Ja daarom nu maar 2 gekocht, voor mijn gerust stelling wilde ik de 3+ zien en niet dat hij op 2-3 blijft haken.Dit is ook de aller laatste test die ik doe, nu de echo afwachten komende woensdag, hopelijk tikt er een mooi hartjequote:Op donderdag 23 februari 2017 12:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
fijn Aloria.
Ik vind die testen vreselijk, althans, om een keer vast te stellen dat je zwanger bent vind ik ze prima. Ik heb er vorige week een gedaan twee dagen voor mijn verwachte menstruatie. Daarna niet meer. Voor mijn miskraam liepen ze niet op van 2-3, en daar heb ik vervolgens wekenlang over in de stress gezeten. Achteraf terecht. Dat wil ik mezelf niet aandoen deze keer.
tja ergens wil ik ook die drie plus zien, maar ik denk dat ik stuk ga als ik dat niet zie, en ik heb een drukke werkweek en dat kan ik dus nu echt even niet aan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:40 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ja daarom nu maar 2 gekocht, voor mijn gerust stelling wilde ik de 3+ zien en niet dat hij op 2-3 blijft haken.Dit is ook de aller laatste test die ik doe, nu de echo afwachten komende woensdag, hopelijk tikt er een mooi hartje![]()
Mag ik je leeftijd vragen Aventura ?
Ja ik heb 3 dagen werken 1 dag vrij en nu 4 dagen werkenquote:Op donderdag 23 februari 2017 12:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
tja ergens wil ik ook die drie plus zien, maar ik denk dat ik stuk ga als ik dat niet zie, en ik heb een drukke werkweek en dat kan ik dus nu echt even niet aan.
Ik ben deze maand 39 geworden.
das altijd hequote:Op donderdag 23 februari 2017 12:52 schreef Theeleuter het volgende:
Pfoe, drukke weken achter de rug. Alsof men zich nu net realiseert dat volgende week mijn laatste werkweek is![]()
Even jompelen voor Marel, Wup en Tombo!![]()
![]()
![]()
Jouw beurt SQ
Oh, en welkom Aloria![]()
Dankje!quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Die tests zeggen echt helemaal niks dus ik snap heel goed dat je daar niet aan begint aventura. Ik hoop zo dat dit eindelijk jullie gewenste tweede kindje is! Wanneer krijg jij een echo?
Meisje nu. Ik had bij beide ook heel erge buikpijn.quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:23 schreef Aventura het volgende:
Ik heb trouwens heel andere kwaaltjes dan bij nummer 1. Ben misselijk, heb pijnlijke borsten en ook wel buikpijn. Vannacht was het best hevig. Hopelijk hoort dat laatste er ook allemaal bij.
jij altijd met je bakerpraatquote:Op donderdag 23 februari 2017 13:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Meisje nu. Ik had bij beide ook heel erge buikpijn.
Ooit zal ik toch wel gelijk hebben???quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij altijd met je bakerpraat![]()
Ik kan het me heel goed voorstellen, ik was de eerste weken ook helemaal niet zo blij. Want op mijn 41e had ik, ook al heb ik daar verder geen geschiedenis mee, ook een aanzienlijke grotere kans op een miskraam (en ook weer grotere kans op afwijkingen, dus dan daarna weer de spanning rond de tests). Het is jammer, maar als die eerste hobbels zijn genomen hoop ik dat je net zo'n fijne en onbezorgde zwangerschap gaat hebben in de maanden erna als bij je eerste. Bij mij is dat wel gekomen (zeker ook toen de misselijkheid eindelijk over ging), ik geniet er nu weer echt van. (Ok, nu even kink in de kabel doordat mijn vader er zo slecht aan toe is, maar da's een ander verhaal).quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:31 schreef Aventura het volgende:
Ik ben verder niet zo bezig met me zwanger voelen en daar blij mee zijn. Ik ben eigenlijk alleen maar heel bang en ik kan me haast niet voorstellen dat het goed afloopt. Dat is heel erg, maar helaas niet onrealistisch op mijn leeftijd en met mijn geschiedenis. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik de eerste keer in ieder geval een fijne en onbezorgde zwangerschap had
Ben je ookquote:Op donderdag 23 februari 2017 15:04 schreef Cygne het volgende:
Ik voel me echt prozwanger zo op nummer 2.
Twee keer knipperen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:57 schreef DonnaRush het volgende:
Haha prozwanger.
Ik kom straks onder aan in de lijst denk ik zo. Noobzwanger
Wat balen, SQ! Maar hij zou niet de eerste papa zijn met een koortslip, hè. Er is vast iets op te bedenken!quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voel me zelfs een beetje boos terwijl hij er natuurlijk ook niks aan kan doen. Maar het voelt alsof het zijn schuld is dat ik nu nog minstens anderhalve week door moet zwangeren ofzo. Nou ja, meteen smeren dan maar en hopen dat het snel onder controle is
Aloria, jij had toch al positief getest?
Ik las propquote:Op donderdag 23 februari 2017 15:04 schreef Cygne het volgende:
Ik voel me echt prozwanger zo op nummer 2.
Zat er niet gewoon een drol dwars?quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Meisje nu. Ik had bij beide ook heel erge buikpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |