Wel het bewijs dat er ook bij verloskundigen kinderen over hun houdbaarheidsdatum gaan. Al kan ik me indenken dat je met 41,nogwat wel een keer bevallen had willen zijn.quote:
Waarom zou dat bij verloskundigen anders zijn dan?quote:Op maandag 20 februari 2017 08:04 schreef McLaura het volgende:
[..]
Wel het bewijs dat er ook bij verloskundigen kinderen over hun houdbaarheidsdatum gaan. Al kan ik me indenken dat je met 41,nogwat wel een keer bevallen had willen zijn.
jullie strippen jezelf tochquote:Op maandag 20 februari 2017 08:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Waarom zou dat bij verloskundigen anders zijn dan?![]()
En sq![]()
Zijn verloskundigen ook gewoon mensen dan?quote:Op maandag 20 februari 2017 08:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Niet.quote:Op maandag 20 februari 2017 08:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zijn verloskundigen ook gewoon mensen dan?
Dat past zo mooi in het rijtje "artsen zijn gezond, schoonmaaksters zijn netjes en agenten houden zich aan de wet".quote:Op maandag 20 februari 2017 08:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Welnee!quote:Op maandag 20 februari 2017 08:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"En verloskundigen gaan niet over de 40 weken, want...."?quote:Op maandag 20 februari 2017 08:34 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat past zo mooi in het rijtje "artsen zijn gezond, schoonmaaksters zijn netjes en agenten houden zich aan de wet".
Hoax.quote:Op maandag 20 februari 2017 08:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tienen maar?quote:Op maandag 20 februari 2017 08:50 schreef Franny_G het volgende:
En docenten haalden zelf altijd tienen op school.
Klopt hoor..
.
oh leuke waarom-vraag welquote:Op maandag 20 februari 2017 08:51 schreef Franny_G het volgende:
I zit nu in de waarom-fase. Gisteren:
"Waarom moet ik eigenlijk een broertje of zusje krijgen?"
nou... eh....quote:Op maandag 20 februari 2017 08:51 schreef Franny_G het volgende:
I zit nu in de waarom-fase. Gisteren:
"Waarom moet ik eigenlijk een broertje of zusje krijgen?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |