quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:48 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om de storm, regen, hagel enz. te trotseren. Tot later
Ja precies. Het lijkt alsof er op het laatste moment aan de rechterkant een valwind is ofzo. De rechterkant duikt ineens omlaag. Ik kan me best voorstellen dat er iets knapte.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ding landt dus in eerste instantie alleen op de rechterkant door de wind en gaat er dan doorheen...
"Het stormt! Ik ben ziek!"quote:
Ik verbaas me vaak als ik vliegtuigen zie landen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja precies. Het lijkt alsof er op het laatste moment aan de rechterkant een valwind is ofzo. De rechterkant duikt ineens omlaag. Ik kan me best voorstellen dat er iets knapte.
Dat is niet alleen vandaag. Al een paar dagen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Het stormt! Ik ben ziek!"
Tssk
quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:48 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om de storm, regen, hagel enz. te trotseren. Tot later
Dat heb je snel gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet alleen vandaag. Al een paar dagen.![]()
Zeker wind meequote:
Dat was de 1e etappe : van werk naar station. Nu in de trein. En zo van station naar huis.quote:
Op elkaar gepropt in de trein nu zeker?quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was de 1e etappe : van werk naar station. Nu in de trein. En zo van station naar huis.
Ging het maar zo snel..
Nee het is vrij rustig in de trein nu. Dat is weleens anders.quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Op elkaar gepropt in de trein nu zeker?
Vanavond gewoon lekker meeluisteren met golden oldies. Krijg je het vanzelf warmer.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee het is vrij rustig in de trein nu. Dat is weleens anders.
Ga ik doen. Er komt toch voetbal op.
beterschap!quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:17 schreef peaceman het volgende:
Snelle![]()
En weer weg voor jullie allemaal besmet worden met het 'niesvirus'... bah!
quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de show ook even op Facebook geplaatst!
Globaal in dezelfde hoek als wat ik hiervoor deed: tekstschrijver / copywriter, redacteur, etc.quote:
Eetzequote:Op donderdag 23 februari 2017 18:42 schreef Diaan73 het volgende:
Wind mee, geen regen, veilig thuis. Nu eten!
Smakelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:42 schreef Diaan73 het volgende:
Wind mee, geen regen, veilig thuis. Nu eten!
Aha..... succes in ieder geval.quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Globaal in dezelfde hoek als wat ik hiervoor deed: tekstschrijver / copywriter, redacteur, etc.
Maar mogelijk kan ik binnenkort een laagbetaald baantje via het uitzendbureau krijgen; compleet andere tak van sport. De schoorsteen moet roken.
Je moet er wel goed uitzien natuurlijk als je het feestgedruis op gaat zoeken komend weekend.quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:48 schreef just me het volgende:
Oh Melting, ik ga zo meteen mijn wilde haren kwijtraken en kan niet luisteren![]()
Ik had deze kappersafspraak al staan en het is echt heel erg nodig
Alleen zondag hè, die prins binnenhalen op zijn witte paardquote:Op donderdag 23 februari 2017 18:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet er wel goed uitzien natuurlijk als je het feestgedruis op gaat zoeken komend weekend.
Prins Sinterklaas?quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
Alleen zondag hè, die prins binnenhalen op zijn witte paard
De Prins, Z.K.H. Prins Amadeiro Ricosto di Carnavalloquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:01 schreef just me het volgende:
[..]
De Prins, Z.K.H. Prins Amadeiro Ricosto di Carnavallo
De Prins is gekleed in een rokkostuum met steek met witte veren, een blauwe prinsensjerp en het zogenaamde prinsenkruis bij de festiviteiten rond 11-11, bij zijn intocht, de ontvangst op het stadhuis, tijdens zijn troonrede, het onthullen van Knillis en tijdens het auwe Vellendiner. Op carnavalsmaandag en -dinsdag (dus onder andere bij de optocht en de daarop volgende bezoeken aan zijn onderdanen) draagt hij het Bourgondisch Prinsenkostuum. Bij beide kostuums horen witte handschoenen.
Earth & Fire - Storm & Thunder...quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:37 schreef Melting het volgende:
Heb een hele mooie opener klaar staan voor zo meteen.
Nee.... iets anders.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Earth & Fire - Storm & Thunder...
quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Vakantie geboekt, reisverzekering geboekt, Italy here we come!
Goeie reis, veel plezier!quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Simon & Garfunkel - Mrs. Robinson
oh ja, raden natuurlijk, het is donderdagquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Simon & Garfunkel - Mrs. Robinson
Ja hè? Broekies zijn het.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hè? Broekies zijn het.
En hoi livelink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |