Op Ziggo lult ''9-darter'' er rustig doorheenquote:Op woensdag 22 februari 2017 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
De Duitse commentator houdt beschaafd zijn bek.
Niet hier.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:41 schreef Nober het volgende:
Wat een kutwedstrijd, waar is het Porto v Juventus topic?
Maak maar aan.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:41 schreef Nober het volgende:
Wat een kutwedstrijd, waar is het Porto v Juventus topic?
Lijkt mij wel eens genot om te doen ja.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je een beetje geld hebt: boek een trip naar Sevilla en bezoek een avondwedstrijd. Geen beter stadion in Europa (nu Calderon er straks niet meer is).
Ik ga volgend jaar naar de derby - hoop ik.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel eens genot om te doen ja.
Zijn dat soort kaarten (of uberhaupt kaarten in zijn algemeen) redelijk te verkrijgen in Spanje?quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar naar de derby - hoop ik.
Ja. Clubkaarten en dat soort verplichte onzin doen ze niet aan. Iedereen is welkom.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn dat soort kaarten (of uberhaupt kaarten in zijn algemeen) redelijk te verkrijgen in Spanje?
Tof.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja. Clubkaarten en dat soort verplichte onzin doen ze niet aan. Iedereen is welkom.
Ah, dat is wel tof. Lijkt me best leuk om een keertje te doen, al kan het nog even duren voor ik eraan toekomquote:Op woensdag 22 februari 2017 20:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja. Clubkaarten en dat soort verplichte onzin doen ze niet aan. Iedereen is welkom.
Real Betis lijkt me ook prima om eens te bezoeken.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar naar de derby - hoop ik.
Villamarin is niet zó heel indrukwekkend, tenzij Sevilla, Real of Barcelona op bezoek komt. Er zijn maar twee stadions waar je echt moet zijn geweest voor de pure beleving: Calderón en Sanchez Pizjuan. Het oude San Mames zou daar ook goed hebben tussen gepast.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Betis lijkt me ook prima om eens te bezoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |