Minstens. Je onderschat hoeveel Turken en Marokkanen normaal niet stemmen maar nu wel opkomen om voor DENK te gaan stemmen.quote:
Kitty was belangrijkerquote:Op woensdag 22 februari 2017 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Item met Marko dus maar 5 minuten?
Het bouwt zich op tot het eind van de uitzending en vannacht in Jort zijn Château is de ontlading.quote:Op woensdag 22 februari 2017 23:40 schreef Handleiding het volgende:
De seksuele spanning tussen Jort-Martha en Eva spat van de TV af.
Daarna nog een ijsje halen bij Opa Verstappen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 23:47 schreef tralalala het volgende:
Speciaal voor dit interview naar Nederland gekomen voor 5 minuutjes.
zou je haar doen?quote:Op woensdag 22 februari 2017 23:48 schreef Onnoman het volgende:
en jinek gaat weer geil engels praten
Het was geen Klaver verhaal. Verstappen had alle middelen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Ondekt"
Vader Jos heeft hem toch vanaf de luiers in de simulator gedrukt en overal gepushed?
Inderdaad en gelijk klappen voor het opzoeken van de grindbakquote:Op woensdag 22 februari 2017 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Ondekt"
Vader Jos heeft hem toch vanaf de luiers in de simulator gedrukt en overal gepushed?
"de ontdekker" heeft het verhaal naast de grindbak.quote:Op woensdag 22 februari 2017 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Ondekt"
#ChocoladeSennaWintquote:Op woensdag 22 februari 2017 23:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
Maar laten we het over het nieuwe seizoen hebben
Hij is te lelijk voor Ferrari.quote:Op woensdag 22 februari 2017 23:52 schreef Joezi het volgende:
Zou Max wel eens bij Ferrari willen zien
quote:Op woensdag 22 februari 2017 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij is te lelijk voor Ferrari.
neequote:
Sophie heeft Max ontdekt... (Na de zwangerschapstestquote:Op woensdag 22 februari 2017 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Ondekt"
Met tong erbijquote:Op woensdag 22 februari 2017 23:57 schreef BobW het volgende:
We kregen niet te zien of Jort een kus kreeg of niet
Jort krijgt geen kus, wel opengesperde benen in Jinek's appartement straks.quote:Op woensdag 22 februari 2017 23:57 schreef BobW het volgende:
We kregen niet te zien of Jort een kus kreeg of niet
Maar eerst komt Martha langs.quote:Op woensdag 22 februari 2017 23:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Jort krijgt geen kus, wel opengesperde benen in Jinek's appartement straks.
I took her from behind.quote:
TimmerFransquote:* Frans Timmermans bespreekt de staat van Europa
* Erik Van Looy over dé Vlaamse filmhit 'De Premier'
* De volledige cast van The Passion is te gast!
Dat is wel wat gemeen voor Judas.quote:
Sorry, ik vind hem een volksmennerquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:09 schreef noodgang het volgende:
Wat kan hij mooi praten he, die Timmerfrans
Eens soort Edwin van der Sar.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sorry, ik vind hem een volksmenner
Ik was lichtelijk cynisch, het is vaak nogal overdrevenquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sorry, ik vind hem een volksmenner
Die pathetische speech bij de VN-veiligheidsraad was er idd ietwat over.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik was lichtelijk cynisch, het is vaak nogal overdreven
Ik ben eigenlijk alleen jaloers op zijn talenknobbel en accenten.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die pathetische speech bij de VN-veiligheidsraad was er idd ietwat over.
Timmerhans lijkt me geen goede keeper.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Eens soort Edwin van der Sar.
Zijn Frans is lelijk hoor, net als zijn Russisch.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen jaloers op zijn talenknobbel en accenten.
Je suis Frans Timmerhommes.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zijn Frans is lelijk hoor, net als zijn Russisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |