abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169095551
Ik heb mijn laatste werkdag gehad. :) Het is zo'n gek idee dat ik pas over ongeveer een half jaar weer aan het werk ga! Nu heb ik op zich nog wel wat studiedingen die ik af hoop te maken voor de baby zich aandient, maar dat ligt een beetje aan de timing van baby. Lijkt ie op mij, dan komt ie te laat en kan ik het rustig afronden. Lijkt ie op man, dan is het maar de vraag of het gaat lukken. Maar ook dan is er geen man overboord. Verder is het wel jammer dat ik met een ieniemieniebaby wel moet gaan solliciteren, ik had dit schooljaar een vervangingsbaan (uren werden ook steeds minder), dus zal voor volgend schooljaar iets anders moeten vinden. Vacatures komen meestal eind april/mei, dus tja... Maar zorgen voor een goede standaardbrief die ik alleen maar hoef te finetunen per vacature.

Maar verlof! Yay! Gek idee!
pi_169095579
quote:
17s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:18 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Ik las prop O+
Dat ook. :')
pi_169095654
Tombo congrats O+ *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_169095683
Wat lekker Gogo, verlof *O*

Ik tel ondertussen ook af, nog maar 7 werkdagen :s) Scriptie is zo goed als af, alleen nog samenvatting *O*
pi_169095750
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:38 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat lekker Gogo, verlof *O*

Ik tel ondertussen ook af, nog maar 7 werkdagen :s) Scriptie is zo goed als af, alleen nog samenvatting *O*
Oeh, fijn dat je dat ook nog kan afronden! Was het trouwens fijn om weer even aan het werk te zijn?
pi_169097265
Yay voor (bijna)verlof dames *O*

En ook voor propzwangeren O+

Mensen die een naam willen weten, DM even want ik zit alleen op mobiel op fok dus dan is beantwoorden makkelijker dan sturen :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 23 februari 2017 @ 18:47:52 #157
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_169097401
Is er al iemand op de negenmaandenbeurs geweest dit jaar? Ik ga morgen (voor het eerst) en ben benieuwd hoe veel tassen ik mee moet nemen :') zijn er goede deals? Ik hoop op een mooie aanbieding voor draagdoeken, maar alles dat gratis is neem ik ook wel mee :P
(in mijn hoofd gaat iedereen met van die trekkarretjes maar dat vertik ik :P)
pi_169098071
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 18:47 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Is er al iemand op de negenmaandenbeurs geweest dit jaar? Ik ga morgen (voor het eerst) en ben benieuwd hoe veel tassen ik mee moet nemen :') zijn er goede deals? Ik hoop op een mooie aanbieding voor draagdoeken, maar alles dat gratis is neem ik ook wel mee :P
wat ik nog weet van vorige keren HHB is dat je ook veel tassen krijgt (dus dan loop je dingen bij elkaar te duwen enzo), dus ik zou een grote starttas meenemen en dan wel kijken?
Er is weinig gratis volgens mij, wel ergggggg voordelig :D en je kan de rugleuning van je triptrap laten graveren gratis, mocht je die al hebben en de naam al weten O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 23 februari 2017 @ 19:20:07 #159
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169098230
Gogo gefeliciteerd met je verlof!

SQ balen van je mans koortslip. Baby trekt zich er vast niks van aan. Je had vast al gevonden dat zonen en en knuffelen wordt afgeraden aan huisgenoten, door het RIVM? En braaf handen wassen. Geheel niet knuffelen lijkt mij ondoenlijk en ook niet helemaal nodig. Hopelijk houd je Noud nog een paar dagen binnen en droogt de koortslip snel in. :X

Aventura, lastig he die onzekerheid? Hopelijk zie je straks met ruim 7 weken inderdaad een kloppend hartje. Ik zou denk ik niet bellen trouwens, en gewoon gaan. Straks tref je een overijverige telefoniste die je afspraak schrapt ofzo.

Hier ook soms buikpijn. Is meestal lucht of andere darmellende :') Man wat kan dat een zeer doen zeg. Gelukkig weet ik dat het geen kwaad kan. Meestal 's avonds gelukkig, dan ga ik gewoon slapen. Helpt tegen bijna alles.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169098422
Oh SQ, koortslippen zijn echt zo klote ;(
Mijn vader had er een bij de geboorte van S. die 2 weken aanhield. En omdat mijn vader nagenoeg blind is kan hij S. niet zien en moet het echt van knuffelen hebben.
Haha, je weet dat je echt zwanger bent als je van dit typen al moet janken :') ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169099297
SQ, bij de drogist kun je ook mondkapjes krijgen, die kan je man dragen mocht de baby wel eerder geboren worden. Wat een narigheid zijn koortslippen toch. Ik had bij mijn eerste een mega uitbraak toen ze een paar maanden oud was, het waren er zo veel dat tellen niet te doen was, sommige zaten half over elkaar heen. Ik vond het doodeng met samen slapen en bv.
pi_169099344
Zometeen intake van de kraamhulp :)
pi_169099510
Geniet van je verlof Gogo *O*
Ik mag ook over zeven dagen 'van de baas' (red.: moi 8-) ).

Veel plezier op de beurs Stroop!
  donderdag 23 februari 2017 @ 20:10:55 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_169100055
Gratis op de huishoudbeurs is toch een hoax tegenwoordig?

Verlof voor gogo! Wat fijn! *O*

En met die koortslip komt het vast wel goed. Baby heeft gelukkig ook mijn dna en ik lijk immuun voor die schijtherpes :P en zolang ik het maar niet heb, want ik moet m voeden ;)

Net weer goedgekeurd bij verloskundige, nu heb ik ze eindelijk alle zes ( :') ) ontmoet dus zeer weinig kans op verrassingen aan het kraambed :D noud ligt nu bibi dus er zit een soort van schot in de zaak.
disclaimer
pi_169101269
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 18:47 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik ben net thuis! Neem geen tas mee, daar word je mee doodgegooid. Als je nog geen kinderwagen/babykamer besteld hebt maar wel op het oog, doe dat dan op de beurs. En koop de kruidvat-tas van 3 euro, zeker als je nog weinig hebt is dat een erg goede deal. Verder hebben ze vooral veel goede aanbiedingen voor eten maar daar heb je nu nog niks aan. Aanbod aan draagdoeken is beperkt, maar er zijn minimaal twee stands voor. Ook wat dragers gespot, zowel ergonomisch als niet. Lijkt sowieso steeds meer te worden, drie jaar terug hadden ze vrijwel niks.

Wij hebben een kinderwagen besteld vandaag. Toch maar een nieuwe bugaboo Donkey, en heb er een mooie deal van kunnen maken met twee voetenzakken en twee dooky's er gratis bij. Ze hadden zowel bij de babydump als babypark een actie met gratis voetenzak, maar dus maar 1 voetenzak voor een tweelingwagen :'). Uiteindelijk de luiertas en campingbedje kunnen inwisselen voor een tweede voetenzak. En ik heb twee roze konijntjes gekocht, na heel lang twijfelen omdat ik roze eigenlijk maar stom vind.
  donderdag 23 februari 2017 @ 20:42:13 #166
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_169101544
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:35 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ik ben net thuis! Neem geen tas mee, daar word je mee doodgegooid. Als je nog geen kinderwagen/babykamer besteld hebt maar wel op het oog, doe dat dan op de beurs. En koop de kruidvat-tas van 3 euro, zeker als je nog weinig hebt is dat een erg goede deal. Verder hebben ze vooral veel goede aanbiedingen voor eten maar daar heb je nu nog niks aan. Aanbod aan draagdoeken is beperkt, maar er zijn minimaal twee stands voor. Ook wat dragers gespot, zowel ergonomisch als niet. Lijkt sowieso steeds meer te worden, drie jaar terug hadden ze vrijwel niks.

Wij hebben een kinderwagen besteld vandaag. Toch maar een nieuwe bugaboo Donkey, en heb er een mooie deal van kunnen maken met twee voetenzakken en twee dooky's er gratis bij. Ze hadden zowel bij de babydump als babypark een actie met gratis voetenzak, maar dus maar 1 voetenzak voor een tweelingwagen :'). Uiteindelijk de luiertas en campingbedje kunnen inwisselen voor een tweede voetenzak. En ik heb twee roze konijntjes gekocht, na heel lang twijfelen omdat ik roze eigenlijk maar stom vind.
Hmm, wij hebben wel een kinderwagen besteld bij Baby-dump, met gratis tas en maxi-cosi. Morgen maar kijken of die deal beter is! Die kruidvattas zal ik dan ook zeker meepakken. Ik heb wel een bon voor gratis drinkbeker, maar die is op=op, dus zal me niet verbazen als die al op is als ik er ben..

*O* verlof voor Gogo! Genieten!
pi_169102306
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:42 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Hmm, wij hebben wel een kinderwagen besteld bij Baby-dump, met gratis tas en maxi-cosi. Morgen maar kijken of die deal beter is! Die kruidvattas zal ik dan ook zeker meepakken. Ik heb wel een bon voor gratis drinkbeker, maar die is op=op, dus zal me niet verbazen als die al op is als ik er ben..

*O* verlof voor Gogo! Genieten!
Dat is ook wel een prima deal, misschien nog wel beter. Maar bugaboo is meestal uitgezonderd bij dergelijke deals, maar nu dus een keer niet.

En bekers hebben ze nog ruimschoots, de beurs loopt nog tot zondag he :P ik zou wel zorgen dat je voor 5 uur weg bent, toen werd het opeens veel drukker met avondmensen.

En ik vergat ook te juichen voor gogo, dus bij dezen alsnog. Verlof *O*
pi_169102670
Nou staat het me juist bij dat koortslip van moeder minder risico met zich meebrengt. Nou ja, een man met een mondkapje kan vast ook heel charmant zijn.
pi_169102739
Ik zoek nog een kinderwagen, maar geen maxicosi etc. Is het dan de moeite waard om naar die beurs te gaan of komen er verder nog wel betere deals voorbij in de komende maanden?
  donderdag 23 februari 2017 @ 21:19:36 #170
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_169103229
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:56 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Dat is ook wel een prima deal, misschien nog wel beter. Maar bugaboo is meestal uitgezonderd bij dergelijke deals, maar nu dus een keer niet.

En bekers hebben ze nog ruimschoots, de beurs loopt nog tot zondag he :P ik zou wel zorgen dat je voor 5 uur weg bent, toen werd het opeens veel drukker met avondmensen.

En ik vergat ook te juichen voor gogo, dus bij dezen alsnog. Verlof *O*
Helaas ben ik een van die avondmensen... Ga met mijn schoonmoeder en die kon niet eerder. Als het echt rampzalig is, ga ik wel weer naar huis :%
Tof dat je nu dan wel je wagen hebt kunnen scoren! Bugaboo was inderdaad uitgesloten.
pi_169104120
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:07 schreef ingee het volgende:
Ik zoek nog een kinderwagen, maar geen maxicosi etc. Is het dan de moeite waard om naar die beurs te gaan of komen er verder nog wel betere deals voorbij in de komende maanden?
Mwah, als je de prijs van tickets erbij optelt denk ik niet dat je veel voordeliger uit bent als je alleen daarvoor gaat, bij de meeste wagens krijg je bij babywinkels ook al 'kadootjes', die je regelmatig ook kan inwisselen voor andere producten. Standaard was het op de beurs bij de babydump een gratis reisbedje, dooky en luiertas (+ bij bugaboo de voetenzak, maar dat leek van bugaboo zelf dus geen idee of dat bij andere merken ook zo is). Bij de babypark was het een luiertas en ¤50 tegoedbon (+ voetenzak bij bugaboo). Bij de fabrikanten zelf kun je niet kopen, alleen voor laten lichten.
  donderdag 23 februari 2017 @ 22:02:38 #172
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169104937
Ik kreeg net een paar hele echte trappen :o. Ik voel al weken 'iets' maar dit was echt wel anders. Tof O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169105466
Echt bijzonder om te voelen hè! Dat is ook zo leuk aan zwanger zijn. ♡
pi_169106816
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:02 schreef Lemijn het volgende:
Ik kreeg net een paar hele echte trappen :o. Ik voel al weken 'iets' maar dit was echt wel anders. Tof O+
Fijn he. O+
  donderdag 23 februari 2017 @ 23:11:35 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_169106915
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:02 schreef Lemijn het volgende:
ja, gaaf!
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')