Huhquote:Met Jorge Sampaoli aan het roer beleeft Sevilla een prima seizoen. Eigenlijk kon in La Liga-opzicht bijna niet slechter worden gepresteerd, alleen in Nervion werden zeges gehaald en niet buitenshuis
Dit is niet waar.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juventus kijk je alleen voor Dybala.
Gezellig.quote:Op woensdag 22 februari 2017 08:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben ook van de partij Rickertman.
Higiuan ..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo is dat, Rikkert.
Juventus kijk je alleen voor Dybala.
Sergio Rico; Mariano, Lenglet, Rami, Escudero; N'Zonzi, Nasri; Sarabia, Correa, Vitolo; Joveticquote:Op woensdag 22 februari 2017 11:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Sergio Rico; Mariano, Rami, Lenglet, Escudero; N'Zonzi; Mudo, Nasri, Vitolo; Jovetic y Ben Yedder
Niet hier.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:33 schreef Mani89 het volgende:
John Heitinga ziet er wel intelligent uit.
Op Ziggo lult ''9-darter'' er rustig doorheenquote:Op woensdag 22 februari 2017 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
De Duitse commentator houdt beschaafd zijn bek.
Niet hier.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:41 schreef Nober het volgende:
Wat een kutwedstrijd, waar is het Porto v Juventus topic?
Maak maar aan.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:41 schreef Nober het volgende:
Wat een kutwedstrijd, waar is het Porto v Juventus topic?
Lijkt mij wel eens genot om te doen ja.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je een beetje geld hebt: boek een trip naar Sevilla en bezoek een avondwedstrijd. Geen beter stadion in Europa (nu Calderon er straks niet meer is).
Ik ga volgend jaar naar de derby - hoop ik.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel eens genot om te doen ja.
Zijn dat soort kaarten (of uberhaupt kaarten in zijn algemeen) redelijk te verkrijgen in Spanje?quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar naar de derby - hoop ik.
Ja. Clubkaarten en dat soort verplichte onzin doen ze niet aan. Iedereen is welkom.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn dat soort kaarten (of uberhaupt kaarten in zijn algemeen) redelijk te verkrijgen in Spanje?
Tof.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja. Clubkaarten en dat soort verplichte onzin doen ze niet aan. Iedereen is welkom.
Ah, dat is wel tof. Lijkt me best leuk om een keertje te doen, al kan het nog even duren voor ik eraan toekomquote:Op woensdag 22 februari 2017 20:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja. Clubkaarten en dat soort verplichte onzin doen ze niet aan. Iedereen is welkom.
Real Betis lijkt me ook prima om eens te bezoeken.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar naar de derby - hoop ik.
Villamarin is niet zó heel indrukwekkend, tenzij Sevilla, Real of Barcelona op bezoek komt. Er zijn maar twee stadions waar je echt moet zijn geweest voor de pure beleving: Calderón en Sanchez Pizjuan. Het oude San Mames zou daar ook goed hebben tussen gepast.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Betis lijkt me ook prima om eens te bezoeken.
Sanchez Pizjuan was geweldigquote:Op woensdag 22 februari 2017 20:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Villamarin is niet zó heel indrukwekkend, tenzij Sevilla, Real of Barcelona op bezoek komt. Er zijn maar twee stadions waar je echt moet zijn geweest voor de pure beleving: Calderón en Sanchez Pizjuan. Het oude San Mames zou daar ook goed hebben tussen gepast.
Bilbao zou ik nu nog steeds wel eens heen willen, maar dan vooral omdat ik dat wel echt een toffe club vind.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Villamarin is niet zó heel indrukwekkend, tenzij Sevilla, Real of Barcelona op bezoek komt. Er zijn maar twee stadions waar je echt moet zijn geweest voor de pure beleving: Calderón en Sanchez Pizjuan. Het oude San Mames zou daar ook goed hebben tussen gepast.
Ik zou zelfs geld betalen alleen voor de Himno, om vervolgens weer huiswaarts te keren. Met alle plezier.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sanchez Pizjuan was geweldig
Beetje zoals de Kuip, maar dan zonder overkapping
Ja dat was het mooiste moment van de avondquote:Op woensdag 22 februari 2017 20:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zou zelfs geld betalen alleen voor de Himno, om vervolgens weer huiswaarts te keren. Met alle plezier.
Waarvoor eigenlijk? Heb dat gemist volgens mijquote:Op woensdag 22 februari 2017 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, Sampaoli zit op de tribune.
Hij ging helemaal door het lint bij Sevilla v Juventus. Toen kreeg Vazquez een rode kaart, terecht overigens.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvoor eigenlijk? Heb dat gemist volgens mij
Hij deed weer eens debiel.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvoor eigenlijk? Heb dat gemist volgens mij
Temperamentgenot.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij ging helemaal door het lint bij Sevilla v Juventus. Toen kreeg Vazquez een rode kaart, terecht overigens.
Stijn.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij in Leicester weer plaatsnemen in het vierkantje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Er is een centraal CL-topic waar je die wedstrijd kan bespreken. Er is verder geen andere wedstrijd dus dat moet goedkomenquote:Op woensdag 22 februari 2017 20:59 schreef GGMM het volgende:
WTF er is geen live-topic voor Porto - Juve?
Dan ga ik dit maar kijken.![]()
ff ZDF zoeken.
(jullie mogen onlogisch overigens bedanken dat ik meekijk, ik was het zelf vergeten)
Zie geen Porto vs Juve topic..quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat die niet bij Sevilla noch bij Leicester onder contract staat.
Nee nee, ik kijk gezellig met jullie mee naar deze wedstrijd, ik sta erop!quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is een centraal CL-topic waar je die wedstrijd kan bespreken. Er is verder geen andere wedstrijd dus dat moet goedkomen
quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
lekker drankie drankie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Da's ook gezelligquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee nee, ik kijk gezellig met jullie mee naar deze wedstrijd, ik sta erop!
Ik stel dit op prijs.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter dan Brinta. Dat is echt kankervies.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker drankie drankie hoor
Stijn vindt dit niet leuk.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trek eens aan mijn vinger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel een opvallende statistiek.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
KO phase pk's since 2016:
⚽️ Messi
⚽️ Rodríguez
❌ Zlatan
❌ Agüero
⚽️ Griezmann
❌ Müller
❌ Torres
❌ Griezmann
❌ Aubameyang
❌ Alexis
❌ Falcao
⚽️ Gameiro
Omdat hij heel hard kan rennen, soms is dat genoeg blijkbaarquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom speelt Musa nog betaald voetbal ?
Wat zou de oorzaak van die trend kunnen zijn dat steeds meer penalty's misgaan?quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
KO phase pk's since 2016:
⚽️ Messi
⚽️ Rodríguez
❌ Zlatan
❌ Agüero
⚽️ Griezmann
❌ Müller
❌ Torres
❌ Griezmann
❌ Aubameyang
❌ Alexis
❌ Falcao
⚽️ Gameiro
Eens.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter dan Brinta. Dat is echt kankervies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |