Ach het is toch ook wel leuk om te fantaseren wat er onder die kleding zitquote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er valt geen goede foto van te zien. Ze zal zich wel moeten bedekken van het programma gezien haar leeftijd
Doe ffe normaal man... Die jaarquote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM baalt heel hard van die jaar
Ja leuk, dit was een presentje voor GGMM..quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ffe normaal man... Die jaar
die jaar?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM baalt heel hard van die jaar
Geen bijzonder dure meubels.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als 90% in de kleding zit vraag ik me af wat voor kleding, of hoe je verdere inboedel eruit ziet
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gözübüyük kan beter g-voetbal gaan fluiten.
Verkeerde topic jongens.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:58 schreef onlogisch het volgende:
Luuk de Jong schiet.
Luuk de Jong mist.
Mooi. Kan je de hele avond met ons fokken. MAZZELAAR.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:05 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een verjaardag afgezegd en blijf heel de avond thuis.
Wat een genot.
Ik zal hier wel even blijven hangen, tot een ieders grote vreugd denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi. Kan je de hele avond met ons fokken. MAZZELAAR.
Rebels.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zal hier wel even blijven hangen, tot een ieders grote vreugd denk ik.
Ik pak er zelfs een duveltje bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |