Na?! Niet zo inefficiënt, dat kan ook synchroon. Geboren op een bedje van klatergoud, hier is onze lieve Noud!quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik mijn baby ook even lanceren na het plassen?
quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:49 schreef Svane het volgende:
[..]
Na?! Niet zo inefficiënt, dat kan ook synchroon. Geboren op een bedje van klatergoud, hier is onze lieve Noud!
Hoppa.
gewoon doen. Sq kan dat makkelijk handelenquote:Op woensdag 22 februari 2017 19:04 schreef Thistleweed het volgende:
Ik wilde een heel flauw Patricia Paay grapje maken maar weet het toch niet zo te formuleren dat het niet te grof wordt
Ja, we hebben het bewijs duidelijk kunnen zienquote:Op woensdag 22 februari 2017 19:53 schreef Thistleweed het volgende:
Wat fijn FF. Weten jullie nu ook zeker dat het twee meiden worden?
Wat leukquote:Op woensdag 22 februari 2017 20:05 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ja, we hebben het bewijs duidelijk kunnen zien
Noud rijmt wel op behoorlijk zoutquote:Op woensdag 22 februari 2017 19:04 schreef Thistleweed het volgende:
Ik wilde een heel flauw Patricia Paay grapje maken maar weet het toch niet zo te formuleren dat het niet te grof wordt
wat fijn zeg! (En terecht!)quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:21 schreef Logician2.0 het volgende:
Mijn partner had vandaag de oncoloog & gyn gebeld om een afspraak voor een gezamelijk gesprek te maken, bij de uitleg werd hij al direct onderbroken met de mededeling "dat dit toch meer dan normaal was dat ik mij zo voelde in deze situatie" en ze maakte ondanks dat er eigenlijk geen plek was direct een plekje vrij.
Ook kreeg hij de opdracht om de boodschap door te geven dat ik mij absoluut niet bezwaard moest voelen en altijd mocht bellen als ik ergens mee zat etcetc.
quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:05 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ja, we hebben het bewijs duidelijk kunnen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
Zou tombo nou toch gewoon bevallen zijn vandaag met d'r laatste post om 10:07? Zou wel de grap van het jaar zijn
God ik mag toch hopen dat ik voorlopig niet in deze lijst kom haha!quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:58 schreef Kyara het volgende:
Zeg Svane, wat hangt jij hier ineens veel rond. Mag je ook in de lijst?
quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:03 schreef Svane het volgende:
[..]
God ik mag toch hopen dat ik voorlopig niet in deze lijst kom haha!ik ben net een beetje van mijn postzwanger-ikwilmeteeneenderdeaaaaaaaah-gevoel af en dat bevalt me wel. Maar je hebt wel gelijk, ik ben hier meer dan in baby- en kleutertopic waar ik thuis hoor. Ik vind de spanning van mensen die baren en die geslacht bekend maken enenenen zo leuk! En een rel op z'n tijd ook. Al mijn verlangens in een topic
Maar als jij je drieling aankondigt, durf ik er wellicht ook nog 1, kyaar!
Nee, van tevoren werd me al verteld dat ze daar niet op testen. Ik kreeg enkel een zeer lief en persoonlijk smsje met de uitslag.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:56 schreef Svane het volgende:
Skittles weet jij nu eigenlijk ook de sekse van je baby al dmv nipt?
Wat een romantisch sms'je inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2017 22:08 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nee, van tevoren werd me al verteld dat ze daar niet op testen. Ik kreeg enkel een zeer lief en persoonlijk smsje met de uitslag.
[ afbeelding ]
![]()
Je moet nu niet laf gaan doen met eentje hoor. We missen nog wat tweelingen in het rijtje!
awww. Hier ook eerste deel van de nacht op mij geslapen. Ze lijkt ook een tikje misselijkquote:Op donderdag 23 februari 2017 06:01 schreef WupWup het volgende:
Hij poept, plast en drinkt, maar we hadden even een zware eerste helft van de nacht met krampenNu ligt hij bovenop me te slapen en blijf ik maar even stilzitten...
Ja,we zijn wel relaxed weer, inclusief relaxte babyquote:Op donderdag 23 februari 2017 06:38 schreef WupWup het volgende:
Klinkt alsof ze lekker de ruimte bij je had nogHoe vond je de bevalling?
Marel, zijn jullie al wat bijgekomen?
Sq, ben je al aan het persen?
maak je geen zorgen! Ik wacht nog even rustig af hoorquote:Op donderdag 23 februari 2017 07:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd TomboWat bijzonder nog zo veel gedraai op het einde! Hopelijk is de misselijkheid bij mini snel over en houden de naweeen op
![]()
Nog even volhouden hoor SQ! Ik ben nog lang niet klaar voor de top 3
Als je zwanger bent mag je jezelf ook trakteren op B&J als het niet in de aanbieding is.quote:Op donderdag 23 februari 2017 09:43 schreef Vieve6 het volgende:
Er is zeker nergens ben&jerrys in de aanbieding....? Sinds het daar gister over ging heb ik er zininnnnn...
Ik ben ook nieuwsgierig naar de namen : ).
Ai slot erop gooien en sleutel verstoppen !quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn man appt dat ie een koortslip heeft dus ik knijp nog even tien dagen mijn benen samen ktnxbye
omgquote:Op donderdag 23 februari 2017 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn man appt dat ie een koortslip heeft dus ik knijp nog even tien dagen mijn benen samen ktnxbye
Klopt toen was ik 2-3 en omdat ik daarna een mk kreeg heb ik nu zo'n dubbele clearblue pakket gekocht en ik heb nu voor het eerst een 3+quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voel me zelfs een beetje boos terwijl hij er natuurlijk ook niks aan kan doen. Maar het voelt alsof het zijn schuld is dat ik nu nog minstens anderhalve week door moet zwangeren ofzo. Nou ja, meteen smeren dan maar en hopen dat het snel onder controle is
Aloria, jij had toch al positief getest?
Ik gok dat ik inderdaad nu bijna 6 weken ben, kan ook haast niet andersquote:Op donderdag 23 februari 2017 11:19 schreef Skittles het volgende:
Laat Noud dan nog maar even wachten inderdaad![]()
Hoe ver ben je volgens eigen berekening Aloria?
Hier kan ik geen mvm doen, weet gelijk iedereen hetquote:Op donderdag 23 februari 2017 11:21 schreef DonnaRush het volgende:
Super fijn weer zo`n mooie test Aloria!
Ik heb morgen MVM, dus hopelijk ook weer een mooie test!
fijn Aloria.quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:20 schreef Aloria het volgende:
[..]
Klopt toen was ik 2-3 en omdat ik daarna een mk kreeg heb ik nu zo'n dubbele clearblue pakket gekocht en ik heb nu voor het eerst een 3+
Ja daarom nu maar 2 gekocht, voor mijn gerust stelling wilde ik de 3+ zien en niet dat hij op 2-3 blijft haken.Dit is ook de aller laatste test die ik doe, nu de echo afwachten komende woensdag, hopelijk tikt er een mooi hartjequote:Op donderdag 23 februari 2017 12:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
fijn Aloria.
Ik vind die testen vreselijk, althans, om een keer vast te stellen dat je zwanger bent vind ik ze prima. Ik heb er vorige week een gedaan twee dagen voor mijn verwachte menstruatie. Daarna niet meer. Voor mijn miskraam liepen ze niet op van 2-3, en daar heb ik vervolgens wekenlang over in de stress gezeten. Achteraf terecht. Dat wil ik mezelf niet aandoen deze keer.
tja ergens wil ik ook die drie plus zien, maar ik denk dat ik stuk ga als ik dat niet zie, en ik heb een drukke werkweek en dat kan ik dus nu echt even niet aan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:40 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ja daarom nu maar 2 gekocht, voor mijn gerust stelling wilde ik de 3+ zien en niet dat hij op 2-3 blijft haken.Dit is ook de aller laatste test die ik doe, nu de echo afwachten komende woensdag, hopelijk tikt er een mooi hartje![]()
Mag ik je leeftijd vragen Aventura ?
Ja ik heb 3 dagen werken 1 dag vrij en nu 4 dagen werkenquote:Op donderdag 23 februari 2017 12:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
tja ergens wil ik ook die drie plus zien, maar ik denk dat ik stuk ga als ik dat niet zie, en ik heb een drukke werkweek en dat kan ik dus nu echt even niet aan.
Ik ben deze maand 39 geworden.
das altijd hequote:Op donderdag 23 februari 2017 12:52 schreef Theeleuter het volgende:
Pfoe, drukke weken achter de rug. Alsof men zich nu net realiseert dat volgende week mijn laatste werkweek is![]()
Even jompelen voor Marel, Wup en Tombo!![]()
![]()
![]()
Jouw beurt SQ
Oh, en welkom Aloria![]()
Dankje!quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Die tests zeggen echt helemaal niks dus ik snap heel goed dat je daar niet aan begint aventura. Ik hoop zo dat dit eindelijk jullie gewenste tweede kindje is! Wanneer krijg jij een echo?
Meisje nu. Ik had bij beide ook heel erge buikpijn.quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:23 schreef Aventura het volgende:
Ik heb trouwens heel andere kwaaltjes dan bij nummer 1. Ben misselijk, heb pijnlijke borsten en ook wel buikpijn. Vannacht was het best hevig. Hopelijk hoort dat laatste er ook allemaal bij.
jij altijd met je bakerpraatquote:Op donderdag 23 februari 2017 13:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Meisje nu. Ik had bij beide ook heel erge buikpijn.
Ooit zal ik toch wel gelijk hebben???quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij altijd met je bakerpraat![]()
Ik kan het me heel goed voorstellen, ik was de eerste weken ook helemaal niet zo blij. Want op mijn 41e had ik, ook al heb ik daar verder geen geschiedenis mee, ook een aanzienlijke grotere kans op een miskraam (en ook weer grotere kans op afwijkingen, dus dan daarna weer de spanning rond de tests). Het is jammer, maar als die eerste hobbels zijn genomen hoop ik dat je net zo'n fijne en onbezorgde zwangerschap gaat hebben in de maanden erna als bij je eerste. Bij mij is dat wel gekomen (zeker ook toen de misselijkheid eindelijk over ging), ik geniet er nu weer echt van. (Ok, nu even kink in de kabel doordat mijn vader er zo slecht aan toe is, maar da's een ander verhaal).quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:31 schreef Aventura het volgende:
Ik ben verder niet zo bezig met me zwanger voelen en daar blij mee zijn. Ik ben eigenlijk alleen maar heel bang en ik kan me haast niet voorstellen dat het goed afloopt. Dat is heel erg, maar helaas niet onrealistisch op mijn leeftijd en met mijn geschiedenis. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik de eerste keer in ieder geval een fijne en onbezorgde zwangerschap had
Ben je ookquote:Op donderdag 23 februari 2017 15:04 schreef Cygne het volgende:
Ik voel me echt prozwanger zo op nummer 2.
Twee keer knipperen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:57 schreef DonnaRush het volgende:
Haha prozwanger.
Ik kom straks onder aan in de lijst denk ik zo. Noobzwanger
Wat balen, SQ! Maar hij zou niet de eerste papa zijn met een koortslip, hè. Er is vast iets op te bedenken!quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voel me zelfs een beetje boos terwijl hij er natuurlijk ook niks aan kan doen. Maar het voelt alsof het zijn schuld is dat ik nu nog minstens anderhalve week door moet zwangeren ofzo. Nou ja, meteen smeren dan maar en hopen dat het snel onder controle is
Aloria, jij had toch al positief getest?
Ik las propquote:Op donderdag 23 februari 2017 15:04 schreef Cygne het volgende:
Ik voel me echt prozwanger zo op nummer 2.
Zat er niet gewoon een drol dwars?quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Meisje nu. Ik had bij beide ook heel erge buikpijn.
Oeh, fijn dat je dat ook nog kan afronden! Was het trouwens fijn om weer even aan het werk te zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:38 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat lekker Gogo, verlof![]()
Ik tel ondertussen ook af, nog maar 7 werkdagenScriptie is zo goed als af, alleen nog samenvatting
wat ik nog weet van vorige keren HHB is dat je ook veel tassen krijgt (dus dan loop je dingen bij elkaar te duwen enzo), dus ik zou een grote starttas meenemen en dan wel kijken?quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:47 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Is er al iemand op de negenmaandenbeurs geweest dit jaar? Ik ga morgen (voor het eerst) en ben benieuwd hoe veel tassen ik mee moet nemenzijn er goede deals? Ik hoop op een mooie aanbieding voor draagdoeken, maar alles dat gratis is neem ik ook wel mee
(in mijn hoofd gaat iedereen met van die trekkarretjes maar dat vertik ik)
Ik ben net thuis! Neem geen tas mee, daar word je mee doodgegooid. Als je nog geen kinderwagen/babykamer besteld hebt maar wel op het oog, doe dat dan op de beurs. En koop de kruidvat-tas van 3 euro, zeker als je nog weinig hebt is dat een erg goede deal. Verder hebben ze vooral veel goede aanbiedingen voor eten maar daar heb je nu nog niks aan. Aanbod aan draagdoeken is beperkt, maar er zijn minimaal twee stands voor. Ook wat dragers gespot, zowel ergonomisch als niet. Lijkt sowieso steeds meer te worden, drie jaar terug hadden ze vrijwel niks.quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:47 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Is er al iemand op de negenmaandenbeurs geweest dit jaar? Ik ga morgen (voor het eerst) en ben benieuwd hoe veel tassen ik mee moet nemenzijn er goede deals? Ik hoop op een mooie aanbieding voor draagdoeken, maar alles dat gratis is neem ik ook wel mee
(in mijn hoofd gaat iedereen met van die trekkarretjes maar dat vertik ik)
Hmm, wij hebben wel een kinderwagen besteld bij Baby-dump, met gratis tas en maxi-cosi. Morgen maar kijken of die deal beter is! Die kruidvattas zal ik dan ook zeker meepakken. Ik heb wel een bon voor gratis drinkbeker, maar die is op=op, dus zal me niet verbazen als die al op is als ik er ben..quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:35 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik ben net thuis! Neem geen tas mee, daar word je mee doodgegooid. Als je nog geen kinderwagen/babykamer besteld hebt maar wel op het oog, doe dat dan op de beurs. En koop de kruidvat-tas van 3 euro, zeker als je nog weinig hebt is dat een erg goede deal. Verder hebben ze vooral veel goede aanbiedingen voor eten maar daar heb je nu nog niks aan. Aanbod aan draagdoeken is beperkt, maar er zijn minimaal twee stands voor. Ook wat dragers gespot, zowel ergonomisch als niet. Lijkt sowieso steeds meer te worden, drie jaar terug hadden ze vrijwel niks.
Wij hebben een kinderwagen besteld vandaag. Toch maar een nieuwe bugaboo Donkey, en heb er een mooie deal van kunnen maken met twee voetenzakken en twee dooky's er gratis bij. Ze hadden zowel bij de babydump als babypark een actie met gratis voetenzak, maar dus maar 1 voetenzak voor een tweelingwagen. Uiteindelijk de luiertas en campingbedje kunnen inwisselen voor een tweede voetenzak. En ik heb twee roze konijntjes gekocht, na heel lang twijfelen omdat ik roze eigenlijk maar stom vind.
Dat is ook wel een prima deal, misschien nog wel beter. Maar bugaboo is meestal uitgezonderd bij dergelijke deals, maar nu dus een keer niet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:42 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Hmm, wij hebben wel een kinderwagen besteld bij Baby-dump, met gratis tas en maxi-cosi. Morgen maar kijken of die deal beter is! Die kruidvattas zal ik dan ook zeker meepakken. Ik heb wel een bon voor gratis drinkbeker, maar die is op=op, dus zal me niet verbazen als die al op is als ik er ben..
verlof voor Gogo! Genieten!
Helaas ben ik een van die avondmensen... Ga met mijn schoonmoeder en die kon niet eerder. Als het echt rampzalig is, ga ik wel weer naar huisquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:56 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat is ook wel een prima deal, misschien nog wel beter. Maar bugaboo is meestal uitgezonderd bij dergelijke deals, maar nu dus een keer niet.
En bekers hebben ze nog ruimschoots, de beurs loopt nog tot zondag heik zou wel zorgen dat je voor 5 uur weg bent, toen werd het opeens veel drukker met avondmensen.
En ik vergat ook te juichen voor gogo, dus bij dezen alsnog. Verlof
Mwah, als je de prijs van tickets erbij optelt denk ik niet dat je veel voordeliger uit bent als je alleen daarvoor gaat, bij de meeste wagens krijg je bij babywinkels ook al 'kadootjes', die je regelmatig ook kan inwisselen voor andere producten. Standaard was het op de beurs bij de babydump een gratis reisbedje, dooky en luiertas (+ bij bugaboo de voetenzak, maar dat leek van bugaboo zelf dus geen idee of dat bij andere merken ook zo is). Bij de babypark was het een luiertas en ¤50 tegoedbon (+ voetenzak bij bugaboo). Bij de fabrikanten zelf kun je niet kopen, alleen voor laten lichten.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:07 schreef ingee het volgende:
Ik zoek nog een kinderwagen, maar geen maxicosi etc. Is het dan de moeite waard om naar die beurs te gaan of komen er verder nog wel betere deals voorbij in de komende maanden?
Fijn he.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:02 schreef Lemijn het volgende:
Ik kreeg net een paar hele echte trappen. Ik voel al weken 'iets' maar dit was echt wel anders. Tof
ja, gaaf!quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:02 schreef Lemijn het volgende:
Ik kreeg net een paar hele echte trappen. Ik voel al weken 'iets' maar dit was echt wel anders. Tof
Hoe was het? Goed gevoel bij?quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:55 schreef Thistleweed het volgende:
Zometeen intake van de kraamhulp
Weet je al zeker dat je weer dezelfde krijgt?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 07:47 schreef Thistleweed het volgende:
Ja zeker, hele fijne kraamhulp maar heb haar ook al bij de eerste gehad dus wist wat ik kon verwachten
Ja echt wel, allemaal kleine mijlpalen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 08:32 schreef Nolita het volgende:
Donna: die eerste weken is het echt van afspraak naar afspraak leven hè. Over 5 nachtjes mag ik voor de combinatietest. Ik kijk vooral uit naar weer een bevestiging dat ik echt zwanger ben het kindje weer gegroeid is. Heb ook besloten na die echo eindelijk aan te sluiten in de op.
En nu blijven!quote:
Wat doe jij bij de vk waaruit blijkt hoe flexibel je (niet) bent?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:34 schreef Cygne het volgende:
[..]
En nu blijven!![]()
Ik kreeg net een glittersticker van de vk. Ze was onder de ondruk van hoe flexibel ik nog ben.
Oh zo hops van de onderzoeksbank afspringen, makkelijk bukken om tas van grond te rapen dat soort dingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:50 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Wat doe jij bij de vk waaruit blijkt hoe flexibel je (niet) bent?
ik zie nu heel rare onderzoeken voor me
Oei dat is balen zegquote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
Op het einde is het al een hele prestatie als je zonder hulp van de behandeltafel af komt
Logi, waarom blijf je jezelf nou toch zo overbelasten joh?
M'n gordijnen zijn trouwens spuuglelijk. Dus ik ga ze ombouwen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:50 schreef Franny_G het volgende:
Jaja, ondertussen begin ik geloof ik een beetje een pinquin loopje te krijgen.
Glitterstickerelastiekendamequote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:48 schreef Cygne het volgende:
[..]
Oh zo hops van de onderzoeksbank afspringen, makkelijk bukken om tas van grond te rapen dat soort dingen.
Oh edit wat SQ zegt dus.![]()
Ik kan het me wel voorstellen, dat je houdt van optie 1. Maar ook dat je lichaam uiteindelijk 2 wel fijner vindt. Iedere keer zo pushen tot de grens lijkt me geen fijne opmaat naar straks een bevallingquote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:55 schreef Logician2.0 het volgende:
Het is een beetje kiezen uit 2 kwaden.
Of rustig aan doen en stijve bekken en teveel nadenken en door beide zaken ook sneller geïrriteerd.
Of dingen ondernemen en bekken losser en minder nadenken + kleuter blij maken.
Enige nadeel vd 2e is dat ik rond etenstijd helemaal afknap, maar dan is manlief er om het over te nemen.
oooh wat lijkt me dat zaligquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:08 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind alle zoetigheid niet meer aantrekkelijk.
Het heeft voordelen, maar ik ben echt een koekjesmonster en taart enzo ook. En nu word ik misselijk van het idee en ik wil ook zo graag genieten van een stukje taart nu. Boehoeeee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al: geslaagd! Tot ik door de stomme ns een uur later thuis kwam dan ik hoopte en nu dus 3 uur na bedtijd nog wakker ben![]()
die is stoerquote:
Uren vermaak dat Aliexpress! Honderd dingen in je mandje want lekker goedkoop. Dan schrikken van het totaalbedrag en snel wegklikken hahahahaquote:
Ikkkkk! Maar ik heb een kledingkoopverbod thuis.quote:
1 meisje voor jou - Aldus ouwewijvenpraat.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:13 schreef Flav het volgende:
Ik behoor dus duidelijk niet bij t groepje zwangeren die prachtig glanzend haar krijgen en een gaaf huidje.
Op t moment is m'n gezicht een maanlandschap aan puisten en m'n haar is na 1 dag ontzettend vettig
Laat het naar de buren sturen!!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:15 schreef Messina het volgende:
[..]
Ikkkkk! Maar ik heb een kledingkoopverbod thuis.
[..]
1 meisje voor jou - Aldus ouwewijvenpraat.
Had ik in het begin ook! Maar het werd beter na de 20 weken (geloof ik). Pre zwangerschap kon ik om de dag mijn haar wassen, nu kan het zelfs om de 2 dagen!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:13 schreef Flav het volgende:
Ik behoor dus duidelijk niet bij t groepje zwangeren die prachtig glanzend haar krijgen en een gaaf huidje.
Op t moment is m'n gezicht een maanlandschap aan puisten en m'n haar is na 1 dag ontzettend vettig
nee joh, ik zit als een gek mijn gordijnen te vermakenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
Nog niets van SQ vanmorgen? Misschien is Noud er al
ja dit. Hoe verder in de zwangerschap hoe beter. Ik heb momenteel geen haaruitval whatsoever en shampoo is nu zelfs niet nodigquote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:35 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Had ik in het begin ook! Maar het werd beter na de 20 weken (geloof ik). Pre zwangerschap kon ik om de dag mijn haar wassen, nu kan het zelfs om de 2 dagen!![]()
Gaaf huidje is alleen iets te veel gevraagd, maar het is iig geen maanlandschap meer
Meldplicht he... Fokkers in heel Nederland houden zich iedere dag nog maar bezig met 1 vraag: Is Noud er al?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, ik zit als een gek mijn gordijnen te vermaken
Wacht maarquote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dit. Hoe verder in de zwangerschap hoe beter. Ik heb momenteel geen haaruitval whatsoever en shampoo is nu zelfs niet nodig
Ssst.quote:
ohhh wat lief !!!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:53 schreef Logician2.0 het volgende:
Ik krijg net gewoon een kaartje namens mijn vriendinnetjes/vrienden met een uitnodiging voor mijn babyshower 4 maart!![]()
![]()
![]()
![]()
Leukkkk!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:53 schreef Logician2.0 het volgende:
Ik krijg net gewoon een kaartje namens mijn vriendinnetjes/vrienden met een uitnodiging voor mijn babyshower 4 maart!![]()
![]()
![]()
![]()
Zondag is ook gewoon een veel betere klusdag dan zaterdag... Hier 'moest' het omdat 2.50 M nogal onhandig ligt midden in de woonkamer hahahaquote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:49 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat leuk Logi![]()
Iedereen aan de klusgoed bezig! Wij zijn weer thuis na 6 dagen bij m'n schoonouders. Het doel was vandaag misschien wat klussen maar vooralsnog liggen we vooral te slapen
Morgen nieuwe kansen!
Wow Cygne, dan ben je wel echt heel erg zwanger hoor!quote:Op zondag 26 februari 2017 00:16 schreef Cygne het volgende:
Ha! 12u geweest dus 37 weken.
Meldplicht.![]()
![]()
Zekerquote:Op zondag 26 februari 2017 09:21 schreef LeSage het volgende:
Die plinten zijn toch wel een belangrijke voorwaarde voor de bevalling
Cygne meldplicht! Nu mag het gewoon
Alles behalve nog steeds die geboortekaartjes.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:39 schreef Sara82 het volgende:
Wat leuk van je vriendinnen Logi!
Cygne, wow, 37 weken! Alles klaar?
Vandaag 21 weken, en zie T2 schopt nu zo hard dat ik het niet alleen aan de buitenkant kan voelen, maar ook kan zien!
Hey en kap 'ns over die plinten, ik was net zover dat ik de afwezigheid ervan niet meer zag hiero.
capsulerenquote:Op zondag 26 februari 2017 11:45 schreef Thistleweed het volgende:
Ik heb ws iemand gevonden die mijn placenta gaat capsuleren, telt dat ook als nesteldrang?
(En bovendien mis ik de ranzige praat de laatste tijd een beetje dus dacht maar even een voorzetje te geven)
Ooohhh, ik weet uit ervaring dat dat nou typisch zo'n klusje is voor 39+5. Geen haast!quote:Op zondag 26 februari 2017 12:25 schreef Cygne het volgende:
[..]
Alles behalve nog steeds die geboortekaartjes.
Komt wel goed idd, we hadden een mooie maar nu kwam ik een site tegen die nog mooiere had.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:33 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Ooohhh, ik weet uit ervaring dat dat nou typisch zo'n klusje is voor 39+5. Geen haast!
quote:Op zondag 26 februari 2017 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
capsulerenZodat je het weer kunt inslikken of wat?
quote:Op zondag 26 februari 2017 12:07 schreef Thistleweed het volgende:
Maar dat geeft niet, onze namen lijken toch op elkaar, na 5 posts denkt iedereen vast dat de ranzige praat sowieso bij jou vandaan kwam![]()
32 wekenIk vind het een mooie mijlpaal, was blij dat ik het gehaald had
is een smoothie dan niet effectiever?quote:Op zondag 26 februari 2017 13:12 schreef Thistleweed het volgende:
[..]![]()
http://missnatural.nl/laa(...)een-sneller-herstel/
Heb er over getwijfeld maar met een depressie en ijzertekort lijkt het me wel fijn.
quote:Op zondag 26 februari 2017 13:12 schreef Thistleweed het volgende:
[..]![]()
Heb er over getwijfeld maar met een depressie en ijzertekort lijkt het me wel fijn.
Ik sla ook overquote:Op zondag 26 februari 2017 14:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]bizar
![]()
Mijn hoofd kan het niet aanmaar in principe is het natuurlijk gewoon n natuurlijk, lichaamseigen iets
dacht dat ik alles al een keer gezien had omtrent zwanger en geboorde en shit.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:12 schreef Thistleweed het volgende:
[..]![]()
ken je de lotusbevalling al?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
dacht dat ik alles al een keer gezien had omtrent zwanger en geboorde en shit.
Nee dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |