-een spannende debatquote:Op zaterdag 18 februari 2017 14:31 schreef GeenProfiel het volgende:
Baudet en Simons gaan samen in debat voor het Lagerhuis. Wat denken jullie? Wie gaat wie verbaal vernederen? Wordt dit een spannende debat? Of gaan we bij dit aankomende debat er achterkomen hoe écht achterloos de denkwijze is van Simons?
In DWDD:quote:
Dat is nu juist het punt. Ze zegt alleen maar heel algemene dingen, maar doet dat met een air alsof ze op hoogst intelligente wijze essentiële vraagstukken ontleedt, terwijl ze continu op onbegrip en onkunde van de mensen om haar heen stuit. En dat terwijl ze noch de havo, noch de kappersschool met succes wist af te ronden.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 14:37 schreef The_Temp het volgende:
Ik snap die haat voor Simons niet zo eigenlijk. Die zegt alleen maar hele algemene dingen.
Ze kan voor geen meter debatteren, drogredenen en slachtoffergedrag is alles wat ze doetquote:Op zaterdag 18 februari 2017 14:37 schreef The_Temp het volgende:
Ik snap die haat voor Simons niet zo eigenlijk. Die zegt alleen maar hele algemene dingen. Echt, wat voor controversieels kleeft er nog aan haar sinds ze bij die idioten van DENK weg is gegaan?
In die zin passen beide debatpartners wel bij elkaarquote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze kan voor geen meter debatteren, drogredenen en slachtoffergedrag is alles wat ze doet
Ben jij eigenlijk nog in de veronderstelling dat iemand jou serieus neemt?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In die zin passen beide debatpartners wel bij elkaar
Misschien moeten ze Johnnie de Mol even bellen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:39 schreef 99.999 het volgende:
De lamme tegen de blinde in debat. Dit is bijna als het downpatientjes inzetten voor entertainmentprogramma's
Zou in deze weinig kwaad kunnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 16:22 schreef vipergts het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Johnnie de Mol even bellen.
Jezus Leeft niet tegen de SGP?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:05 schreef TNA het volgende:
[..]
In DWDD:
Maandag 20 februari: Asscher vs. Krol
Maandag 27 februari: Baudet vs. Simons
Maandag 6 maart: Klaver vs. Buma
Maandag 13 maart: Roemer vs. Pechtold
Ik kan Krol niet als een politicus zien maar meer als iemand die geen zin had in een normale baan.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:05 schreef TNA het volgende:
[..]
In DWDD:
Maandag 20 februari: Asscher vs. Krol
Maandag 27 februari: Baudet vs. Simons
Maandag 6 maart: Klaver vs. Buma
Maandag 13 maart: Roemer vs. Pechtold
Het mooie van Baudet is dat hij rustig blijft als iemand vet respectloos tegen hem tekeer gaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 16:24 schreef Achterhoker het volgende:
Baudet sloopt dat wijf finaal. Die vent kan zeer goed spreken.
Terwijl Simons dan meteen in een Feminazi verandert.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 17:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het mooie van Baudet is dat hij rustig blijft als iemand vet respectloos tegen hem tekeer gaat.
Mwoah, Baudet is een figuur waar je zakelijk mee kunt praten over wat jij verwacht van X, "oh ik denk daar B over, jij A okay... Ja, kan ook, prima"quote:Op zaterdag 18 februari 2017 17:35 schreef Hexagon het volgende:
Wordt wel een clash van ego's dit debat
Ik verwacht een 'hallo mag ik effE uitpraten?' In de eerste 3 minutenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:50 schreef Gohf046 het volgende:
Baudet sloopt Simons keihard. Waarna ze waarschijnlijk vanuit boze emotie gaat debatteren en dan is ze nog kanslozer.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik verwacht een 'hallo mag ik effE uitpraten?' In de eerste 3 minuten
Zou het?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:50 schreef Gohf046 het volgende:
Baudet sloopt Simons keihard. Waarna ze waarschijnlijk vanuit boze emotie gaat debatteren en dan is ze nog kanslozer.
Je bent je ervan bewust dat jouw gedroomde leider aan dezelfde debatreeks meedoet?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:39 schreef 99.999 het volgende:
De lamme tegen de blinde in debat. Dit is bijna als het downpatientjes inzetten voor entertainmentprogramma's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |