Die auto ben je eerder kwijt.quote:Op maandag 20 februari 2017 18:04 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik wil van mijn maagdelijkheid af . NL
Ga maar met je broek op je enkels achter het station staan!quote:Op maandag 20 februari 2017 18:04 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik wil van mijn maagdelijkheid af . NL
Je doet je username wel eer aanquote:Op maandag 20 februari 2017 18:02 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Godverdomme, wat wordt ik moe van dat reclame.
Ik wil van mijn auto af, PUNT NL, ik wil van mijn auto af, PUNT NL!
Zo ben ik, ik gun iedereen.quote:Op maandag 20 februari 2017 18:05 schreef mstx het volgende:
Bedankt voor de extra reclame.
Gr,
ikwilvanmijnautoaf.nl
Ik wil van mijn usernameaf.nl??quote:Op maandag 20 februari 2017 18:06 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Dank je wel man, wil je mijn Username kopen?
Dank je wel broertje.quote:Op maandag 20 februari 2017 18:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
IK WIL VAN DIT TOPIC AF PUNT NL![]()
Nee hoor, terechte klacht !
Yoh girls, get a room..quote:Op maandag 20 februari 2017 18:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Dank je wel broertje.
Je bent de enige moderator dat Marokkaans-vriendelijk is.
Virtuele knuffel.
Tikkem aan *boksquote:Op maandag 20 februari 2017 18:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Dank je wel broertje.
Je bent de enige moderator dat Marokkaans-vriendelijk is.
Virtuele knuffel.
Stiekem wil je gewoon tussen ons in liggen snoepkontjequote:
Threesome..quote:Op maandag 20 februari 2017 18:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tikkem aan *boks
[..]
Stiekem wil je gewoon tussen ons in liggen snoepkontje
Je wil nogal hé?quote:Op maandag 20 februari 2017 18:18 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik de gever, jij de nemer?
Nou, vooruit dan, omdat je zo'n schatje bent!quote:
Ja hoor schat!quote:Op maandag 20 februari 2017 18:21 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
We zijn voor elkaar gemaakt.
Mijn jongenskutje begint te lekken.quote:Op maandag 20 februari 2017 18:22 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan, omdat je zo'n schatje bent!![]()
No hommo enzo hé!
Kom maar hier lekker dier, zo gefixed, jij weet.quote:Op maandag 20 februari 2017 18:24 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Mijn jongenskutje begint te lekken.
Wil je mijn loodgieter zijn vandaag?
Oeh, je hebt wel een erg groot gereedschap daar.quote:Op maandag 20 februari 2017 18:27 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Kom maar hier lekker dier, zo gefixed, jij weet.
Komt door jou, ik wist niet eens dat ie zo groot kon worden.quote:Op maandag 20 februari 2017 18:31 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Oeh, je hebt wel een erg groot gereedschap daar.
Ohh, ik voel me zo gevuld...quote:Op maandag 20 februari 2017 18:35 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Komt door jou, ik wist niet eens dat ie zo groot kon worden.![]()
Wacht, plaats ik er even een rubbertje tussen, tegen het lekken, nu even diep adem halen..
Hahaha.. wat een kerel!quote:Op maandag 20 februari 2017 18:36 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ohh, ik voel me zo gevuld...
Genoeg haha, krijg geen DM's meer van vrouwen.quote:Op maandag 20 februari 2017 18:39 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Hahaha.. wat een kerel!![]()
Raar topic.
Jij ook man!quote:Op maandag 20 februari 2017 18:42 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Genoeg haha, krijg geen DM's meer van vrouwen.
Je bent een toffe kerel. x
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |