Oh verdorie, al een aantal keer gezegd dat ik die ga kijken, maar steeds vergeten. Gelijk maar eens downloaden dan.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:30 schreef eriksd het volgende:
Ik kan de film Deepwater Horizon echt aanbevelen. Verrassend hoe ze van een voorspelbaar verhaal toch iets spannends weten te maken.
Hah, jij ook een uitnodiging van de zaak gehad om hem te bekijken?quote:Op maandag 20 februari 2017 21:30 schreef eriksd het volgende:
Ik kan de film Deepwater Horizon echt aanbevelen. Verrassend hoe ze van een voorspelbaar verhaal toch iets spannends weten te maken.
Stukjes; ohh wat slechtquote:Op maandag 20 februari 2017 21:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iemand toevallig the great wall gezien?
Lijkt me saai.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:30 schreef eriksd het volgende:
Weerzinwekkend dat dit in Nederland nog steeds gebeurt. Hoe fucking achterlijk kun je zijn, echt, ik vind het schandelijk.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:12 schreef skysherrif het volgende:
@remlofsupporters van jouw cluppietwitter:bart_sanders twitterde op maandag 20-02-2017 om 19:56:31Oerwoudgeluiden uit Youtube filmpje geknipt. Gelukkig hebben we het origineel nog. Kijken jullie mee @KNVB en… https://t.co/1T2N3RmSHF reageer retweet
Voetbal. 'nuff said.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weerzinwekkend dat dit in Nederland nog steeds gebeurt. Hoe fucking achterlijk kun je zijn, echt, ik vind het schandelijk.
Bij Legia deden ze het ook en toen zei ik nog tegen een vriend dat het wel typisch is voor Polen. Maar drie dagen later in Arnhem gewoon net zulke misbaksels op de tribune.
Het is Matt Damon die de Chinese Muur moet verdedigen tegen fantasiemonsters. Wat had je verwacht?quote:Op maandag 20 februari 2017 21:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja? Jammer. Wou hem graag zien, maar hoor tot nu toe louter dat ie slecht is.
Hoe actueel wil je het nog hebben.quote:Crying parents tell their children
If you survive don't do as we did
A son exclaims there'll be nothing to do to
Her daughter says she'll be dead with you
While foreign affairs are screwing rotten,
Line morale has hit rock bottom
Dying embers stand forgotten
Talks of peace were being trodden
Stand or fall, state your peace tonight
Is this the value of our existence
Should we proclaim with such persistence
Our destiny relies on conscience
Red or blue, what's the difference
It's the Euro theatre
It's the Euro theatre
It's the Euro theatre
Ik zit heel vaak bij een voetbalwedstrijd. Met mijn vader of broertje, naast gezinnen met kinderen. Die achterlijke vooroordelen ook; dit heeft niets met voetbal te maken.quote:
Verhaal hoeft niet al te goed zijn, hoopte gewoon op moddervette, fast paced actie met geweldige CGI (zo leek het in de trailer)quote:Op maandag 20 februari 2017 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is Matt Damon die de Chinese Muur moet verdedigen tegen fantasiemonsters. Wat had je verwacht?
Moonlight gezien? Goede gayfilm.quote:
Je hebt het er maar zwaar mee.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:45 schreef eriksd het volgende:
Woensdag m'n tekening ophalen. Alleen geen ruimte meer aan de muur
Ga hem gauw in de bios zien met een paar (hetero)vrienden.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:44 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Moonlight gezien? Goede gayfilm.
Zei je laatst niet eens "Wat moet je in godsnaam met acht hectare grond en 600m² woonruimte?" of iets in die trant?quote:Op maandag 20 februari 2017 21:45 schreef eriksd het volgende:
Je hoopt natuurlijk weer op een zuigfilm.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga hem gauw in de bios zien met een paar (hetero)vrienden.
Haha, echt een mooie weergave van de persoonlijke strugle van gays in the hood. Maar ook een hele rustige film.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga hem gauw in de bios zien met een paar (hetero)vrienden.
Ja hij lijkt me wel chill. Genomineerd voor een Oscar voor beste film ook.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:53 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Haha, echt een mooie weergave van de persoonlijke strugle van gays in the hood. Maar ook een hele rustige film.
Nog echt ook. Whehe.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De hardwerkende Nederlander, immers.
Over hardwerkende Nederlanders gesproken:
[ afbeelding ]
Is dit een grap?quote:Op maandag 20 februari 2017 21:59 schreef skysherrif het volgende:
Misschien dat ik toch maar op wilders ga stemmen. Tuurlijk is zijn a4tje wat weinig... en is het misschien laf te noemen dat hij debatten skipt (of tactisch?!)
Maar laten we de voordelen vooral niet vergeten (kijk er eens objectief naar aub pol sc):
http://pvviseengoedidee.nl/
Ken het probleem.... Heb redelijk wat straat-art van diverse steden.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:45 schreef eriksd het volgende:
Persoonsvorm vis een goed idee? Lekker logisch.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:59 schreef skysherrif het volgende:
Misschien dat ik toch maar op wilders ga stemmen. Tuurlijk is zijn a4tje wat weinig... en is het misschien laf te noemen dat hij debatten skipt (of tactisch?!)
Maar laten we de voordelen vooral niet vergeten (kijk er eens objectief naar aub pol sc):
http://pvviseengoedidee.nl/
Familie van Dennis?quote:Op maandag 20 februari 2017 22:03 schreef Kaas- het volgende:
Heldin Vera Bergkamp op NPO2 mensen. Stem altijd op haar.
4-/10quote:
Is de gedoogwet er al door dan?quote:Op maandag 20 februari 2017 22:03 schreef Kaas- het volgende:
Over 30 jaar is 80 het nieuwe 50.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:10 schreef GSbrder het volgende:
Homo stemt op kopstuk COC. Tot zover niets nieuws.
Over 30 jaar gaat Kaas vol voor 50+.
50+, de jongerenpartij.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Over 30 jaar is 80 het nieuwe 50.
Dan heb je 80+ als belangrijke factor.
De leerplichtige leeftijd gaat dan naar de 28.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan de leeftijd om überhaupt te mogen stemmen ook wel naar 30.
dat argument kan je dan ook gebruiken voor groenlinks, d66, pvda etc. Zijn wel zottere dingen aan art1kel.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:13 schreef Drugshond het volgende:
Artikel 1 is te zot voor woorden. Maar goed Brussel, Parijs, Madrid, Londen, Nice doen er er niet toe....
16 volgen GL.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan de leeftijd om überhaupt te mogen stemmen ook wel naar 30.
Je vergeet Zweden in dat rijtje.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:13 schreef Drugshond het volgende:
Artikel 1 is te zot voor woorden. Maar goed Brussel, Parijs, Madrid, Londen, Nice doen er er niet toe....
Waarom niet als de levensverwachting straks boven de 100 komt.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De leerplichtige leeftijd gaat dan naar de 28.
Mensen komen op hun 25e van de middelbare school af.
Sweden!! Ridiculous.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je vergeet Zweden in dat rijtje.
Is duur. Elk jaar niet productief zijn wordt alleen maar kostbaarder en dan moeten jij en ik tot ons 80e doorwerken.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom niet als de levensverwachting straks boven de 100 komt.
nicequote:Op maandag 20 februari 2017 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je vergeet Zweden in dat rijtje.
Die Klaas.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:21 schreef Janneke141 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)5020/?type=3&theater
http://www.economist.com/(...)821ebe173f4f0f060a07quote:The Nordic countries are probably the best-governed in the world
Of Scandinaviërs vertrouwen instituties gewoon meer.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.economist.com/(...)821ebe173f4f0f060a07
Aldus The Economist, mensen.
We moeten het bedrijven makkelijker maken, lees ik hier.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:23 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die dekselse noorderlingen!
The Economist; ik keen geen enkel blad dat zichzelf enkel door zijn naam zodanig in diskrediet brengt.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.economist.com/(...)821ebe173f4f0f060a07
Aldus The Economist, mensen.
De Gay Krant?quote:Op maandag 20 februari 2017 22:24 schreef Reya het volgende:
[..]
The Economist; ik keen geen enkel blad dat zichzelf enkel door zijn naam zodanig in diskrediet brengt.
Komt hard binnen bij huize Kowloon.quote:Economists frequently express puzzlement about the Nordic countries’ recent economic success, given that their governments are so big. According to a professional rule of thumb, an increase in tax revenues as a share of GDP of ten percentage points is usually associated with a drop in annual growth of half to one percentage point. But such numbers need to be adjusted to allow for the benefits of honesty and efficiency. The Italian government, for instance, imposes a heavy burden on society because the politicians who run it are mainly concerned with extracting rent rather than providing public services. Goran Persson, a former Swedish prime minister, once compared Sweden’s economy with a bumblebee—“with its overly heavy body and little wings, supposedly it should not be able to fly—but it does.” Today it is fighting fit and flying better than it has done for decades.
Nee, dat klopt, we laten onze grondrechten niet afhangen van wat een paar malloten doen.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:13 schreef Drugshond het volgende:
Nou, de Donald Duck is momenteel toch ook niet alles.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:24 schreef Reya het volgende:
[..]
The Economist; ik keen geen enkel blad dat zichzelf enkel door zijn naam zodanig in diskrediet brengt.
quote:Op maandag 20 februari 2017 22:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Komt hard binnen bij huize Kowloon.
Goede redenen voor de invoer van een kiesdrempel.quote:
Because coalition governments have more mouths to feed, they can be expensive. One paper by Kathleen Bawn and Frances Rosenbluth, both political scientists, looked at public-sector expenditure across 17 European countries from 1970 to 1998. It found that adding a party to a coalition increased spending by 0.5% of GDP. For countries with strong economies and low debt, such as the Netherlands, this may not be a problem; for countries like Greece and Italy it is.
Of gewoon gelijk een meerderheidsstelsel.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
Goede redenen voor de invoer van een kiesdrempel.
Liever dat dan een minderheidsstelsel.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Of gewoon gelijk een meerderheidsstelsel.
Ik zeg: endogeniteitsprobleem.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
Goede redenen voor de invoer van een kiesdrempel.
Of gewoon Pokkeltopia.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Of gewoon gelijk een meerderheidsstelsel.
Alles kapotgereguleerd hierzo.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We moeten het bedrijven makkelijker maken, lees ik hier.
Uiteraard. Maar goed, we hebben het over politicologen.quote:
Mee eens. Wat mij betreft gaat deze wet aankomende zomer nog in.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:36 schreef Reya het volgende:
Langstudeerders hard aanpakken, dat is de sleutel tot alles.
Best bijzonder. Niemand in de top 10 scoort slechter op een onderdeel dan Nederland op "ease of doing business" en alsnog vinden types in Nederland dat we hier de loper uit hebben liggen voor (inter)nationale bedrijven.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alles kapotgereguleerd hierzo.
Ik neem aan dat onze riante belastingontwijkvoorzieningen onder "global competetiveness" worden geschaard?quote:Op maandag 20 februari 2017 22:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Best bijzonder. Niemand in de top 10 scoort slechter op een onderdeel dan Nederland op "ease of doing business" en alsnog vinden types in Nederland dat we hier de loper uit hebben liggen voor (inter)nationale bedrijven.
Voor je het weet claimt die regio herstelbetalingen omdat er wat landschap is omgeploegd.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:37 schreef Reya het volgende:
In de buurt van Winterswijk is nog een steengroeve open; daar kan Pokkelmans mooi aan de slag.
Het maakt het er niet "easier" op.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik neem aan dat onze riante belastingontwijkvoorzieningen onder "global competetiveness" worden geschaard?
Tegenwoordig doet men daar kunstdingetjes. Misschien Tem eens vragen of hij de problemen in zijn randstedelijke leven daar in interpretatieve dans vorm kan geven.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:37 schreef Reya het volgende:
In de buurt van Winterswijk is nog een steengroeve open; daar kan Pokkelmans mooi aan de slag.
Wat denk je dat men hier, in deze periode van het jaar, dag in dag uit zelf al aan het doen is?quote:Op maandag 20 februari 2017 22:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor je het weet claimt die regio herstelbetalingen omdat er wat landschap is omgeploegd.
Bier zuup'n.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat denk je dat men hier, in deze periode van het jaar, dag in dag uit zelf al aan het doen is?
Vind ik dan wel weer een goed idee. Heb m'n whiskytje bij mevr. laten liggen dus dan moet ik wel aan het bier.quote:
Wel een goede manier om de werkloosheid omlaag te brengen. Die is vooral groot onder jongeren.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is duur. Elk jaar niet productief zijn wordt alleen maar kostbaarder en dan moeten jij en ik tot ons 80e doorwerken.
Sowieso, de EOquote:Op maandag 20 februari 2017 22:54 schreef Euribob het volgende:
Dat Big Brother voor vierjarigen. Wat een topprogramma van de EO.
Ik vind Jinek wel slecht eigenlijk. Maar goed, RTL Late Night is nog veel slechter.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:55 schreef Euribob het volgende:
En straks Jinek kijken. Heldeninstituut toch eigenlijk die NPO.
Enkel Arte, natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij kent toch alleen Één en Canvas?
Ik vind d'r wel tof, maar misschien ben ik bevooroordeeld.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Jinek wel slecht eigenlijk. Maar goed, RTL Late Night is nog veel slechter.
quote:Op maandag 20 februari 2017 22:57 schreef remlof het volgende:
Hoop wel dat Pauw voor 15 maart weer begint.
quote:Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam. “Het verkiezingscircus en alle trucs die daarbij horen zijn de thema's van de uitzendingen. We praten niet alleen iedere dag met de politici, maar ook met de mensen die de verkiezingen van een afstandje kunnen beschouwen. Alle rumoer rondom de verkiezingen komt bij ons samen", laat Jeroen Pauw alvast weten.
Sorry ik ga al voor Rens Raemakers, nr 17.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:03 schreef Kaas- het volgende:
BOOBIES!quote:Op maandag 20 februari 2017 23:01 schreef Tchock het volgende:
Ik vind Jinek een stuk beter te pruimen dan Pauw. Betere vragen, veel meer verstand van zaken en interessantere gesprekken. Alleen jammer dat ze echt waardeloze gasten krijgt vergeleken met Pauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |