PEC Zwolle 0-2 FC Groningen KNVB Beker finalequote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende: Falcao, faler, schlemiel zou ik zelfs wel durven zeggen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende: Falcao, faler, schlemiel zou ik zelfs wel durven zeggen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
PEC Zwolle 0-2 FC Groningen KNVB Beker finale
Jij had liever zeker dat ze wat anders likte viespeuk.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:05 schreef GGMM het volgende:
Waarom staat er een foto van een mevrouw die aan haar borsten likt in de OP?
Dit ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:05 schreef Tagliano het volgende:
De afgelopen jaren is er nogal eens geklaagd dat de 8e finale CL altijd zo saai en voorspelbaar was, maar dit jaar is wel
Al zijn de wedstrijden van vorige week wel min of meer beslist natuurlijk
Even rustig aan ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
PEC Zwolle 0-2 FC Groningen KNVB Beker finale
Muah Napoli kan nog wel wat uitrichtenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:05 schreef Tagliano het volgende:
De afgelopen jaren is er nogal eens geklaagd dat de 8e finale CL altijd zo saai en voorspelbaar was, maar dit jaar is wel
Al zijn de wedstrijden van vorige week wel min of meer beslist natuurlijk
Dank voor de hulp, waarde GGMM.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:05 schreef GGMM het volgende:
Befbekachtige praktijken dit.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij had liever zeker dat ze wat anders likte viespeuk.
Volgens mij werd die jongen ook helemaal voor schut gezet toen Everton 4-0 City.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:06 schreef gniffie het volgende:
Stones kan echt alleen maar opbouwen50 miljoen
Ik heb dat ook weles gedaan...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:05 schreef GGMM het volgende:
welesquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb dat ook weles gedaan...
was een ban voor 3 dagen....
maar ja...alleen omdat ik het was he...als iemand anders het doet...niets aan de hand
Anderhalf miljoen per concert.quote:
Ajaxmodsquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
maar ja...alleen omdat ik het was he...als iemand anders het doet...niets aan de hand
Goeie editquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Snap ikquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Zou zelf de finale van een jaar ervoor noemen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
klinkt ook als een aardige POTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die wedstrijd is ook puur genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een CL avond.
Koffieplanter zit in de BAYARENA.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
klinkt ook als een aardige POT
Niks mis mee die potjes vandaag.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
klinkt ook als een aardige POT
Sowieso een paar keer scoren!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:08 schreef Slobeend het volgende:
Wat moet City doen om dit nog om te draaien?
Scorenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:08 schreef Slobeend het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Guardiola?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:08 schreef Slobeend het volgende:
Kijk die vanuit een ooghoek, maar ook wel aardig ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die wedstrijd is ook puur genot.
Wat een CL avond.
Goede penaltynemer ditquote:
twitter:small_japanese twitterde op dinsdag 21-02-2017 om 22:08:50もう2点差以内の敗戦なら良しとしよう… #MCIMON reageer retweet
Ik was niet van plan om op de rest te reageren.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat het wel druk krijgen met elke post van Klaasweetalles.
Dat kan.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om op de rest te reageren.
Uhquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik hoop toch dat monaco nog een keer scoort
dan kan de volgende wedstrijd interessanter worden
Oké, Hans.. Dank je..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Uhm....quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Klopt Klaas! Wat weet jij veel!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat zou er nu in het hoofd omgaan van Guardiola?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Guardiola?
Boodschappenlijstje..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat zou er nu in het hoofd omgaan van Guardiola?
Monaco blijft de underdog...quote:
Doe aangifte dan..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Monaco blijft de underdog...
Het is een schande dat ze 3 keer kunnen scoren in een uitwedstrijd...
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
''Heeft Kardiola Monaco misschien onderschat''?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Duidelijk geen Monaco gevolgd dit seizoen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Monaco blijft de underdog...
Het is een schande dat ze 3 keer kunnen scoren in een uitwedstrijd...
waarom heeft ze een viberator in der handquote:
Vrouwen hé...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom heeft ze een viberator in der hand
Wat moet Pep doen om dit om te draaien?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Heeft Kardiola Monaco misschien onderschat''?
Terwijl hij er normaal eigenlijk nooit ook maar iets van baktquote:
Primaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dank je wel. Kun je voortaan al mijn posts controleren? Dan ben je nog wel even bezig.
HAHAH MAAR IN ENGELAND MOET EEN TRAUMAHELIKOPTER KOMEN DAN PAS KRIJG JE GEEL!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:13 schreef silverhill het volgende:
Gewoon een schouderduw. Engels voetbal is toch zo 'mannelijk'? Niet zeiken dan.
Zoals ze dat in Engeland vooral aan het begin van het seizoen deden vond ik primaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso dat gemekker bij de scheidsheeft toch geen enkele zin
Maakt niks uit, dan staat er nog steeds pep.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat moet Pep doen om dit om te draaien?
Het werkt wel op langere termijn. Daarom doen ze het ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso dat gemekker bij de scheidsheeft toch geen enkele zin
Pis uit je dakraam.quote:
Verdommequote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maakt niks uit, dan staat er nog steeds pep.
Barbara Barond?quote:
Valt eigenlijk wel mee dan, sorry voor de offtopicquote:
Ik vond 'm te makkelijkquote:
Ik zei dat Gabriel Jesus en Agüero niet te vergelijken zijn, niet dat Agüero er niets van kon.quote:
Wat ging hij kijken dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zijn mensen in VBL die deze wedstrijd oversloegen om kutprogramma's te kijken.
Haags_kwartiertje
Aguaroquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT ZEI IK NET OVER AGUARO?????????????
ALS HIJ op het doel schiet gaat hij er meestal in
weer krijg ik gelijk
Sterker, er zijn figuren die dit bij voorbaat al een kutaffiche vonden.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zijn mensen in VBL die deze wedstrijd oversloegen om kutprogramma's te kijken.
Haags_kwartiertje
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vier handen op één buik, en daarna vast een ander kutprogramma.
Wie dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sterker, er zijn figuren die dit bij voorbaat al een kutaffiche vonden.
Wie?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weet je wat, ouwe pik, ga effe Oeroeg van Hella Haasse lezen, joh..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT ZEI IK NET OVER AGUARO?????????????
ALS HIJ op het doel schiet gaat hij er meestal in
weer krijg ik gelijk
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haags_kwartiertje
Ik zal discreet blijven om users niet belachelijk te makenquote:
Dan heb je echt niet zoveel van voetbal begrepen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:16 schreef YazooW het volgende:
eigenlijk moeten ze direct rood trekken bij protesteren
hoe weet jij dat ik dat boek gelezen heb vroeger?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Weet je wat, ouwe pik, ga effe Oeroeg van Hella Haasse lezen, joh..
Laf zegquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal discreet blijven om users niet belachelijk te maken
Nee, maar dat heb je in principe ook niet als je supporter van Feyenoord bent, natuurlijk..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je echt niet zoveel van voetbal begrepen.
Precies. Jij wil geel? Hier, geel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Geel voor vragen om geel, moet veel vaker gebeuren
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, maar dat heb je in principe ook niet als je supporter van Feyenoord bent, natuurlijk..
http://nl.soccerway.com/m(...)b-de-futbol/1821889/quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:16 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk fluit deze scheids weer eens de classico
Sowquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, maar dat heb je in principe ook niet als je supporter van Feyenoord bent, natuurlijk..
Vertelde je moeder vorige week aan mij..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ik dat boek gelezen heb vroeger?
SOW KOEKOEKquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
WOOOOOOOOOOOOWquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zeg het even tegen Pep.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze stand is echt niet goed voor de volgende wedstrijd
er moet een winnaar komen en ik hoop monaco
Ik wil je even attenderen op een typfout, volgens mij bedoel je geel, niet gel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nl.soccerway.com/m(...)b-de-futbol/1821889/
Elf keer gel, genot.
Dat kan.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wil je even attenderen op een typfout, volgens mij bedoel je geel, niet gel.
koekoekquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
KOEKOEKquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan mis ik nog een paar keer rood.quote:
De Bruyne is vader.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
ik erger me altijd aan de bruyne
ik vind hem gewoon nog op iemand van 13 lijken die niet op dit veld thuishoort maar in een junioren elftal
We krijgen gewoon nog een returnquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, als we konden verlengen hé
OE OE OE WAT EEN GENOT ZOU DAT WORDEN
Ik hoop dan op verlenging zo erg JRquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We krijgen gewoon nog een return
Dat zei je moeder gister ookquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, als we konden verlengen hé
OE OE OE WAT EEN GENOT ZOU DAT WORDEN
In dat super sfeervolle stadion van Monacoquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We krijgen gewoon nog een return
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |