abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 februari 2017 @ 12:32:04 #100
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168998437
Franny wat ontzettend zwaar ;( sterkte
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_168998458
Dat is bijzonder zeg sillie, wat mooi O+

Skittles dat is echt zooo K als je juist dan zo'n telefoontje krijgt :') Hopelijk blijft het bij dat ene onbekende nummer!

Ow ja dromen: ik heb laatst voor het eerst wel heel echt gedroomd dat ik overreden werd en doodging :{
pi_168998482
Ik vond het ook wel een beetje akward om te onthullen :p. Maar ik ben toch niet de enige... Nu ik heb gehoord dat het niet zo moeilijk zal ik me wat meer risico veroorloven en ook nog reageren op pagina 12. * living on the edge :p

Oh das lastig! Jongensnaam hebben we nog bewaard van de vorige keer. Ik vind jongensnamen veel moeilijker te bedenken. Meisjesnamen vind ik best veel leuk! Na de geboorte van L werd ik ook weer een beetje verliefd op een leuke meisjesnaam. Die staat nu ook op 1. Lijkt me gek als je een naam eerst heel leuk vond en nu plotseling niet meer. Hoop dat ik dat niet zal hebben. Maar onder invloed van hormonen kan alles... Ik dacht echt dat de dementie niet kon bestaan, maar toch wel last van. Vorige zwangerschap vergat ik steeds spullen. In het begin van deze keer vergat ik op mijn werk steeds de wcdeur af te sluiten.
pi_168998680
Geen zorgen vieve, tis echt heel simpel. Zeker met die reeksen. ^O^

Namen. O+ Wij hadden ze al heel lang voor een jongen maar ook voor een meisje. Verheug me er zo op er een van te gebruiken straks.

Oh en wisseldag. 36 weken. :o
  zondag 19 februari 2017 @ 13:21:19 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_168999319
Ik vind namen soberso kut. Ik had wel favorieten maar die werden gevetood. Maar uiteindelijk past de naam vanzelf bij je kind hoor :Y
disclaimer
pi_168999658
Het kind past zich maar aan de naam aan.
  zondag 19 februari 2017 @ 13:40:45 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_168999683
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:39 schreef ingee het volgende:
Het kind past zich maar aan de naam aan.
precies :')
disclaimer
pi_168999993
Gister was ik blij dat ik in bed lag alles deed zeer en was moe en nu niks, geen pijnlijke borsten meer of krampjes beneden, snik heb het gevoel alsof het weer mis is... :'(
Nog geen bloed of buikkramp dat is het positieve gelukkig, ik houdt mij daar maar aan vast.
  Moderator/colorchick zondag 19 februari 2017 @ 13:55:12 #108
382129 crew  Donna
pi_169000020
Was net in de supermarkt, maar dat is ook geen feest meer. Nooit gedacht dat je zo vroeg in de zwangerschap al zo beroerd kon worden van geuren of gedachtes van/aan bepaald eten. Blegh.
pi_169000132
Die klachten komen en gaan, Aloria. Probeer je niet teveel zorgen te maken (lekker makkelijk om te zeggen, I know!)

DonnaRush, juist dan zo beroerd :P Bij de meeste zwangeren gaat het gelukkig over. :s)

Als het een meisje was geworden, was de naam 'Amy' geworden. Daar waren we binnen 30 seconden over uit. :D Jongensnaam was een stuk lastiger :X
Je raekt an de dinge geweun.
  Moderator/colorchick zondag 19 februari 2017 @ 14:00:22 #110
382129 crew  Donna
pi_169000139
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:54 schreef Aloria het volgende:
Gister was ik blij dat ik in bed lag alles deed zeer en was moe en nu niks, geen pijnlijke borsten meer of krampjes beneden, snik heb het gevoel alsof het weer mis is... :'(
Nog geen bloed of buikkramp dat is het positieve gelukkig, ik houdt mij daar maar aan vast.

Bij mij gaat het ook op en af hoor met de zere borsten, krampjes en steekjes.
Ik vind het ook heel moeilijk om vertrouwen te hebben. Heb m`n vorige miskraam niet bewust meegemaakt (werd ietsje te laat ongesteld, maar enorm heftig en ging meerdere keren uit de tijd, test bij HAP wees het uit) maar ik vind het maar doodeng allemaal nu.

Ben wel blij om te lezen van anderen dat bijna iedereen het zo doodeng vond (vindt) in het begin. Niemand heeft me dat ooit verteld of ik heb het nooit bewust opgepikt, maar jemig.

Nou ik brabbel ook maar weer een eind weg. Hopelijk lukt het je wat om het vertrouwen te vinden. :*
pi_169000446
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:00 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Bij mij gaat het ook op en af hoor met de zere borsten, krampjes en steekjes.
Ik vind het ook heel moeilijk om vertrouwen te hebben. Heb m`n vorige miskraam niet bewust meegemaakt (werd ietsje te laat ongesteld, maar enorm heftig en ging meerdere keren uit de tijd, test bij HAP wees het uit) maar ik vind het maar doodeng allemaal nu.

Ben wel blij om te lezen van anderen dat bijna iedereen het zo doodeng vond (vindt) in het begin. Niemand heeft me dat ooit verteld of ik heb het nooit bewust opgepikt, maar jemig.

Nou ik brabbel ook maar weer een eind weg. Hopelijk lukt het je wat om het vertrouwen te vinden. :*
Bedankt allemaal voor de oppep beurt, hier hebben we de meisjesnaam samen al uitgekozen en de jongens naam is een familie traditie die staat al vast , vriend zijn kant ( gaat al 4 a 5 generaties zo )
pi_169000464
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:55 schreef DonnaRush het volgende:
Was net in de supermarkt, maar dat is ook geen feest meer. Nooit gedacht dat je zo vroeg in de zwangerschap al zo beroerd kon worden van geuren of gedachtes van/aan bepaald eten. Blegh.
Jawel hoor. Ik werk in een lunchroom. Die lucht van al dat eten :r :'(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169000532
Zeker herkenbaar Aloria. Als ik misselijk ben baal ik er van, niet misselijk denk ik weer dat het mis is. Het is gewoon nooit goed ;).
En helaas stopt dat niet na 12 weken. Kinderen krijgen is instant zorgen hebben.
En dan zeker als je al eens wat hebt meegemaakt. :*
  Moderator/colorchick zondag 19 februari 2017 @ 14:21:19 #114
382129 crew  Donna
pi_169000643
Ja vanaf moment 1 maak ik me ook zorgen idd. Ik zorg voor veel afleiding en duim dat het zo snel mogelijk 'echo tijd' is.
En dan de volgende. En volgende. :')
  zondag 19 februari 2017 @ 14:34:34 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_169000923
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:59 schreef Messina het volgende:
Die klachten komen en gaan, Aloria. Probeer je niet teveel zorgen te maken (lekker makkelijk om te zeggen, I know!)

DonnaRush, juist dan zo beroerd :P Bij de meeste zwangeren gaat het gelukkig over. :s)

Als het een meisje was geworden, was de naam 'Amy' geworden. Daar waren we binnen 30 seconden over uit. :D Jongensnaam was een stuk lastiger :X
Amy en Vladimir. I.just.can't.
disclaimer
pi_169001230
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Amy en Vladimir. I.just.can't.
:D

Gelukkig is Vladimir alleen de naam tot de geboorte. :P
En m'n man is ook van de rouwkaart af en is nu zelf maar aan het ontwerpen geslagen. Gelukkig niets zwarts ^O^
pi_169001692
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:21 schreef DonnaRush het volgende:
Ja vanaf moment 1 maak ik me ook zorgen idd. Ik zorg voor veel afleiding en duim dat het zo snel mogelijk 'echo tijd' is.
En dan de volgende. En volgende. :')
Precies dat. Ik heb weinig kwaaltjes, voel me gewoon al een aantal weken niet fit. Dan eens moe, dan eens buikpijn. Ik leef ook erg van echo naar echo, dat is de bevestiging dat het goed gaat. Nu ik over de 11 weken ben begint dat vertrouwen steeds meer te komen gelukkig. Als de echo over anderhalve week ook weer oké is en we het aan anderen vertellen zal het wel weer iets echter worden.
pi_169002035
Oh, ik durfde eigenlijk ook geen nieuw topic te openen! Heb wel eens van die berichtjes voorbij zien komen a la: Mod, hellup, ik kan de OP niet kopieren (of zoiets), bwrhelp!
Maar dat is blijkbaar al heel lang geleden dan. Good.

Naam wordt drama. Bij mr T. Hebben we de knoop pas met 38 weken doorgehakt. (Anders had ie denk ik van ellende echt zijn werknaam Djay'laneaux gekregen :P )

We grapten toen nog dat het geen optie was om ooit nog een keer een jongen te krijgen, but here we are. :')

Aloria, och man, wat heb ik me zorgen gemaakt bij de eerste. Elk (gebrek aan) symptoom was reden tot pessimisme. Hoort er misschien ook wel bij? Hoop dat er niets aan de hand is! Wanneer heb je de eerste echo?

Messina's baby krijgt geen rouwkaart, phew!

Verdorie, ik moet kakken maar ik woon in dat gebied wat nu al de hele dag zonder water zit. Rij zo maar ff naar de Mc Donalds voor een wegbreng-Big Drek.
pi_169002482
Kwaaltjes of geen kwaaltjes blijft idd altijd onzekerheid geven :*
Hier is de naam ook besloten trouwens. We hebben ons er bij neergelegd dat we niet het SUPERWAUWYEAH gevoel hadden dat we bij eerste al bij 20 weken ofzo hadden, maar we vinden deze naam wel helemaal prima O+

En ze wil er nog steeds niet uit :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_169002769
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:12 schreef Sara82 het volgende:

Aloria, och man, wat heb ik me zorgen gemaakt bij de eerste. Elk (gebrek aan) symptoom was reden tot pessimisme. Hoort er misschien ook wel bij? Hoop dat er niets aan de hand is! Wanneer heb je de eerste echo?

1 maart dus dat is al vrij vlot, aankomende week veel werken dus deze week vliegt ook voorbij hoop ik, ik heb gehuild aan de telefoon dat ik niet weer pas moest wachten op de 10 weken echo, gelukkig snapte ze het en mag ik eerder :@
pi_169002847
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:26 schreef tombolafan het volgende:
Kwaaltjes of geen kwaaltjes blijft idd altijd onzekerheid geven :*
Hier is de naam ook besloten trouwens. We hebben ons er bij neergelegd dat we niet het SUPERWAUWYEAH gevoel hadden dat we bij eerste al bij 20 weken ofzo hadden, maar we vinden deze naam wel helemaal prima O+

En ze wil er nog steeds niet uit :D
ben je al weeën opwekkende dingen aan het doen ? :D
pi_169003731
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:39 schreef Aloria het volgende:

[..]

ben je al weeën opwekkende dingen aan het doen ? :D
niet echt nog, volgend weekend missschien, als ze er dan nog niet is :7
  Licht Ontvlambaar zondag 19 februari 2017 @ 17:15:02 #123
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_169005404
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 11:44 schreef Tweedledee het volgende:
Onze meisjesnaam hebben we al jaren en dat wordt m ook O+ Alleen de tweede naam is er sinds een jaar ofzo bijgekomen en ook die vinden we allebei heel mooi. Ik vind het best jammer dat ik er niet bij ben als hij naar het gemeentehuis gaat om haar aan te geven, lijkt me mooi om trotse verse papa dat te zien doen en haar naam officieel te horen zeggen O+
ik ben gewoon mee geweest ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_169005452
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:10 schreef tombolafan het volgende:

[..]

niet echt nog, volgend weekend missschien, als ze er dan nog niet is :7
Welke weeenopwekkende dingen had je in gedachten? Die zeg maar echt werken? ;) Ik begin ook zover te zijn geloof ik...

Wup, hoe is het? Ben jij nog geduldig? (Tenzij bezig...)
  zondag 19 februari 2017 @ 17:19:01 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_169005492
Ik ga iig Chinees eten vanavond. Das normaal een garantie voor mijn ingewanden er uit schijten dus misschien schiet Noud er wel achteraan :7
disclaimer
pi_169005522
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:18 schreef McLaura het volgende:

Het is hartstikke ontopic, jij bent zwanger. Wat bizar dat het zo snel gaat zeg, van de week had je het nog over je "oude ouders" en kreeg ik het idee dat ze nog best vitaal waren.

Sterkte met alles!
Ja, ze zijn ook vitaal, daarom kwam dit ook voor de artsen onverwacht en ze vermoeden dat er een bacterie in het spel is. Wegens medicijnen die mijn vader krijgt tegen reuma (oa prednison) is zijn afweer matig waardoor hij dus vatbaar is voor veel verschillende bacteriën. Hij kreeg dan ook direct een stevig en zeer breed antibioticum toegediend, want die van de huisarts had niet gewerkt.

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes! Het gaat vandaag iets beter! Ze hebben hem langzaam bij bewustzijn gebracht. Ik ga er vanavond weer heen, dan kan ik hopelijk weer met hem praten en dan hebben we een voortgangsgesprek met de ic arts. We hebben weer hoop. Die taaie ouwe pa van mij. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  Licht Ontvlambaar zondag 19 februari 2017 @ 17:22:00 #127
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_169005556
:*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_169005660
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:46 schreef Messina het volgende:

[..]

Gelukkig is Vladimir alleen de naam tot de geboorte. :P
En m'n man is ook van de rouwkaart af en is nu zelf maar aan het ontwerpen geslagen. Gelukkig niets zwarts ^O^
Haha, mooie ontwikkelingen. :D . Als kind was ik ook verliefd op de naam Amy. Volgens mij had ik de naam opgepikt uit The A-Team. _O- . O+ .

En al die baby's die maar niet tevoorschijn willen komen. -O- .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169005715
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga iig Chinees eten vanavond. Das normaal een garantie voor mijn ingewanden er uit schijten dus misschien schiet Noud er wel achteraan :7
Vorige week gedaan, en ook al pannenkoeken en boerenkool. Maar darmen bleven verrassend rustig :') . Ben benieuwd of het bij jou werkt.
pi_169005820
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:17 schreef marel88 het volgende:

[..]

Welke weeenopwekkende dingen had je in gedachten? Die zeg maar echt werken? ;) Ik begin ook zover te zijn geloof ik...

Wup, hoe is het? Ben jij nog geduldig? (Tenzij bezig...)
geen idee nog :') wat helpt ook weer allemaal?
Pannenkoeken
Ananas(hart)
Pittig eten
Seks
Tonic

Eeeh
pi_169005943
Fijn dat het beter gaat Franny!

Niks hier hoor. Volgens mij is mijn baby een missjones :P
pi_169006070
Oh fijn dat er verbetering in zit Franny *O* *O* *O* O+ O+ O+
  zondag 19 februari 2017 @ 18:16:07 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_169006812
Goed nieuws Franny. Fijn!

Hebben jullie al geprobeerd jezelf te strippen? Of zijn je armen daar te kort voor Wup? Op zwangerschapspagina staan tips!

Mijn darmen gingen tien minuten voor de Chinees kwam over de rooie :')!!! De gedachte aan baren doet echter weinig -O-
disclaimer
pi_169006994
Franny wat fijn dat hij weer wakker is!

Ik ben bevallen na bami met sate en kroepoek. Wel een beetje gecheat, want ik was die ochtend gestript en het rommelde de hele dag al.

Het is sinds kort echt gezellig aan het worden in mijn buik voel ik. O+
pi_169007172
Franny wat fijn!! :*

SQ _O- _O- _O-
Maaruhmm jezelf strippen? :X

En geen rouwkaart *O*

Hier gaan we vrolijk verder met de harde buikenparade :+
pi_169007414
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
Goed nieuws Franny. Fijn!

Hebben jullie al geprobeerd jezelf te strippen? Of zijn je armen daar te kort voor Wup? Op zwangerschapspagina staan tips!

Mijn darmen gingen tien minuten voor de Chinees kwam over de rooie :')!!! De gedachte aan baren doet echter weinig -O-
Ik ben het haken even zat. Wie weet werkt die naald ook als vliezenbreker?
pi_169007553
quote:
17s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:29 schreef Logician2.0 het volgende:
Maaruhmm jezelf strippen? :X

Kan prima hoor, gewoon even wat poeren. Bij voorkeur met iets scherps, zoals een breinaald ofzo.

Deed ook nog inspiratie op bij call the midwife, volgens mij deden ze het daar met Castoroil (volgens mij is dan wonderolie) die de darmen aan het werk zetten wat er weer voor moet zorgen dat de baarmoeder dan ook mee gaat doen. Vervolgens zag ik ze een darmspoeling klaar maken maar weet niet zeker of dat perse bij het inleiden hoorde of dat dat sowieso standaard was :Y)

Kleine lettertjes: het is wel duidelijk dat ik bovenstaande opties niet als serieuze suggesties doe toch??

Franny, hopelijk kun je vanavond met hem praten :*

De onzekerheid als je net zwanger bent, ik snap het helemaal. De tijd kruipt dan ook voorbij. Maar dan ben je in eens 30 weken terwijl je het idee had nog maar net zwanger te zijn 8)7

Even klagen hoor.
Ik heb t zwaar de laatste paar dagen. Weer veel last van maagzuur (was een dagje minder maar nu weer terug), last van mijn bekken, veel harde buiken, erg moe maar 's nachts ook niet echt lekker kunnen slapen. Hopelijk knapt het snel weer op. Deze week vakantie dus de kids zijn meer thuis dan normaal, is wel fijn als ik dan wat energie heb voor leuke dingen.
pi_169007620
Wonderolie wordt ook door mensen overal aangeraden, maar gezien het feit dat je dan meer kans hebt dat de baby in het vruchtwater poept is het niet echt een optie vind ik :+

Mezelf strippen sla ik ook over ):O
pi_169007648
Fijn dat het weer iets beter gaat Franny...
pi_169007659
Oh thistle, dat is rot ja, helemaal met kinderen die dan extra thuis zijn/aandacht willen :*

Om die reden hebben we oudste opgegeven voor 3 activiteiten in de vakantie, even rust :@
pi_169007839
Blugh ik voel me ook echt niet fit. De hele tijd misselijk maar er komt niets uit... en dan toch gewoon snoepen en snacken... & ook nog bijna verkouden en steeds koud en moe. Een soort griepje maar dan een milde versie of 1 die niet wil doorzetten.

Thistleweed ook niet zo fit. Hopelijk voel je je gauw weer wat beter...

Tombola dat is ook best fijn toch.. even een momentje voor je zelf om tot rust te komen. Wat voor activiteiten zijn het?

Vervelend van de harde buiken Logi! Heb je het idee dat je teveel hebt gedaan?

Morgen ga ik weer wat gezonder leven... Ik heb zooooveel chocolade gegeten de afgelopen tijd..
pi_169008195
Ze gaat naar een kleutersportinstuif (soort gym), een thema ochtend bij t buurthuis over het boek 'we gaan op berenjacht' en funvolley, laagdrempelig leren vangen gooien rollen etc O+
Denk ook dat ze t heus wel leuk vindt hoor, t voelt alleen zo alsof ik dr wegdoe ofzo :')

Naar van je misselijkheid Vieve! Ik heb ook altijd liever dat het dan even goed doorzet dan dat t zo'n half sluimerend griepje is dat veel langer duurt :(

En meer trek in slechte dingen dan in goede: check! Moe(s)t mezelf echt dwingen om genoeg fruit en groenten te eten :X
pi_169008349
Tombo niet zo hard voor jezelf zijn :*

Thistle beterschap :*

Vieve dat klinkt niet fijn, hopelijk ben je er vlot vanaf!!

Mbt de harde buiken, geen idee.. kan nog niet opstaan of zelfs mijn stem naar kleuterlief niet eens verheffen als ik tot 3 tel, zonder een harde buik te krijgen.. Het voelt echt alsof elke vorm van inspanning teveel is.
pi_169008468
Oh logi dat is niet fijn! Hier deze zwangerschap wel meer harde buiken dan de eerste, maar niet vervelend of pijnlijk gelukkig.
Sterkte :*
pi_169008682
Hmm sinds vandaag steken in mn onderbuik en nu ook koorts .. Ik vermoed dat er een blaasontstekingkje in kan zitten, dat heb ik vrij regelmatig. Dus ik doe mn best om niet te panieken :o en ik ga morgen gewoon zon potje inleveren. Iemand die dat soort klachten herkent als BO tijdens zwangerschap?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 19 februari 2017 @ 19:53:25 #146
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169009126
LDG, ik heb door de weken heen wel eens kort pijn of last gehad onderin m'n buik, maar dat is telkens vanzelf verdwenen. Ik heb trouwens nog nooit van m'n leven blaasontsteking gehad dus was er ook niet bang voor (weet dat het sneller gebeurt hoor - maar hier dus niet).

Franny, fijn dat je vader weer iets beter lijkt te gaan!

Logi wat akelig van je harde buiken!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169009150
Ik had een forse blaasontsteking zonder al te veel klachten. Ik herken het dus niet.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_169009725
Thistle. Vieve en LDG hopelijk voelen jullie je snel beter!

Hier ook sinds gister bij de gekste dingen een harde buik. Negen van de tien keer de hele buik/baarmoeder, maar eens in de zoveel keer alleen links. :?

En bij de gekste dingen, ja. Een zak chips open rukken; Harde buik. Whut?

Niet regelmatig verder, en ook geen pijn dus maak me geen zorgen.
pi_169009804
Franny fijn dat het met je vader wat beter gaat. :*

Oh jongens wat een dag vandaag. Ik kreeg een babyshower. Zo een zonder stomme spelletjes maar met lekkere high tea en met zorg en liefde uitgezochte cadeautjes. O+
  zondag 19 februari 2017 @ 20:19:48 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_169009875
Wat leuk Cygne!
disclaimer
pi_169011118
Wat een leuke verrassing cygne!!
pi_169011128
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:33 schreef tombolafan het volgende:

[..]

geen idee nog :') wat helpt ook weer allemaal?
Pannenkoeken
Ananas(hart)
Pittig eten
Seks
Tonic

Eeeh
Ik bedoelde dingen die echt helpen :P . Hier heb ik al het eea van geprobeerd. Misschien de strippoging van morgen...

Wat leuk, Cygne, zo'n babyshower!
pi_169011148
Thnx allemaal!

Dat klinkt leuk Tombola! Jezelf niet schuldig voelen. Op de momenten dat je wel samen bent heb je dan mooi extra energie voor haar over en de activiteiten zijn ook vast heel fijn voor haar!

Nou hopelijk blijft het niet steeds zo Logi, wat vervelend...

Messina ook al bij kleine inspanning... Ik heb het ook regelmatig, ondanks dat het niet pijnlijk is vind ik het wel een naar gevoel.

Cygne wat leuk ♡!!! Fijn zonder stomme spelletjes!

Bij de 1e hadden wij babyshower incl mannen en ook zonder stomme spelletjes, was top :)!
  zondag 19 februari 2017 @ 21:09:20 #154
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169011894
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:16 schreef Cygne het volgende:
Franny fijn dat het met je vader wat beter gaat. :*

Oh jongens wat een dag vandaag. Ik kreeg een babyshower. Zo een zonder stomme spelletjes maar met lekkere high tea en met zorg en liefde uitgezochte cadeautjes. O+
Tof!
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 19 februari 2017 @ 21:11:56 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_169011996
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:51 schreef marel88 het volgende:

[..]

Ik bedoelde dingen die echt helpen :P . Hier heb ik al het eea van geprobeerd. Misschien de strippoging van morgen...

je kunt altijd gewoon gaan persen en kijken of de baby de hint oppikt?
disclaimer
pi_169012035
Wat een leuke verrassing Cygne! O+

Inderdaad Vieve, het is een vervelend gevoel, maar niet meer dan dat :s)
pi_169012580
Cygne, dat is inderdaad een toffe verrassing :)

Wat rot van die harde buiken. Op zich vond ik ze niet pijnlijk, maar wel een naar gevoel.

Ik lig in bad en heb geen zin meer in mijn hormonen en misselijk zijn en moe zijn. Ik mis mezelf, al klinkt dat misschien wat raar. Wel heel herkenbaar van de vorige keer.
  zondag 19 februari 2017 @ 21:38:20 #158
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169013062
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:25 schreef LeSage het volgende:
Ik lig in bad en heb geen zin meer in mijn hormonen en misselijk zijn en moe zijn. Ik mis mezelf, al klinkt dat misschien wat raar. Wel heel herkenbaar van de vorige keer.
Ik kan me dat wel voorstellen. Hoe dankbaar ik ook ben, van dag tot dag voel ik me voornamelijk rot en ik kan echt jaloers kijken naar hardlopers bijvoorbeeld. Of zoiets stoms al dat tillen van de afgelopen week: het maakt niet veel uit dat het niet meer kan maar ik mis mijn zelfstandigheid en flexibiliteit (ook qua eten).
Even zuchten en weer doorgaan maar :)

Sta jij expres niet in het lijstje trouwens? Dat is zo handig! En willen de nieuwe schuchteren er ook niet gewoon vast in?
pi_169013082
Fijn dat het wat beter gaat Franny O+ wat zal je geschrokken zijn. Hou vol! :*

Ik kreeg dus ook een babyshower. Met de meest afschuwelijke spelletjes met een twist. Omdat ik ze zo afschuwelijk vind. Ziekelijk verwend. Dat dan weer wel :D
pi_169013250
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:51 schreef marel88 het volgende:

[..]

Oowwwww... Dan hoor ik het graag van jou als jij iets vindt dat wel helpt :P

Cygne en Hilz wat leuk! O+ En Lemijn en LeSage sterkte, dat klinkt idd niet fijn, jezelf missen :*
pi_169013540
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:25 schreef LeSage het volgende:
Cygne, dat is inderdaad een toffe verrassing :)

Wat rot van die harde buiken. Op zich vond ik ze niet pijnlijk, maar wel een naar gevoel.

Niet gek hoor. Ik zou ook willen dat ik er allemaal wat makkelijker doorheen zou rollen,niet na n werkdag van negen uur knock out op de bank zou ploffen. Mja tis maar tijdelijk (hoop ik :P)

We can do this *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 19 februari 2017 @ 21:55:44 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_169013626
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Niet gek hoor. Ik zou ook willen dat ik er allemaal wat makkelijker doorheen zou rollen,niet na n werkdag van negen uur knock out op de bank zou ploffen. Mja tis maar tijdelijk (hoop ik :P)

We can do this *O*
nee, dat blijft voorlopig. En dat moet je jezelf en je lichaam ook gunnen. Het is niet niks, een mens maken. Dus verlang niet te veel en wees niet te streng voor jezelf. Die energie komt echt wel weer een keer terug, maar reken er het komende jaar gewoon niet op ;) :*

Leuk hilz, ook al een babyshower!
disclaimer
pi_169013975
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:38 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Sta jij expres niet in het lijstje trouwens? Dat is zo handig! En willen de nieuwe schuchteren er ook niet gewoon vast in?
Volgende week dinsdag heb ik pas mijn termijnecho. Dan weet ik de uitgerekende datum pas officieel en wil ik wel in het lijstje :+
pi_169014024
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, dat blijft voorlopig. En dat moet je jezelf en je lichaam ook gunnen. Het is niet niks, een mens maken. Dus verlang niet te veel en wees niet te streng voor jezelf. Die energie komt echt wel weer een keer terug, maar reken er het komende jaar gewoon niet op ;) :*

Leuk hilz, ook al een babyshower!
Haha, dat besef maakt het voor mij nu juist minder makkelijk. De vorige keer dacht ik steeds: volgende week is het vast beter.
Nu weet ik wel beter ;)
  zondag 19 februari 2017 @ 22:16:42 #165
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169014216
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 22:11 schreef LeSage het volgende:

[..]

Haha, dat besef maakt het voor mij nu juist minder makkelijk. De vorige keer dacht ik steeds: volgende week is het vast beter.
Nu weet ik wel beter ;)
Ik ga er ook helemaal van uit dat dit tot de bevalling duurt, en dat ik daarna ook niet zomaar de oude ben (if ever). Sinds het passeren van die zogenaamd magische 13 weken grens leg ik me erbij neer dat dit het is. Hoofdtaak van mijn lichaam is een baby maken, en van mijn hoofd voorbereiden op moeder worden. De rest is mooi meegenomen.
  zondag 19 februari 2017 @ 22:16:59 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_169014225
Ja nee, leuk is anders, ik weet het. Maar daarom is accepteren wel het beste, want anders stel je jezelf zo vaak teleur :*
disclaimer
pi_169014251
Een mens vouwen is gewoon zwaar werk. Daar mag je lichaam best een beetje moe van zijn! O+
pi_169014569
Ach het is ook gewoon een prima excuus om echt iedere avond op de bank te zitten en series te kijken en chocolade te eten. O+ . 8-) .

Vanavond in het ziekenhuis was de arts wel weer zeer realistisch: gisteravond ging het heel slecht met uw vader (maw hij was bijna dood) en nu gaat het 'gewoon' slecht. Het blijft de komende dagen spannend en hij blijft op de intensive care.
  Moderator/colorchick zondag 19 februari 2017 @ 22:38:17 #169
382129 crew  Donna
pi_169014975
Ik wil ook pas na een goede echo of na de termijnecho in de OP. Eerst even wat vertrouwen in m'n lichaam en de zwangerschap krijgen. O+
pi_169015027
Jamaar, in GTST lijkt het zo makkelijk, een mens maken. ;(
pi_169015460
Sterkte Franny :* Hoop dat het nu steeds beter blijft gaan!
pi_169016114
Hopelijk heeft hij de weg omhoog gevonden, Franny :*

En wij hebben een naam :o Terwijl mijn derde trimester nog pas net begonnen is. Vorige keer duurde het eindeloos en hadden we er tot mijn chagrijn pas heel laat een, maar nu is het gewoon gelukt *) Ondanks onze uiteenlopende smaken. Vriend heeft geloof ik vergeten dat hij deze naam voor nr. 1 nog vrij rigoureus heeft afgekeurd, het was toen een van mijn favorieten en nu nog steeds dus ik ben blij O+
pi_169016950
Leuk Cygne, een babyshower! Heb je leuke dingen gekregen?

Fijn dat het beter gaat Franny. Hopelijk houdt hij de stijgende lijn vast.

Lemijn, voel je al iets van plopjes of lichte beweging? Dat maakt het hopelijk wat beter voor je, dat je ook wat leuke kanten ervan merkt.

Wat fijn Minarosa! Volgens mij is het ook een kwestie van een paar keer herhalen met wat tijd ertussen. Hier hebben we van de week ook discussie gehad over de namen en we hebben nu wat overlap qua meisjessmaak, dat is al meer dan de vorige keer! Alleen dat het twee bij elkaar passende namen moeten zijn maakt het wat lastiger. Mijn Zelda wordt steeds gevetoed (hierop werkt de herhaal-tactiek duidelijk niet...), en op zich niet onterecht want baby 2 wordt dan jaloers dat die niet zo'n toffe naam heeft later. Plus dat Zelda en Stefanie (de favoriet van m'n man die ik veto) een rare combi is. Qua jongensnamen was het overigens een eitje, zelfs voor een drieling.

Succes iedereen die vannacht gaat bevallen!
  maandag 20 februari 2017 @ 07:38:49 #174
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169018345
FF! Ik lees in je post dat het meisjes worden, klopt dat? *)

Ik voel af en toe wel iets ja! Maar vooral die groeiende buik/baarmoeder maakt het echt. En het feit dat ik m'n eerste vragen van onbekenden binnen heb :o
  maandag 20 februari 2017 @ 07:52:08 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_169018404
Zelda kan echt niet hoor. Ik moet dan steeds denken aan het zusje uit Pet Sematary ;(
(Ja, ik weet wat de algemene connotatie is :P)
disclaimer
pi_169018428
En, Marel? Hier weer niks helaas.
pi_169018443
Hier ook niks iig.
Wup bij jou duurt t wel echt lang nu! :o

Dus jij mag eerst *G*
pi_169018467
Franny, ik hoop dat hij de stijgende lijn voortzet!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  Moderator/colorchick maandag 20 februari 2017 @ 08:03:50 #179
382129 crew  Donna
pi_169018468
Allemaal op de 23ste! *O*
pi_169018472
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 07:56 schreef WupWup het volgende:
En, Marel? Hier weer niks helaas.
Wel het bewijs dat er ook bij verloskundigen kinderen over hun houdbaarheidsdatum gaan. Al kan ik me indenken dat je met 41,nogwat wel een keer bevallen had willen zijn.
  maandag 20 februari 2017 @ 08:10:29 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_169018499
Het vervelende van zo lang over datum gaan lijkt me de verhoogde kans op poep in het vruchtwater -O-

Hopelijk komt ie gewoon vandaag Wup!
disclaimer
pi_169018581
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:04 schreef McLaura het volgende:

[..]

Wel het bewijs dat er ook bij verloskundigen kinderen over hun houdbaarheidsdatum gaan. Al kan ik me indenken dat je met 41,nogwat wel een keer bevallen had willen zijn.
Waarom zou dat bij verloskundigen anders zijn dan? :D

En sq }:| :X
:)
  maandag 20 februari 2017 @ 08:23:26 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_169018593
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:22 schreef mignonne het volgende:

[..]

En sq }:| :X
jullie strippen jezelf toch :{w
disclaimer
  maandag 20 februari 2017 @ 08:24:05 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_169018603
Of elkaar, tijdens de vrijmibo :')
disclaimer
pi_169018606
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jullie strippen jezelf toch :{w
Ohja enorm idd :Y vanaf 37 weken als t ff kan *O*
pi_169018672
quote:

[..]

Zijn verloskundigen ook gewoon mensen dan? :o
pi_169018676
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:32 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Niet. :o
pi_169018682
quote:

[..]

Dat past zo mooi in het rijtje "artsen zijn gezond, schoonmaaksters zijn netjes en agenten houden zich aan de wet".
pi_169018690
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:24 schreef Stormqueen het volgende:
Of elkaar, tijdens de vrijmibo :')
Stripper op je babyshower *)
pi_169018719
quote:

[..]

Welnee! 8-)
Maar zo'n zwangerschap daar hebben we dan weer geen invloed op...
pi_169018812
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:34 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat past zo mooi in het rijtje "artsen zijn gezond, schoonmaaksters zijn netjes en agenten houden zich aan de wet".
"En verloskundigen gaan niet over de 40 weken, want...."?
pi_169018826
En docenten haalden zelf altijd tienen op school.

Klopt hoor. :7 . _O- .
pi_169018831
pi_169018840
I zit nu in de waarom-fase. Gisteren:
"Waarom moet ik eigenlijk een broertje of zusje krijgen?"
pi_169018846
quote:

[..]

Hoax.
pi_169018856
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:50 schreef Franny_G het volgende:
En docenten haalden zelf altijd tienen op school.

Klopt hoor. :7 . _O- .
Tienen maar? -O-
pi_169018960
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:51 schreef Franny_G het volgende:
I zit nu in de waarom-fase. Gisteren:
"Waarom moet ik eigenlijk een broertje of zusje krijgen?"
oh leuke waarom-vraag wel _O-
  maandag 20 februari 2017 @ 09:39:51 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_169019417