Heb op hun website een sportluchtfilter set gezien die me wel trekt.
quote:Vooral omdat ik vind dat mijn Alfa 147 1.6TS vooral onder in trekkracht mist. Top eind vind ik prima, heb er in frankrijk 215km/h bergop mee gereden.
Carbon Fibre intake- All models 4 bhp increase, improved throttle response Inc. sport air filter £140.00 EN 200
quote:Kun je niet on-line bestellen??
Op maandag 9 december 2002 20:30 schreef TazDevl het volgende:
Kan je de AutoDelta onderdelen ook in nederland kopen?Heb op hun website een sportluchtfilter set gezien die me wel trekt.
[..]Vooral omdat ik vind dat mijn Alfa 147 1.6TS vooral onder in trekkracht mist. Top eind vind ik prima, heb er in frankrijk 215km/h bergop mee gereden.
quote:Weinig kans dat je zoveel vermogen wint met een goedkoop filtertje. Reken er maar op dat je meer herrie dan pk's wint. En die herrie, die kost alleen maar vermogen !
Op maandag 9 december 2002 20:30 schreef TazDevl het volgende:
Kan je de AutoDelta onderdelen ook in nederland kopen?Heb op hun website een sportluchtfilter set gezien die me wel trekt.
[..]Vooral omdat ik vind dat mijn Alfa 147 1.6TS vooral onder in trekkracht mist. Top eind vind ik prima, heb er in frankrijk 215km/h bergop mee gereden.
Hier weten ze meer:
http://www.prikpagina.nl/list.php3?num=221
Ennuh, hoewel 145-forum, kan je er ook terecht voor de 146 en 147:
Greetz and Forza!
Doix
Als je echt meer vermogen wil zou ik een katalysator vervanger en een anders chip zien te krijgen, dit geeft tenminste echt wat winst (kleine 20pk) Die 4 pk zijn echt niet merkbaar, kijk anders eens op de site van Madeno (www.madeno.nl)
quote:Nope, Delft, maar er schijnt in Den Haag precies zo een als de mijne te rijden...
Op maandag 9 december 2002 21:59 schreef TazDevl het volgende:
Doix, woon jij in Den Haag? Zag in het verleden wel eens precies zo'n auto als de jouwe langs de Erasmusweg staan
Greetz and Enjoy!
Doix
Die 4 PK extra zal je inderdaad niet zo merken, het gaat mij uiteindelijk ook meer om koppel onderin dat meer PK's. Ik merk dat ik door een later los komend koppel altijd later weg ben bij sprintjes
quote:Ik drukte me wat ongelukkig uit: lees ipv. 'goedkoop filtertje' 'goedkope oplossing zoals bijv. een ander luchtfilter'
Op maandag 9 december 2002 21:49 schreef TazDevl het volgende:
Makkinen, goedkoop filtertje? Kijk eens naar de prijs van dat setje.
Anyway, als AutoDelta zegt dat het +4pk is dan geloof ik dat wel. Die gasten zijn toppers
Ik heb behoorlijk wat ervaring met tuning van automotoren voor de professionele autosport en de vuistregel is nog steeds: duizend gulden per pk.
Na verwijderen omdat de auto naar de garage moest merkte ik vooral verschil in trekkracht en dat is wat ik naar op zoek ben in mijn Alfa.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |