bloedvorm. Onana al 7e keer op rij nul gehouden![]()
Een 6. Europees winnen is sowieso een voldoende maar daar is alles mee gezegd.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:55 schreef Coco. het volgende:
Welke score geven jullie deze wedstrijd?![]()
Younes was vandaag voor zijn doen nog wel aardig.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:53 schreef DaveDave09 het volgende:
Alsjeblieft geen traore en youness samen meer.."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Straks zonder Sanchez en Viergever. Tijd voor HeikoGod denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is gewoon duidelijk dat het probleem voorin en dan vooral bij vleugelspelers zit. Defensief staat het fantastisch, Sanchez en Viergever in bloedvorm. Onana al 7e keer op rij nul gehoudenNooit verloren...
Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Vandaag lag het probleem niet echt bij de spits vind ikquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:54 schreef franske19 het volgende:
En dan zijn er nog van die debielen die claimen dat Ajax Huntelaar niet echt nodig heeft. Die gast had er vandaag minimaal 3 gescoord tegen die Poolse houthakkers. Wat een waardeloze aanval.![]()
![]()
Die man maakt 99 van de 100 keer een lachwekkende keuze in de counter.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Younes was vandaag voor zijn doen nog wel aardig.![]()
WesterGODquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:57 schreef S0nic het volgende:
Wie gaan Veltman en Sanchez vervangen? Tete en ?Fitter. Happier. More productive
De Ligt, denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:57 schreef S0nic het volgende:
Wie gaan Veltman en Sanchez vervangen? Tete en ?![]()
Dolberg stond alleen maar op de verkeerde plek. Heb genoeg prima voorzetten gezien.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vandaag lag het probleem niet echt bij de spits vind ik![]()
Inderdaad. Maar valt me ook op dat als Dolberg naar de eerste paal gaat er niemand op de penaltystip komt. Daar kwamen twee ballen perfect neer. Dan heeft Dolberg het niet per definitie slecht gedaan, want dat gat trekt hij welquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dolberg stond alleen maar op de verkeerde plek. Heb genoeg prima voorzetten gezien.Fitter. Happier. More productive
0,1quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zei ''Er is altijd een kans of het nou 1 of 99% is''RED ONS HENNIEGOD![]()
Dolberg maakte juist iedere keer prima loopacties, alleen was zijn balbehandeling in de eindfase erg matig.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dolberg stond alleen maar op de verkeerde plek. Heb genoeg prima voorzetten gezien.![]()
Met Heiko.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar we gaan naar de finale
-Bosz'Wish I was old and a little sentimental'
Weet je wat het is he. Wanneer je een beetje in vorm bent maak je er deze pot een stuk of vijf. Zorgwekkend dat het er maar één is. Anderzijds biedt het dus wel degelijk perspectief."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Derksen gaat even voorbij aan het feit dat dat schot van Ziyech gewoon zou hangen als ie niet aangeraakt werden dat Schone een minuut daarna een halve cm naast schietFitter. Happier. More productive
Neem je Derksen nog serieus?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:01 schreef Bugno het volgende:
Derksen gaat even voorbij aan het feit dat dat schot van Ziyech gewoon zou hangen als ie niet aangeraakt werden dat Schone een minuut daarna een halve cm naast schiet![]()
Sorryquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem je Derksen nog serieus?Fitter. Happier. More productive
Behalve dat we het hele seizoen door al dit soort wedstrijden spelen. Er zit ook totaal geen progressie in. Enige conclusie is dus gebrek aan kwaliteit.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:01 schreef Dven het volgende:
Weet je wat het is he. Wanneer je een beetje in vorm bent maak je er deze pot een stuk of vijf. Zorgwekkend dat het er maar één is. Anderzijds biedt het dus wel degelijk perspectief.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat werd Kuffour ook.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die werd tenminste nog regelmatig opgesteld bij een Bundesliga-club'Wish I was old and a little sentimental'
Hopelijk zondag wel speeltijd voor Neres en/of Kluivert. Younes + Traore doen gewoon pijn aan je ogen![]()
Gewonnen, mooi.
We mogen wel wat meer kansen creëren want elke keer nipt winnen is niet vol te houden.![]()
Hij is minder dan Kennedy. Dus enorm slecht ja.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht Younes is'Wish I was old and a little sentimental'
Wel twee zelfs. Traore weg, Younes verkopenquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
In de zomer mogen we er wel nog een vleugelspeler bij halen.![]()
Slechter dan Kevin Bobsonquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij is minder dan Kennedy. Dus enorm slecht ja.RED ONS HENNIEGOD![]()
Sinkgraven linksback zetten. Centrum met Riedewald en Viergever. Tete op rechtsback. Simpel.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:57 schreef S0nic het volgende:
Wie gaan Veltman en Sanchez vervangen? Tete en ?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso een linksbuiten erbij, eentje die bewezen heeft veel te kunnen scoren.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel twee zelfs. Traore weg, Younes verkopenOh.![]()
Hoe plaats je direct een gifje?twitter:ajaxdailydotcom twitterde op donderdag 23-02-2017 om 20:42:27Hakim Ziyech 🙈 #ajaleg https://t.co/dxrtUL24or reageer retweet
![]()
![]()
Dat vind ik te gemakkelijk gesteld.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Behalve dat we het hele seizoen door al dit soort wedstrijden spelen. Er zit ook totaal geen progressie in. Enige conclusie is dus gebrek aan kwaliteit.
Kijk naar (Bosz') Vitesse in 2013. Daar deed zich min of meer hetzelfde voor. Behalve dat nu eigenlijk bijna alles wel gewonnen of anders gelijkgespeeld wordt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hier ergerde ik me dood, kwam totaal geen rendement uit. Niet eens een goede voorzet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:07 schreef Mansjester het volgende:
Hoe plaats je direct een gifje?twitter:ajaxdailydotcom twitterde op donderdag 23-02-2017 om 20:42:27Hakim Ziyech 🙈 #ajaleg https://t.co/dxrtUL24or reageer retweet
Oh.![]()
Probleem is dat je niet scoort, als je scoort dan is het een stuk makkelijker voetballen. Kansen verprutsen is dit seizoen probleem nummer 1. Scoren is goed voor je zelfvertrouwen, je kunt de tegenstander wat meer laten komen zodat er meer ruimte komt. Etc.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Behalve dat we het hele seizoen door al dit soort wedstrijden spelen. Er zit ook totaal geen progressie in. Enige conclusie is dus gebrek aan kwaliteit.![]()
Hoekstra scoorde nog wel braaf de cruciale 1-1 in Eindhoven.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Giorgi Kinkladze, Peter Hoekstra,'Wish I was old and a little sentimental'
Ja en dat is dus het probleem van Ajax het hele seizoen. Tegen PSV, Feyenoord, Roda JC en AZ win je om die reden niet. Nadat je een Legia aan kansen hebt gemist krijg je natuurlijk een 10-15 minuten voor tijd een lullige goal tegen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:10 schreef franske19 het volgende:
[..]
Probleem is dat je niet scoort, als je scoort dan is het een stuk makkelijker voetballen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan een voetballiefhebber zich hier in godsnaam aan ergeren?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier ergerde ik me dood, kwam totaal geen rendement uit. Niet eens een goede voorzet.
Ik snap dit geforceerd negativisme van je echt totaal niet. Dat je je ergert aan de 'voorzet' nadien kan ik mij compleet inbeelden en is niet meer dan normaal.
Maar waarom is het nodig een heel fijne actie en prachtige manier om jezelf vrij te spelen dan ook direct als 'om je dood aan te ergeren' te beoordelen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Daarna niks meer van vernomen door zware blessuresquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoekstra scoorde nog wel braaf de cruciale 1-1 in Eindhoven.RED ONS HENNIEGOD![]()
Omdat er daarna niks uitkwam, moet wel rendement opleveren. En zo'n actie is prima als hij mislukt als je 5-0 voorstaat, maar als je aan het billenknijpen bent tegen Legia moet je eerst de score eens uitbreiden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe kan een voetballiefhebber zich hier in godsnaam aan ergeren?
Ik snap dit geforceerd negativisme van je echt totaal niet. Dat je je ergert aan de 'voorzet' nadien kan ik mij compleet inbeelden en is niet meer dan normaal.
Maar waarom is het nodig een heel fijne actie en prachtige manier om jezelf vrij te spelen dan ook direct als 'om je dood aan te ergeren' te beoordelen?Oh.![]()
Ik ben overigens verbaasd dat die 1-1 niet gevallen is in de laatste vijf minuten. Zoiets doms zou echt iets voor Ajax zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En die actie was een prachtige manier om dat op te zetten. Dat het nadien misgaat is een heel ander iets. Maar een goal moet ergens beginnen he?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat er daarna niks uitkwam, moet wel rendement opleveren. En zo'n actie is prima als hij mislukt als je 5-0 voorstaat, maar als je aan het billenknijpen bent tegen Legia moet je eerst de score eens uitbreiden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja maar die kwam er dus niet, sterker nog er kwam geen eens een goede kans uit. Dan kan ik er dus niet zo van genieten, als ik leuke trucjes zonder rendement wil zien zoek ik wel een YouTubefilmpje van een straatvoetballertje.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:14 schreef Dven het volgende:
[..]
En die actie was een prachtige manier om dat op te zetten. Dat het nadien misgaat is een heel ander iets. Maar een goal moet ergens beginnen he?Oh.![]()
was ook niet blij met de komst van Michael Laudrup toenquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarna niks meer van vernomen door zware blessures'Wish I was old and a little sentimental'
Oke, geen probleem. Let's agree to disagree.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die kwam er dus niet, sterker nog er kwam geen eens een goede kans uit. Dan kan ik er dus niet zo van genieten, als ik leuke trucjes zonder rendement wil zien zoek ik wel een YouTubefilmpje van een straatvoetballertje."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zoals al gezegd staat de verdediging prima en doet ook Onana het goed.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:14 schreef Dven het volgende:
Ik ben overigens verbaasd dat die 1-1 niet gevallen is in de laatste vijf minuten. Zoiets doms zou echt iets voor Ajax zijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Reuser wilde Litmanen kreupel schoppen omdat die geen speeltijd kreegquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
was ook niet blij met de komst van Michael Laudrup toen
Was een leuke zomer , die van 97RED ONS HENNIEGOD![]()
wel het beste wat we ooit van Dani te zien kregen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Reuser wilde Litmanen kreupel schoppen omdat die geen speeltijd kreeg
Was een leuke zomer , die van 97'Wish I was old and a little sentimental'
Die was ook mad vanwege R de Boer en Litmanenquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
wel het beste wat we ooit van Dani te zien kregen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Toch kampioen met 89 punten.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die was ook mad vanwege R de Boer en Litmanen
1-7 bij Utrecht genot.'Wish I was old and a little sentimental'
Viergever kreeg wel een boost na zijn goal ja.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:22 schreef wimderon het volgende:
Riedewald en Viergever deden het vandaag beiden weer prima, ik zou het gewoon zo laten staan.Oh.![]()
Veltman nog even wisselen en het lijkt wel ergens op ja.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals al gezegd staat de verdediging prima en doet ook Onana het goed.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Twente-uit compleet wegspelen met 10-man was ook wel genotquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toch kampioen met 89 punten.
1-7 bij Utrecht genot.RED ONS HENNIEGOD![]()
5-0 bekerfinale PSV genotquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Twente-uit compleet wegspelen met 10-man was ook wel genot'Wish I was old and a little sentimental'
Onanawat een baas is het toch ook.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Pakt al die balletjes zo makkelijk ja.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Oh.![]()
Zeker als je Krul ziet stuntelen bij AZquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
![]()
alleen psv thuis en spartak thuis waren minder genotquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles was eigenlijk wel genot
Bochum-thuis genot'Wish I was old and a little sentimental'
Spartak was gewoon veels te goed toenquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
alleen psv thuis en spartak thuis waren minder genotRED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, was nog te risicovol met die 1-0 stand.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:45 schreef Sloggi het volgende:
Heeft jullie tropische verrassing minuten gemaakt?Oh.![]()
Ja, stel je voor dat 'ie een eigen doelpunt scoort ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, was nog te risicovol met die 1-0 stand.![]()
Meeverdedigen wat misschien nog niet goed gaat, of de tactiek en afspraken nog niet geheel begrijpen als hij de taal niet spreekt. Ik begrijp het wel.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat 'ie een eigen doelpunt scoort ofzo.Oh.![]()
En alsof Younes zo balvast wasquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat 'ie een eigen doelpunt scoort ofzo.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Ik vond Younes nog wel meevallen, die gaat er wel voor en soms lukt het ook wel. Die bal voorlangs eerste helft was prima, maar daar liep Dolberg niet op.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:45 schreef Smoofie het volgende:
We spelen gewoon zonder buitenspelers en spits
Viergever baalde ook één keer flink van Dolberg, hij positioneert zich nog niet als een echte spits.![]()
klopt. Ajax was kansloos.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spartak was gewoon veels te goed toen'Wish I was old and a little sentimental'
Ik dacht na het lezen van dit stukje even dat ik in het Cambuurtopic zat.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:48 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
Ik vond Younes nog wel meevallen, die gaat er wel voor en soms lukt het ook wel.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
We spelen volgende wedstrijd wel met riedewald en tete trouwens. Mijn droom komt uitAFCA
En neresquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:53 schreef Smoofie het volgende:
We spelen volgende wedstrijd wel met riedewald en tete trouwens. Mijn droom komt uitHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik denk eerder De Ligt en Tetequote:Op donderdag 23 februari 2017 21:53 schreef Smoofie het volgende:
We spelen volgende wedstrijd wel met riedewald en tete trouwens. Mijn droom komt uitMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tete - De Ligt - Riedewald - Viergever.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk eerder De Ligt en Tete
Gaat gvd geen daley erin zetten als we een top verdediger missen.AFCA
Of Viergever en Riedewald in het centrum, al hecht Bosz natuurlijk waarde aan een rechts- en linkspoot in het centrum.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk eerder De Ligt en TeteOh.![]()
Het was wel weer reclame voor het Nederlandse voetbal dit. Wat een niveau. Geen wonder dat die Belgen ons nu ook op clubniveau redelijk voorbij zijn.![]()
Ik moet elke wedstrijd minimaal 1 keer wel hardop lachen om Younes, maar wat een kwelling moet dat zijn als je Ajacied bentquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:02 schreef Twiitch het volgende:
Het was wel weer reclame voor het Nederlandse voetbal dit. Wat een niveau. Geen wonder dat die Belgen ons nu ook op clubniveau redelijk voorbij zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Traoré was een stuk meer ergernis vanavond, maar Younes kan ook echt niet nee.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet elke wedstrijd minimaal 1 keer wel hardop lachen om Younes, maar wat een kwelling moet dat zijn als je Ajacied bentOh.![]()
Van Traore zie je dan nog af en toe een teken van enige klasse. Typisch zo'n speler die er dan straks een potje of 5 alles in schiet en daarna weer hopeloos faalt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Traoré was een stuk meer ergernis vanavond, maar Younes kan ook echt niet nee.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die gast kan niet eens normaal schieten.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Traore zie je dan nog af en toe een teken van enige klasse. Typisch zo'n speler die er dan straks een potje of 5 alles in schiet en daarna weer hopeloos faalt.Oh.![]()
We wachten nog steeds op het eerste teken van levenquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Traore zie je dan nog af en toe een teken van enige klasse. Typisch zo'n speler die er dan straks een potje of 5 alles in schiet en daarna weer hopeloos faalt.![]()
Ik kijk ook lang niet alles van Ajax moet ik zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast kan niet eens normaal schieten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik zie het nog niet, Peter wel, jammer genoeg. Hij zal wel goed trainen of zoquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Traore zie je dan nog af en toe een teken van enige klasse. Typisch zo'n speler die er dan straks een potje of 5 alles in schiet en daarna weer hopeloos faalt.![]()
Die klasse valt ook wel mee, hij kan leuk met zijn heupen wiegen maar het levert bar weinig rendement op. Dan kwam Younes er vandaag nog beter langs, dat hij het daarna verneukt is een ander verhaal.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk ook lang niet alles van Ajax moet ik zeggen.Oh.![]()
Het is ook niet echt een rechtsbuiten natuurlijk, denk dat hij het beter had gedaan dan de huidige spits van Ajax maarja kapitaalvernietiging enzo.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die klasse valt ook wel mee, hij kan leuk met zijn heupen wiegen maar het levert bar weinig rendement op. Dan kwam Younes er vandaag nog beter langs, dat hij het daarna verneukt is een ander verhaal.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
In die potjes dat hij bij ons in de spits stond was hij ook erg matig, Dolberg heeft nog wel een goede functie als aanspeelpunt wat hij nog steeds prima doet. Alleen het scherp zijn voor de goal is weggevallen (ja dat is ook belangrijk, maar Traoré doet dat niet beter)quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een rechtsbuiten natuurlijk, denk dat hij het beter had gedaan dan de huidige spits van Ajax maarja kapitaalvernietiging enzo.Oh.![]()
Ik hoop maar dat Neres een aanwinst blijkt en Dolberg weer wat in vorm komt tegen die tijd.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mag je wel op hopen. Tegen Gent of Kopenhagen eruit zal pijnlijker zijnOh.![]()
Frank, is that you?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:53 schreef Smoofie het volgende:
We spelen volgende wedstrijd wel met riedewald en tete trouwens. Mijn droom komt uit![]()
Maar goed, super chill dat we door zijn. Dit was matig, maar natuurlijk meer dan verdiend. En we moeten niet vergeten dat de poulefase uitstekend was.![]()
Veltman is toch ook dramatisch of niet? Riedewald en dan Viergever op de back is 20x beter dan die Sink erin.quote:![]()
Dolberg, Younes en Traore moeten dan eerst op het bankje als je Ziyech slecht vind.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziyech speelt niet zo slecht, hoor.![]()
Dolberg was prima als aanspeelpuntquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dolberg, Younes en Traore moeten dan eerst op het bankje als je Ziyech slecht vind.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oke.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dolberg was prima als aanspeelpunt![]()
Traorequote:Op donderdag 23 februari 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Traore zie je dan nog af en toe een teken van enige klasse. Typisch zo'n speler die er dan straks een potje of 5 alles in schiet en daarna weer hopeloos faalt.
Younes was de gevaarlijkste van het veld. Met een spits die pp de goeie plek staat maak je gewoon 4-0 over 2 wedstrijden.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Nou, ik denk eerder dat De Ligt gaat spelen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:53 schreef Smoofie het volgende:
We spelen volgende wedstrijd wel met riedewald en tete trouwens. Mijn droom komt uitDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Op de goede plek staat? Younes ramt die bal voor zonder te kijken, die doet maar wat joh.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Traore
Younes was de gevaarlijkste van het veld. Met een spits die pp de goeie plek staat maak je gewoon 4-0 over 2 wedstrijden.![]()
Younes de onbegrepen zaalvoetballer.....quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Traore
Younes was de gevaarlijkste van het veld. Met een spits die pp de goeie plek staat maak je gewoon 4-0 over 2 wedstrijden.
Ik mag hopen dat Bosz snel begint met Kluivert en Neres.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Precies. Heel balvast. Prima kapstok. En dat is voor een spits het moeilijkste aspect om te beheersen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die echt niet zien wat voor kwaliteiten Dolberg benut elke keer weer
Echt zo vermoeiendDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Dat sluit die andere twee niet uit.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, ik denk eerder dat De Ligt gaat spelen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hahahagooi jezelf wegquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Traore
Younes was de gevaarlijkste van het veld. Met een spits die pp de goeie plek staat maak je gewoon 4-0 over 2 wedstrijden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wel als Sinkgraven terugkeert van zijn blessure, waar ik van uitga.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat sluit die andere twee niet uit.
En ja, Bosz zou ook met een 5-3-2 kunnen starten.... Ga ik ook niet van uit.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik hoop dat Bosz inziet dat Sinkgraven in dat soort wedstrijden een groot risico is.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wel als Sinkgraven terugkeert van zijn blessure, waar ik van uitga.
En ja, Bosz zou ook met een 5-3-2 kunnen starten.... Ga ik ook niet van uit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ook een beetje afhankelijk van wat je tegenstander doet natuurlijk. Tegen een 4-4-2 kan het juist prima uitpakkenquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bosz inziet dat Sinkgraven in dat soort wedstrijden een groot risico is.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Precies, en 'dat soort wedstrijden' het maakt een wereld van verschil of je tegen United/Lyon loot of Gent/Genk.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Vind ik Bosz niet het type voor.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bosz inziet dat Sinkgraven in dat soort wedstrijden een groot risico is.![]()
Uiteindelijk domineer en win je beide wedstrijden (fuck it, dat doelpunt zat gewoon, 1 0). Ja legia is wat kwaliteit kwijt, maar ajax was uiteindelijk gewoon veel beter over 2 wedstrijden gezien. Het is nu vooral hopen dat neres zich gaat ontwikkelen en de volgende wedstrijd mee kan doen voor aanvoer naar dolberg.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar goed, super chill dat we door zijn. Dit was matig, maar natuurlijk meer dan verdiend. En we moeten niet vergeten dat de poulefase uitstekend was.![]()
Ik denk wel dat bosz zag dat viergever enorm solide speelt op die plekquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind ik Bosz niet het type voor.![]()
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uiteindelijk domineer en win je beide wedstrijden (fuck it, dat doelpunt zat gewoon, 1 0). Ja legia is wat kwaliteit kwijt, maar ajax was uiteindelijk gewoon veel beter over 2 wedstrijden gezien. Het is nu vooral hopen dat neres zich gaat ontwikkelen en de volgende wedstrijd mee kan doen voor aanvoer naar dolberg.![]()
Speelt 3-4-3 in de Kuip met Heraclesquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind ik Bosz niet het type voor.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heeft ook veel meer drive naar voren en overtuiging.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk wel dat bosz zag dat viergever enorm solide speelt op die plek![]()
Viergever doet al 2x prima mee op aanvallend/opbouwend gebied. Viergever is verdedigend veel beter dan Sinkgraven uiteraard, waarbij die daarnaast het centrum beter kan ondersteunen en extra kopkracht toevoegt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook een beetje afhankelijk van wat je tegenstander doet natuurlijk. Tegen een 4-4-2 kan het juist prima uitpakken![]()
Soms iets teveel drive naar voren, naar mijn smaak. Maar hij doet het dit seizoen heel behoorlijk. Ook wel fijn om iemand met 200 competitiewedstrijden in de benen erin te hebben staan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft ook veel meer drive naar voren en overtuiging.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Het ging vandaag een paar keer een beetje mis, maar vooral omdat Younes te frivool balverlies leed terwijl Viergever doorgelopen was.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Soms iets teveel drive naar voren, naar mijn smaak. Maar hij doet het dit seizoen heel behoorlijk. Ook wel fijn om iemand met 200 competitiewedstrijden in de benen erin te hebben staan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het was trouwens echt heel slecht. Vreesde er al voor dat het stroef zou gaan maar dit was wel echt op en top kut.
Denk dat als je zo speelt je er tegen wie dan ook in de KF uit gaat.![]()
Dit achterlijke niveau duurt inmiddels iets te lang.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:47 schreef Brammess het volgende:
Het was trouwens echt heel slecht. Vreesde er al voor dat het stroef zou gaan maar dit was wel echt op en top kut.
Denk dat als je zo speelt je er tegen wie dan ook in de KF uit gaat.![]()
Ik denk dat we er al in de 1/8e finale uitgaan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:47 schreef Brammess het volgende:
Denk dat als je zo speelt je er tegen wie dan ook in de KF uit gaat.Oh.![]()
Hangt zo af van de loting. Je kunt Europese top tegenkomen of subtop Eredivisie.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat we er al in de 1/8e finale uitgaan.
Ik ben inmiddels wel enorm klaar met Younes en Traore. Hopelijk blijkt Neres een ekte.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Met het huidige niveau maakt het niet veel uit wat je loot.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hangt zo af van de loting. Je kunt Europese top tegenkomen of subtop Eredivisie.
Ik ben inmiddels wel enorm klaar met Younes en Traore. Hopelijk blijkt Neres een ekte.![]()
Doe maar een leuk clubje. Genk Gent of Anderlecht.
Daarnaast lijken Schalke en Kopenhagen me ook wel leuk.![]()
Volgens de bookmakers op dit moment:
Manchester United, AS Roma, Celta, Lyon, Besiktas, Schalke en Gladbach beter dan Ajax.
Copenhagen en Ajax ongeveer gelijk.
Olympiakos, Anderlecht, Genk, Gent, Krasnodar, Rostov en APOEL minder dan Ajax.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:58 schreef BobW het volgende:
Volgens de bookmakers op dit moment:
Manchester United, AS Roma, Celta, Lyon, Besiktas, Schalke en Gladbach beter dan Ajax.
Copenhagen en Ajax ongeveer gelijk.
Olympiakos, Anderlecht, Genk, Gent, Krasnodar, Rostov en APOEL minder dan Ajax.![]()
![]()
Subtop eredivisie hahahagahahah. AZ is onze subtop en gaat er 11-2 af. Jij denkt dat er nog een ploeg van dat niveau inzit?quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hangt zo af van de loting. Je kunt Europese top tegenkomen of subtop Eredivisie.
Ik ben inmiddels wel enorm klaar met Younes en Traore. Hopelijk blijkt Neres een ekte.![]()
Wat blijft die periode van Overmars in de zomer toch een schande.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met het huidige niveau maakt het niet veel uit wat je loot.![]()
AZ is ook meh hier.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 00:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Subtop eredivisie hahahagahahah. AZ is onze subtop en gaat er 11-2 af. Jij denkt dat er nog een ploeg van dat niveau inzit?AFCA
Wat had jij graag zien komen?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat blijft die periode van Overmars in de zomer toch een schande.![]()
En de koploper heeft een centrum met 2 middelmatige centrumverdedigers en een voorhoede met louter mislukte spelers uit het buitenlandquote:Op vrijdag 24 februari 2017 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staan 'gewoon' 5e ondanks hun kleurloze kutvoetbal.
welkom in de debielenliekRED ONS HENNIEGOD![]()
Al in de zomer was duidelijk dat Ajax een goede linksback en een linksbuiten nodig had. Er was maar één van in de selectie op elke positie in de persoon van Dijks en Younes.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 00:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat had jij graag zien komen?![]()
Tussen de volgende Europese duels tegen Twente-thuis en Excelsior-uit na de return, dat moet geen schade opleveren.Oh.![]()
SanchezBeste aankoop sinds suarez
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En Sanchez kan samen met Veltman even uitrusten.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tussen de volgende Europese duels tegen Twente-thuis en Excelsior-uit na de return, dat moet geen schade opleveren.![]()
![]()
Eersteklas geleuter. Ajax kan op een goede dag winnen van ieder resterend team. Op een dag zoals vandaag krijg je hetzelfde. De spelers hebben namelijk wel passie en strijd geleverd. Lang geleden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met het huidige niveau maakt het niet veel uit wat je loot.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dit dus. Alsof bijvoorbeeld AS Roma niet te kloppen is met matige spelers die passie en strijd leveren.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 02:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eersteklas geleuter. Ajax kan op een goede dag winnen van ieder resterend team. Op een dag zoals vandaag krijg je hetzelfde. De spelers hebben namelijk wel passie en strijd geleverd. Lang geleden.
Over die passie. Waarom gokt er, naast Viergever, niemand op de tweede bal? Vooral van Dolberg vind ik dat een kwalijke zaak.![]()
Er zijn dus echt mensen die liever in Limburg zitten dan op een subtropisch eilandquote:Op vrijdag 24 februari 2017 01:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Genk lijkt me beter. Ploeg die in principe ook wil voetballen en vooral geen verre reis.![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 07:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn dus echt mensen die liever in Limburg zitten dan op een subtropisch eiland![]()
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Wie bedoel je met mensen? Het gaat over de spelers van Ajax. Daarvoor is het toch beter als ze niet midden in de week even naar een ver land moeten afreizen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 07:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn dus echt mensen die liever in Limburg zitten dan op een subtropisch eiland![]()
Op Fok zitten er echt geen supporters die meegaan naar een uitwedstrijd van Ajax.![]()
Als dat andere team een offday heeft wel, ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 02:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eersteklas geleuter. Ajax kan op een goede dag winnen van ieder resterend team.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Haha Calandje toch. Je getroll was vroeger van hogere kwaliteit.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 07:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Als dat andere team een offday heeft wel, ja."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Man Utd, Roma, Lyon, Schalke en Gladbach ga je er normaal gesproken gewoon hard af.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 07:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha Calandje toch. Je getroll was vroeger van hogere kwaliteit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De reis van 3 uur is inderdaad vast veel minder heftiger dan de reis van vijf uur naar Cyprus inderdaad. Die arme mannekes toch!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 07:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie bedoel je met mensen? Het gaat over de spelers van Ajax. Daarvoor is het toch beter als ze niet midden in de week even naar een ver land moeten afreizen.
Op Fok zitten er echt geen supporters die meegaan naar een uitwedstrijd van Ajax.
Je laatste opmerking is tevens zo onboeiend dat ik daar verder niet op inga."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oke, bedankt voor je mening Caland.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 07:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Man Utd, Roma, Lyon, Schalke en Gladbach ga je er normaal gesproken gewoon hard af."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Daar heb je me goed mee tuk hequote:Op vrijdag 24 februari 2017 07:54 schreef Dven het volgende:
[..]
De reis van 3 uur is inderdaad vast veel minder heftiger dan de reis van vijf uur naar Cyprus inderdaad. Die arme mannekes toch!
Je laatste opmerking is tevens zo onboeiend dat ik daar verder niet op inga.![]()
Je bent, helemaal na gisteren, toch niet van mening dat Ajax serieus kan meedoen om die beker toch?quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Feyenoord dat verliest van Gae doet toch ook mee om de titel?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 08:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent, helemaal na gisteren, toch niet van mening dat Ajax serieus kan meedoen om die beker toch?![]()
Echt een goede vergelijkings mimang.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 08:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Feyenoord dat verliest van Gae doet toch ook mee om de titel?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
als viergever bij uitstek de beste man op het veld was, en de enige met echt een voldoende.
Moet je je dan zorgen maken als club zijnde?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Genk, kopenhagen of olympiakos[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genk, kopenhagen of olympiakos![]()
![]()
wanneer is de loting?
vandaag al?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik hoop dat we een van de Belgische clubs loten, waarvan het liefst Gent of Genk. En dan met Kluivert en Neres spelen.![]()
Niemand die ziet dat er Ajax Cape Town staat of ben ik de enige die het grappig vind?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 08:06 schreef TheJanitor het volgende:
[ afbeelding ]
Van de Europa League facebook.![]()
Ik maak me zorgen omdat je als... zijnde gebruiktquote:Op vrijdag 24 februari 2017 08:10 schreef mokkiemok het volgende:
als viergever bij uitstek de beste man op het veld was, en de enige met echt een voldoende.
Moet je je dan zorgen maken als club zijnde?![]()
en als je "zijnde" eraf haalt, wat is dan je antwoord?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 08:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen omdat je als... zijnde gebruiktFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vandaag om 13:00quote:As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
dank.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik gok ManU of AS RomaCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Er is nog wel meer perspectief.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 08:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie wel perspectief tegen de Belgische clubs, Kopenhagen en Olympiakos
Er zijn er maar een paar waarbij de kans echt klein is dat je wint.
Man united
Schalke
AS Roma
Olympique
Gladbach
Tegen de rest heb je best een kans om door te gaan.
Beetje mazzel nodig, dat wel.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Dan is het een goede zin.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 08:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en als je "zijnde" eraf haalt, wat is dan je antwoord?![]()
Besiktas is ook gewoon een hele goede ploeg. Rusland wil ik per definitie niet heen, lange reis, kutveld, kutsfeer enzovoortsquote:Op vrijdag 24 februari 2017 09:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Er is nog wel meer perspectief.
Er zijn er maar een paar waarbij de kans echt klein is dat je wint.
Man united
Schalke
AS Roma
Olympique
Gladbach
Tegen de rest heb je best een kans om door te gaan.
Beetje mazzel nodig, dat wel.![]()
De U is ook bezig aan een voorzichtige comeback in de passmaps.
Bosz heeft mazzel dat we hem vergelijken met de eind-Frank en niet de begin-Frank, want die laatste vergelijking zou zeer negatief voor hem uitpakken.![]()
Bosz mag wel wat gaan doen aan het kutte spel. Dit was echt bizar slecht.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het viel me niet mee gisteren, wat me vooral opviel/tegenviel is het gebrek aan rust aan de bal van de spelers waar je dat van verwacht![]()
Toch ook opmerkelijk aangezien het 2/3 maanden geleden echt een stuk beter was en we in een stijgende lijn zatenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 09:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bosz mag wel wat gaan doen aan het kutte spel. Dit was echt bizar slecht.![]()
Lolwat. Die loopacties waren dramatisch gister. Ziyech stuurt Viergever diep langs de zijlijn, Dolberg kijkt er naar en gaat pas lopen als Viergever die bal heeft. Dan ben je te laat ja.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dolberg maakte juist iedere keer prima loopacties, alleen was zijn balbehandeling in de eindfase erg matig.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Sanchez gaan we wel echt missen de volgende wedstrijd.
hopelijk de Ligt ipv westermanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Fantastisch weer, die godenzonen....Man, man, man, zoveel moeite tegen een Legia wat gewoon niveautje Groningen was...Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
maar wel door.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 09:42 schreef yats het volgende:
Fantastisch weer, die godenzonen....Man, man, man, zoveel moeite tegen een Legia wat gewoon niveautje Groningen was...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hahah gooi jezelf weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 07:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Als dat andere team een offday heeft wel, ja.Behulpzaam als een waterkraan.
In mijn ogen heeft dat toch ook wel grotendeels te maken met het feit dat Ziyech niet echt lekker draait. De grote ommekeer in het spel had toch voornamelijk te maken met het vervangen van een type als Gudelj door iemand als Ziyech.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 09:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch ook opmerkelijk aangezien het 2/3 maanden geleden echt een stuk beter was en we in een stijgende lijn zatenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Maar goed, het is hip om te kankeren op Younes. Dolberg was gister overal een stapje te laat, en in de heenwedstrijd mist ie voor open goal. Een spits in vorm had er gewoon een paar ingeschoten.
Werd terecht gewisseld. Traore had er ook af gemogen, evenals Ziyech. Die moet echt wat meer inhoud gaan kweken. Veltman was ook matig maar die is volgende wedstrijd geschorst. Kunnen we weer genieten van Kenny Teterugspeelbal.Behulpzaam als een waterkraan.
Op een goeie dag heb je ook gewoon kansen tegen APOEL, Celta, Krasnodar, Rostov, Gladbac, Schalke en Besiktas.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 08:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie wel perspectief tegen de Belgische clubs, Kopenhagen en Olympiakos
Ik zie ons alleen nooit winnen van Lyon, UTD en Roma.![]()
Heeft het ook gewoon niet te maken met het feit dat het team van ajax bijna op is, dolberg speelt nu bijna alles volledig en heeft jong ajax praktisch overgeslagen om aan prof niveau te wennen, younes is conditioneel nooit goed geweest, traore heeft africa cup gehad, ziyech is nooit gewend zoveel kilometers te maken en extra werk te verrichten, sanchez heeft door de colombiaanse competitie volgens mij ook amper rust gehad in de zomer (toch?) hij oogt iig in veel wedstrijden vermoeid en schone is voetballend leuk, maar kan het ook niet bijbenen in bepaalde wedstrijden..![]()
Waar gaat het over? In Warschau hadden we eentje of zelfs twee moeten prikken. Hier hadden we ook al 2 of 3 moeten maken. Gaan ze erin dan klaagt niemand. Nu wordt er gemist en wordt alles erbij gehaald. Tuurlijk waren de vleugelspelers kut, maar dat zijn ze al hele seizoen dus dat mag niemand verbazen.
Zo slecht is het verder allemaal niet...![]()
We moeten ons ook niet te veel cynisme laten aanpraten. Op deze relatief betrouwbare index staan we bijvoorbeeld zesde van de overgebleven teams:
https://scontent.xx.fbcdn(...)6cc8ac1a&oe=5936BB0D
(Weet niet of de link werkt, blijft altijd gekut mobiel)![]()
Ik ving het wel mooi dat we na de winterstop de wedstrijd niet meer weggegeven in de laatste 10 minuten. Dat was een oorzaak van veel punten verlies in de eerste seizoenshelft.Noodles![]()
Ik vind het vele opbouwen via de backs ook wel zorgelijk en jammer.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar gaat het over? In Warschau hadden we eentje of zelfs twee moeten prikken. Hier hadden we ook al 2 of 3 moeten maken. Gaan ze erin dan klaagt niemand. Nu wordt er gemist en wordt alles erbij gehaald. Tuurlijk waren de vleugelspelers kut, maar dat zijn ze al hele seizoen dus dat mag niemand verbazen.
Zo slecht is het verder allemaal niet...![]()
Voor de liefhebber: ontwikkeling van Ajax in de Euro Club index sinds 2007:
http://www.euroclubindex.(...)amID=2&From=20150701.
We zijn na een flinke dip weer aan het opkrabbelen, prestaties volgen een soort conjunctuur![]()
![]()
Het zou ook wel schandalig zijn als ze er uit waren gevlogenquote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Lijkt me ook meespelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:17 schreef skysherrif het volgende:
Heeft het ook gewoon niet te maken met het feit dat het team van ajax bijna op is, dolberg speelt nu bijna alles volledig en heeft jong ajax praktisch overgeslagen om aan prof niveau te wennen, younes is conditioneel nooit goed geweest, traore heeft africa cup gehad, ziyech is nooit gewend zoveel kilometers te maken en extra werk te verrichten, sanchez heeft door de colombiaanse competitie volgens mij ook amper rust gehad in de zomer (toch?) hij oogt iig in veel wedstrijden vermoeid en schone is voetballend leuk, maar kan het ook niet bijbenen in bepaalde wedstrijden..Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Bosz knipoogt: "Maar ik ga wel twee anderen opstellen, hoor"
Ajax haalt opgelucht adem dat het in de achtste finales van de Europa League staat. Smet is wel dat Davinson Sanchez en Joël Veltman geschorst zijn voor de volgende Europese wedstrijd.
"Dat is wel zonde natuurlijk, zuur voor die jongens, maar het is niet anders", aldus aanvoerder Davy Klaassen in De Telegraaf. "We hebben met Matthijs de Ligt en Kenny Tete genoeg spelers achter de hand."
Trainer Peter Bosz denkt er ongeveer hetzelfde over. "Ja, het zijn twee schorsingen. Maar ik ga wel twee anderen opstellen, hoor", knipoogt hij tegenover Ajax TV. "Je hebt altijd je groep het liefst compleet, maar we hebben goede spelers in de selectie die dat kunnen opvangen en dat gaan we ook doen."
Ajax weet vrijdagmiddag rond kwart over één welke tegenstander het treft in de achtste finale. Dit zijn de mogelijke tegenstanders in de volgende ronde.
https://www.voetbalprimeu(...)opstellen-hoor-.htmlFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mooi dat we door zijn, maar dit was veel en veel te weinig om serieuze potten te breken in de Europa League. We scoren één keer tegen een team dat er in groepsfase van de Champions League een recordaantal tegen kreeg. Het aanvalsspel is heel matig; er is weinig lijn in te vinden. Bizar hoe vaak de voorhoede, met name Traore, gewoon wandelt als een verdediger of middenvelder aan de bal is. Zonder die diepgang kun je nooit een steekbal geven.
Wat wél goed gaat bij vlagen is het drukzetten op de juiste momenten. Daarmee worden opvallend vaak overtalsituaties gecreëerd, die vervolgens dan weer dramatisch uitgespeeld worden.![]()
we krijgen nul tegendoelpunten tegen een team dat er 3 weet in te leggen tegen real madrid.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:07 schreef Kopsterk het volgende:
Mooi dat we door zijn, maar dit was veel en veel te weinig om serieuze potten te breken in de Europa League. We scoren één keer tegen een team dat er in groepsfase van de Champions League een recordaantal tegen kreeg. Het aanvalsspel is heel matig; er is weinig lijn in te vinden. Bizar hoe vaak de voorhoede, met name Traore, gewoon wandelt als een verdediger of middenvelder aan de bal is. Zonder die diepgang kun je nooit een steekbal geven.
Wat wél goed gaat bij vlagen is het drukzetten op de juiste momenten. Daarmee worden opvallend vaak overtalsituaties gecreëerd, die vervolgens dan weer dramatisch uitgespeeld worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik blijf erbij dat de omschakeling dramatisch is. Dat die 5 tegen 1 overtal situatie niet werd benut (ging ook in een slakkentempo) was natuurlijk lachwekkend. Maar er waren wel meer momenten waar een iets beter lopende omschakeling gewoon een goal of in ieder geval een 100% kans betekende. Daarmee breek je een tegenstander ook. Als je snel na de 1-0 ook nog de 2-0 had gemaakt, dan was de wedstrijd wel gespeeld. Nu bleef het nog weer tot de laatste minuut spannend.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:07 schreef Kopsterk het volgende:
Wat wél goed gaat bij vlagen is het drukzetten op de juiste momenten. Daarmee worden opvallend vaak overtalsituaties gecreëerd, die vervolgens dan weer dramatisch uitgespeeld worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die momenten waarbij Younes en Ziyech (gefaalde schaar moment) naar binnen kapten en de bal verloren terwijl de opstomende vrije man Viergever compleet werd genegeerd waren tekenend. Ontzettend amateuristisch en dom.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat de omschakeling dramatisch is. Dat die 5 tegen 1 overtal situatie niet werd benut (ging ook in een slakkentempo) was natuurlijk lachwekkend. Maar er waren wel meer momenten waar een iets beter lopende omschakeling gewoon een goal of in ieder geval een 100% kans betekende. Daarmee breek je een tegenstander ook. Als je snel na de 1-0 ook nog de 2-0 had gemaakt, dan was de wedstrijd wel gespeeld. Nu bleef het nog weer tot de laatste minuut spannend.![]()
Dat is duidelijk, maar de relevante vraag in dezen is of het een kwestie van kwaliteit is, of dat het trainbaar is. Positiespelletjes van 6 tegen 5 of 3 tegen 2 lijken me redelijk basismateriaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat de omschakeling dramatisch is. Dat die 5 tegen 1 overtal situatie niet werd benut (ging ook in een slakkentempo) was natuurlijk lachwekkend. Maar er waren wel meer momenten waar een iets beter lopende omschakeling gewoon een goal of in ieder geval een 100% kans betekende. Daarmee breek je een tegenstander ook. Als je snel na de 1-0 ook nog de 2-0 had gemaakt, dan was de wedstrijd wel gespeeld. Nu bleef het nog weer tot de laatste minuut spannend.![]()
Volgens mij is veel te lang met de bal blijven lopen gewoon een kwaaltje dat eruit getraind kan worden. Veel van die counters hebben nul snelheid omdat spelers met de bal aan de voet blijven aflopen op een verdediger totdat ze er zo ongeveer tegenaan staan, terwijl een pass in de diepte de aanval veel sneller maakt. Bijkomend probleem is vaak wel dat die diepte niet of nauwelijks gezocht wordt. Met een beetje pech zijn er dan vaak alweer andere verdedigers teruggesprint en is je overtal situatie verkeken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, maar de relevante vraag in dezen is of het een kwestie van kwaliteit is, of dat het trainbaar is. Positiespelletjes van 6 tegen 5 of 3 tegen 2 lijken me redelijk basismateriaal.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Juist dit is tekenend voor hoe Ajax in de laatste siezoenen speelt. Counters die niet worden uitgespeeld. Ik snap serieus niet hoe een profclub er niet in slaagt counters goed uit te spelen. Je bent tenslotte een profvoetballer? Dan moet je toch weten hoe je dat hoort uit te spelen?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is veel te lang met de bal blijven lopen gewoon een kwaaltje dat eruit getraind kan worden. Veel van die counters hebben nul snelheid omdat spelers met de bal aan de voet blijven aflopen op een verdediger totdat ze er zo ongeveer tegenaan staan, terwijl een pass in de diepte de aanval veel sneller maakt. Bijkomend probleem is vaak wel dat die diepte niet of nauwelijks gezocht wordt. Met een beetje pech zijn er dan vaak alweer andere verdedigers teruggesprint en is je overtal situatie verkeken.
Maar Ajax heeft sowieso problemen om de diepte op te zoeken, daardoor is het spel ontzettend statisch geworden doordat teveel op balbezit wordt gespeeld en gecontroleerd de bal laten rondgaan. Echter gaat dit ten koste van de tempo. Onder Frenkie was dit enorm, onder Bosz valt het nog enigzins mee. Maar nog steeds mis ik dat vooral de buitenspelers niet de diepte in gaan.
Er is nog genoeg werk aan de winkel Peter
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
FLIKKER OP MET JE REALISME DAAR IS OP HET INTERNET HELEMAAL GEEN PLAATS VOOR GODVERDOMME EIKEL!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo slecht is het verder allemaal niet..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het spijt mequote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:28 schreef Dven het volgende:
[..]
FLIKKER OP MET JE REALISME DAAR IS OP HET INTERNET HELEMAAL GEEN PLAATS VOOR GODVERDOMME EIKEL!
Waardeloos seizoen tot dusver, uitgeschakeld in beker, kampioen worden we niet, volgende ronde eindstation in EL. Slechte vleugelspelers, geen nieuwe linksback, Sinkgraven, Veltman
, Ziyech
, Bosz kan er niks van. Volgend jaar weer tussenseizoen, CL mogen we vergeten, schoonmaak in elftal. 12 miljoen voor Neres weggegooid
Beleid
Marc Netto
![]()
ALLES IS KUT![]()
Mokkiegod pareertquote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we krijgen nul tegendoelpunten tegen een team dat er 3 weet in te leggen tegen real madrid.
Er trouwens vier scoort tegen Madrid over twee wedstrijden
Dat was inderdaad schrijnend. Ik zou in de D3 van NBSVV nog begrepen hebben wanneer ik om die reden een wissel zou hebben gekregen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die momenten waarbij Younes en Ziyech (gefaalde schaar moment) naar binnen kapten en de bal verloren terwijl de opstomende vrije man Viergever compleet werd genegeerd waren tekenend. Ontzettend amateuristisch en dom."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Stukken beterquote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het spijt me
Waardeloos seizoen tot dusver, uitgeschakeld in beker, kampioen worden we niet, volgende ronde eindstation in EL. Slechte vleugelspelers, geen nieuwe linksback, Sinkgraven, Veltman
, Ziyech
, Bosz kan er niks van. Volgend jaar weer tussenseizoen, CL mogen we vergeten, schoonmaak in elftal. 12 miljoen voor Neres weggegooid
Beleid
Marc Netto
![]()
ALLES IS KUT
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het spijt me
, Ziyech
Beleid
Marc Netto
![]()
ALLES IS KUT![]()
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
perfecte opsomming van dit seizoen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het spijt me
, Ziyech
Beleid
Marc Netto
![]()
ALLES IS KUTFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat we het even wetentwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 24-02-2017 om 11:42:08Om 13:00 uur loting @EuropaLeague. #Ajax adviseert supporters nog even te wachten met het boeken van reizen ivm eventuele sanctie UEFA. #UEL reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
zijn er onderzoeken naar bepaalde clubs dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:49 schreef Tagliano het volgende:
Dat we het even wetentwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 24-02-2017 om 11:42:08Om 13:00 uur loting @EuropaLeague. #Ajax adviseert supporters nog even te wachten met het boeken van reizen ivm eventuele sanctie UEFA. #UEL reageer retweet
beter gezegd, welke clubs zou dit over kunnen gaanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mwehquote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:49 schreef Tagliano het volgende:
Groot fan van User Wotte![]()
gaat zeker nog over die wedstrijd in luikquote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:56 schreef Tjacka het volgende:
Is we gisteren iets gebeurt dan voor een sanctie?![]()
gebeurdquote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:56 schreef Tjacka het volgende:
gebeurdquote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:56 schreef Tjacka het volgende:
Prima seizoen in Europa, 14.460 puntjes gescoord al voor de UEFA ranking, 23ste van Europa. Een PSV heeft er 7.460 waarvan vier punten puur door deelname. Zo scoort PSV elk jaar, behalve vorig seizoen (19.350 punten)![]()
die aantallen moeten de norm worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Prima seizoen in Europa, 14.460 puntjes gescoord al voor de UEFA ranking, 23ste van Europa. Een PSV heeft er 7.460 waarvan vier punten puur door deelname. Zo scoort PSV elk jaar, behalve vorig seizoen (19.350 punten)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De fakkels op het veld in Luik.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zijn er onderzoeken naar bepaalde clubs dan?
beter gezegd, welke clubs zou dit over kunnen gaan![]()
Dat duurt ook langquote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
gaat zeker nog over die wedstrijd in luikGroot fan van User Wotte![]()
hadden ze dat niet voor de afgelopen wedstrijd kunnen beslissen, zijn nu alweer een ronde verder. duurt lang zegquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou wel raar zijn als we daar uitsluiting voor krijgen. Luik kreeg 30k boete ofzo?Groot fan van User Wotte![]()
eurosport geloof ikquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wellicht heb je gelijk, maar PSV is voorlopig wel de laatste (en enige) club die in de CL iets liet zien. Daar mag Ajax niets over zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Prima seizoen in Europa, 14.460 puntjes gescoord al voor de UEFA ranking, 23ste van Europa. Een PSV heeft er 7.460 waarvan vier punten puur door deelname. Zo scoort PSV elk jaar, behalve vorig seizoen (19.350 punten)Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
PSV kreeg een chanant slechte poule in de CL, maar dat mag je niet zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:21 schreef yats het volgende:
[..]
Wellicht heb je gelijk, maar PSV is voorlopig wel de laatste (en enige) club die in de CL iets liet zien. Daar mag Ajax niets over zeggen.
Ik durf zelfs van een wanvertoning te spreken dat ze daar niet groephoofd zijn geworden.![]()
was ook de enige NL club in de CL. VCL niet meegerekend.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:21 schreef yats het volgende:
[..]
Wellicht heb je gelijk, maar PSV is voorlopig wel de laatste (en enige) club die in de CL iets liet zien. Daar mag Ajax niets over zeggen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
United zou ik toch niet slecht noemen. Ik hoop dat Ajax die ontloopt eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
PSV kreeg een chanant slechte poule in de CL, maar dat mag je niet zeggen.
Ik durf zelfs van een wanvertoning te spreken dat ze daar niet groephoofd zijn geworden.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
toen wel, erg slecht zelfsquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:23 schreef yats het volgende:
[..]
United zou ik toch niet slecht noemen. Ik hoop dat Ajax die ontloopt eigenlijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik zag het ja, je weet gewoon dat Donny iets zei in de richting van :"thats you"quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:24 schreef Brammess het volgende:
https://twitter.com/foquintha/status/835086726305574914
De Neer
of in ieder geval impliceerdeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
haha dit is gewoon schattig.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:24 schreef Brammess het volgende:
https://twitter.com/foquintha/status/835086726305574914
De Neer![]()
nee, ik heb ergens gelezen dat bosz zei dat neres daar sowieso niet gaat spelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:25 schreef Brammess het volgende:
Vanavond kan Jong Ajax trouwens periodekampioen worden. Zal Neres meespelen?![]()
Inderdaad, PSV heeft de hoogste piekprestatie neergezet vorig jaar. Prestatie nummer 2, 3 en 4 zijn door Ajax neergezet. Overall presteert Ajax gewoon een stukje beter, ook als je er objectief naar kijkt.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:21 schreef yats het volgende:
[..]
Wellicht heb je gelijk, maar PSV is voorlopig wel de laatste (en enige) club die in de CL iets liet zien. Daar mag Ajax niets over zeggen.![]()
Aha, dat is wel taai.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nee, ik heb ergens gelezen dat bosz zei dat neres daar sowieso niet gaat spelen.
Zegt wel wat dat Bosz hem dan al zo hoog inschat. Met Sanchez werd zelfs wat rustiger gedaan.![]()
Ha, dat is toch wel een milestonequote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:27 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
nickgod, eindelijk eens waardering![]()
![]()
Ook wel een beetje genant dat er maar één speler van Ol. Lyon in staat. Was dus niet zozeer de kracht van Lyon maar met name de zwakte van AZquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:27 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
nickgod, eindelijk eens waardering
Geeen Anderlecht
geen ManUFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
gent genk of kopenhagenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
gent genk tegen elkaarFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nou moet te doen zijn mannenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een zien of Boilesen zijn eerste minuten voor Kopenhagen tegen Ajax gaat makenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niks mis mee, kunnen we hebben. Ook paar aardige tegenstanders tegen elkaar, dat scheelt ook weer een hoop voor eventuele volgende ronde![]()
Mooier had je niet kunnen loten
Viel gisteren in de 89e minuut in dus ik begrijp je cynisme niet zo goedquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:18 schreef Tagliano het volgende:
Een zien of Boilesen zijn eerste minuten voor Kopenhagen tegen Ajax gaat maken![]()
Daar is ZANKA de topspeler he jongens
als jullie dit niet winnen.. nouja als PSV fan mag ik natuurlijk niets roepen maar toch[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jup, daar kun je ook prima Genk/Gent, APOEL/Anderlecht of Olympiakos/Besiktas loten.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:18 schreef Heeinz het volgende:
Niks mis mee, kunnen we hebben. Ook paar aardige tegenstanders tegen elkaar, dat scheelt ook weer een hoop voor eventuele volgende ronde[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh wowquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Viel gisteren in de 89e minuut in dus ik begrijp je cynisme niet zo goed
Dat heb ik niet meegekregen, excuusMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: