Ja, dat wist ik al.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
WISTEN JULLIE DAT DE PRESIDENT VAN IJSLAND ANANAS OP DE PIZZA WIL VERBIEDEN JONGENS
(nog snel voordat de 2e helft begint)
Gewoon achteraf iets van 5-6 wedstrijden geven.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat schwalbes eigenlijk gewoon met rood moeten worden bestraft.
twitter:Josesomor26 twitterde op dinsdag 21-02-2017 om 17:01:172 años, 237 días, @KNVB @FIFAcom @miseleccionmx @ArjenRobben no era penal. reageer retweet
Thanks!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik doe gelijk een appje de deur uit
Misschien komt zijn selectie gewoon tekort. Daar al eens aan gedacht?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Zou tactische geniet pep nog iets verzinnen? Hahhaha, overrated trainer met zn visie
Ageren gelijk geel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat schwalbes eigenlijk gewoon met rood moeten worden bestraft.
Die record ja?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks!ik heb trouwens nog nooit zo snel een post terug gekregen. Die record heb jij alvast in de pocket Pax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Wat een onzin. Voor een doodschop krijg je nog minder.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gewoon achteraf iets van 5-6 wedstrijden geven.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen wie spelen die ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
leuk geprobeerd Caland. Dat is niet waar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Nee.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Voor een doodschop krijg je nog minder.
Ik wil je nooit teleurstellenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks!ik heb trouwens nog nooit zo snel een post terug gekregen. Dat record heb jij alvast in de pocket Pax
Het is de ergste minachting voor het voetbal, meest onsportieve wat er is.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Voor een doodschop krijg je nog minder.
Atletico..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen wie spelen die ook alweer?
Dat lijkt me een uitstekende keuze.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Deze wedstrijd leent zich goed voor de Oedipus Mannenliefde denk ik
Veltman disagrees.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is de ergste minachting voor het voetbal, meest onsportieve wat er is.
Laat Pieter Zwart en zijn papegaai op dit forum het maar niet horen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Zou tactische geniet pep nog iets verzinnen? Hahhaha, overrated trainer met zn visie
Koekoek Atletiquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen wie spelen die ook alweer?
Euhm, die komt tekort ja voor zijn visie. Maar dan pas je het aan. Dat heet tactiek.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien komt zijn selectie gewoon tekort. Daar al eens aan gedacht?
Dat doet hij nooit, dus waarom zou hij het nu wel doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, die komt tekort ja voor zijn visie. Maar dan pas je het aan.
Mooi dat de scheids dit dan ook zietquote:
Jij snapt er echt heel weinig van, blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:51 schreef icloud het volgende:
wtf is city aan het doen? monaco moet toch te doen zijn.
Mens, ga koken..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:51 schreef icloud het volgende:
Dat is dan dom, serieus.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet hij nooit, dus waarom zou hij het nu wel doen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:51 schreef icloud het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:52 schreef chufi het volgende:
Eindelijk eens een 5e official die zn bek opentrekt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |