Sanchez Pizjuan was geweldigquote:Op woensdag 22 februari 2017 20:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Villamarin is niet zó heel indrukwekkend, tenzij Sevilla, Real of Barcelona op bezoek komt. Er zijn maar twee stadions waar je echt moet zijn geweest voor de pure beleving: Calderón en Sanchez Pizjuan. Het oude San Mames zou daar ook goed hebben tussen gepast.
Bilbao zou ik nu nog steeds wel eens heen willen, maar dan vooral omdat ik dat wel echt een toffe club vind.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Villamarin is niet zó heel indrukwekkend, tenzij Sevilla, Real of Barcelona op bezoek komt. Er zijn maar twee stadions waar je echt moet zijn geweest voor de pure beleving: Calderón en Sanchez Pizjuan. Het oude San Mames zou daar ook goed hebben tussen gepast.
Ik zou zelfs geld betalen alleen voor de Himno, om vervolgens weer huiswaarts te keren. Met alle plezier.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sanchez Pizjuan was geweldig
Beetje zoals de Kuip, maar dan zonder overkapping
Ja dat was het mooiste moment van de avondquote:Op woensdag 22 februari 2017 20:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zou zelfs geld betalen alleen voor de Himno, om vervolgens weer huiswaarts te keren. Met alle plezier.
Waarvoor eigenlijk? Heb dat gemist volgens mijquote:Op woensdag 22 februari 2017 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, Sampaoli zit op de tribune.
Hij ging helemaal door het lint bij Sevilla v Juventus. Toen kreeg Vazquez een rode kaart, terecht overigens.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvoor eigenlijk? Heb dat gemist volgens mij
Hij deed weer eens debiel.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvoor eigenlijk? Heb dat gemist volgens mij
Temperamentgenot.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij ging helemaal door het lint bij Sevilla v Juventus. Toen kreeg Vazquez een rode kaart, terecht overigens.
Stijn.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij in Leicester weer plaatsnemen in het vierkantje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |