Ja hoor, 4/5-0 denkquote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je ook dat het een makkelijk avondje voor PSV wordt?
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:40 schreef Typisch het volgende:
“You know what uranium is, right? It’s this thing called nuclear weapons. And other things. Like lots of things are done with uranium. Including some bad things. But nobody talks about that.”
- President Trump
mijn god
Dit is ook wel een mooie.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:40 schreef Typisch het volgende:
“You know what uranium is, right? It’s this thing called nuclear weapons. And other things. Like lots of things are done with uranium. Including some bad things. But nobody talks about that.”
- President Trump
mijn god
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:40 schreef Typisch het volgende:
- President Trump
mijn god
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijken net mini leeuwen man.
Als 90% in de kleding zit vraag ik me af wat voor kleding, of hoe je verdere inboedel eruit zietquote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit op moment te inventariseren hoeveel waarde we in huis hebben.
Eigenlijk zit 90% in kleding, maar de kans dat ze dat stelen is niet groot.
quote:BORDO COMMANDO L54 minutes ago
abdul ali al lemmah Waarom gelijk turkse volk erbij halen vieze vuile kl arabier , je kk moeder mag de kanker krijgen, kom in mijn stad laat ik jou wat turkse wolven Zien kk hoere zoon
Dat zijn tekstenquote:
Dit is echt het gayste wat je ooit gepost hebt en dat zegt wat gezien onze YouTubeheldquote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:39 schreef Doublepain het volgende:
Mag je in de finale optreden, is het met een artiest die vals zingt
@C_A
Dit was een post aan C_Aquote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is echt het gayste wat je ooit gepost hebt en dat zegt wat gezien onze YouTubeheld
Ik denk niet dat Haags zijn moeder slipjes draagt.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik de slip van je moeder uittrok.
ja was echt slechtquote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:39 schreef Doublepain het volgende:
Mag je in de finale optreden, is het met een artiest die vals zingt
@C_A
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Haags zijn moeder slipjes draagt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus? Post dan die Pleun of zo. Volgens mijn collega heeft die dikke tieten
Sorry LR als goedmaker heb ik een leren Marlborojas voor je:quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus? Post dan die Pleun of zo. Volgens mijn collega heeft die dikke tieten
RTL heeft het filmpje meteen offline gezet na alle kritiekquote:
Er valt geen goede foto van te zien. Ze zal zich wel moeten bedekken van het programma gezien haar leeftijdquote:
Raaawrrrquote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry LR als goedmaker heb ik een leren Marlborojas voor je:
[ afbeelding ]
[..]
RTL heeft het filmpje meteen offline gezet na alle kritiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |