Ja, dat wist ik al.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
WISTEN JULLIE DAT DE PRESIDENT VAN IJSLAND ANANAS OP DE PIZZA WIL VERBIEDEN JONGENS
(nog snel voordat de 2e helft begint)
Gewoon achteraf iets van 5-6 wedstrijden geven.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat schwalbes eigenlijk gewoon met rood moeten worden bestraft.
twitter:Josesomor26 twitterde op dinsdag 21-02-2017 om 17:01:172 años, 237 días, @KNVB @FIFAcom @miseleccionmx @ArjenRobben no era penal. reageer retweet
Thanks!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik doe gelijk een appje de deur uit
Misschien komt zijn selectie gewoon tekort. Daar al eens aan gedacht?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Zou tactische geniet pep nog iets verzinnen? Hahhaha, overrated trainer met zn visie
Ageren gelijk geel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat schwalbes eigenlijk gewoon met rood moeten worden bestraft.
Die record ja?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks!ik heb trouwens nog nooit zo snel een post terug gekregen. Die record heb jij alvast in de pocket Pax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Wat een onzin. Voor een doodschop krijg je nog minder.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gewoon achteraf iets van 5-6 wedstrijden geven.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen wie spelen die ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
leuk geprobeerd Caland. Dat is niet waar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Nee.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Voor een doodschop krijg je nog minder.
Ik wil je nooit teleurstellenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks!ik heb trouwens nog nooit zo snel een post terug gekregen. Dat record heb jij alvast in de pocket Pax
Het is de ergste minachting voor het voetbal, meest onsportieve wat er is.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Voor een doodschop krijg je nog minder.
Atletico..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen wie spelen die ook alweer?
Dat lijkt me een uitstekende keuze.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Deze wedstrijd leent zich goed voor de Oedipus Mannenliefde denk ik
Veltman disagrees.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is de ergste minachting voor het voetbal, meest onsportieve wat er is.
Laat Pieter Zwart en zijn papegaai op dit forum het maar niet horen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Zou tactische geniet pep nog iets verzinnen? Hahhaha, overrated trainer met zn visie
Koekoek Atletiquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen wie spelen die ook alweer?
Euhm, die komt tekort ja voor zijn visie. Maar dan pas je het aan. Dat heet tactiek.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien komt zijn selectie gewoon tekort. Daar al eens aan gedacht?
Dat doet hij nooit, dus waarom zou hij het nu wel doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, die komt tekort ja voor zijn visie. Maar dan pas je het aan.
Mooi dat de scheids dit dan ook zietquote:
Jij snapt er echt heel weinig van, blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:51 schreef icloud het volgende:
wtf is city aan het doen? monaco moet toch te doen zijn.
Mens, ga koken..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:51 schreef icloud het volgende:
Dat is dan dom, serieus.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet hij nooit, dus waarom zou hij het nu wel doen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:51 schreef icloud het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:52 schreef chufi het volgende:
Eindelijk eens een 5e official die zn bek opentrekt..
Ben jij te doen?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:51 schreef icloud het volgende:
hoezo? city is veel beter dan monaco.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij snapt er echt heel weinig van, blijkbaar.
Ga het hem vertellen, zou ik zeggen. Die man gaat ook gewoon full retard met Bayern op bezoek bij Barcelona om met 3-0 te verliezen terwijl het ook 10-0 kan zijn.quote:
Ik had tegen mijn studievrienden gezegd dat Monaco simpel ging winnen. Ik werd uitgelachenquote:
Waarom vind je dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:52 schreef icloud het volgende:
[..]
hoezo? city is veel beter dan monaco.
Stop met trollen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:52 schreef icloud het volgende:
[..]
hoezo? city is veel beter dan monaco.
te makkelijk ditquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had tegen mijn studievrienden gezegd dat Monaco simpel ging winnen. Ik werd uitgelachen
ZazaGODquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaza vond dit een slechte strafschop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:52 schreef bombmannl het volgende:
Die keeper van city is ook enorm ruk
Het zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Terecht, met zulk walgelijke aanloop
Ties heeft gereageerdquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:54 schreef Bugno het volgende:
Ik kijk nu ook. Iets gemistJij niet, Falcao welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ties kan toch niet een wetboek uit zijn hoofd leren tijdens zo'n spannende pot.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties heeft gereageerd
Hij heeft net een studiedocument opgestart en kijkt deze wedstrijd op de achtergrond
Matchfixing?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:54 schreef Caland het volgende:
Die keeper lag al in de hoek voordat Falcao schoot.
Meestal houden spelers even in om zo de keeper alvast naar een hoek te zien gaan, maar Falcao kijkt niet eens. Erg raar
quote:
ik hap nietquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ties kan toch niet een wetboek uit zijn hoofd leren tijdens zo'n spannende pot.
Terwijl hij juist met z'n aanloop dat wilde uitlokken.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:54 schreef Caland het volgende:
Die keeper lag al in de hoek voordat Falcao schoot.
Meestal houden spelers even in om zo de keeper alvast naar een hoek te zien gaan, maar Falcao kijkt niet eens. Erg raar
Dat zegt Caland toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Terwijl hij juist met z'n aanloop dat wilde uitlokken.
Ja daaromquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Terwijl hij juist met z'n aanloop dat wilde uitlokken.
Dit is de eerste wedstrijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoeveel was die eerste wedstrijd of is dit de eerste wedstrijd?
Villaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is buiten Silva eigenlijk de laatste hit getransfereerd van Valencia?
Mata?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is buiten Silva eigenlijk de laatste hit getransfereerd van Valencia?
2 - 1..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoeveel was die eerste wedstrijd of is dit de eerste wedstrijd?
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ties kan toch niet een wetboek uit zijn hoofd leren tijdens zo'n spannende pot.
Elke hond heeft zijn dag wel eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zeg wel eerlijk ik had wel hoge verwachtingen van hem.
Tijdens Spaanse onderonsjes is een rode kaart ALTIJD genotquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
We missen nog een rode kaart en een eigen doelpunt.
Werd bij Chelsea in zijn eerste jaar verkozen tot beste speler van het seizoen volgens mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mata wil ik niet een hit noemen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:58 schreef Coco. het volgende:
Wetboek uit je hoofd leren is toch niet te doen behalve voor autisten?
NEEEEquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:58 schreef Coco. het volgende:
Wat ben jij onsportief zegquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tijdens Spaanse onderonsjes is een rode kaart ALTIJD genot![]()
![]()
Dit is een hele andere sport.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:58 schreef Bugno het volgende:
Ik constateer iets meer tempo dan Vitesse-Ajax
Geen idee, coco98.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:58 schreef Coco. het volgende:
En voor mensen met een IQ boven de 90quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:58 schreef Coco. het volgende:
Weet ik, maar bij Spaanse wedstrijden is dat toch wel een guilty pleasure Klaas.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat ben jij onsportief zeg
rode kaarten zijn meestal niet zo leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
op slotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wint er dan als het 2-2 wordt?quote:
Alba kom ik nog tegen. En Adurizquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werd bij Chelsea in zijn eerste jaar verkozen tot beste speler van het seizoen volgens mij.
[youtube]elsierdbijdeclasico[/youtube]quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Weet ik, maar bij Spaanse wedstrijden is dat toch wel een guilty pleasure Klaas.
Als het volgende week 3-3 wordt is City doorquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie wint er dan als het 2-2 wordt?
De club die het mooist heeft gescoordquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie wint er dan als het 2-2 wordt?
Volgende week is er geen doordeweeks voetbal volgens mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als het volgende week 3-3 wordt is City door..
Wel een doordeweekse La Liga, ook KNVB Beker.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week is er geen doordeweeks voetbal volgens mij.
Bij de return dan, Jopiequote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardig FM-uitdaginkje wel dat Valencia.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alba kom ik nog tegen. En Aduriz
Jawel hoor. Dan gaat SC CAMBUUR de tocht naar DE KUIP werkelijkheid maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KNVB beker, werd net nog reclame voor gemaakt in de rust.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien na de winterpatchquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardig FM-uitdaginkje wel dat Valencia.
Ah wat leuk. League Cup finale is ook binnenkort tochquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel een doordeweekse La Liga, ook KNVB Beker.
Dit was gewoon dom pisgeluk, de hele eerste helft werd City dronken gespeeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:02 schreef icloud het volgende:
Ik zei toch dat city beter is, gelijkmakertje nu door voor de winst.
Hierop je gelijk halenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:02 schreef icloud het volgende:
KENNERquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:02 schreef icloud het volgende:
"Een speler kan 10x zo'n fout maken, maar als de keeper het doet is het dodelijk"quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
De analyse van Waterreus na afloop: dit was een fout van de keeper
Lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hierop je gelijk halen
Bak een appeltaart joh
Wat kan mij dat nu fucken, resultaat geld, zolang city maar wint mogen ze van mij zwalkend over het veld gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was gewoon dom pisgeluk, de hele eerste helft werd City dronken gespeeld.
Geweldig ook hoe ze Monaco dwingen tot het missen van een penalty en een vreselijke blunder van de keeper. Top!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:02 schreef icloud het volgende:
Ga toch koken johquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:02 schreef icloud het volgende:
2-3quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:04 schreef icloud het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nu fucken, resultaat geld, zolang city maar wint mogen ze van mij zwalkend over het veld gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |